به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خلق یا برخورد با هدف در قانون جذب

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

بر اساس آخرین دستاوردهای استر هیکس در سمینار بزرگ انگلیس در سال 2014 پرده از مبحثی بزرگ برداشت.

((ترجمه دقیق استر هیکس : « خلق به معنای شکل گیری یک خواسته ازاتمسفر نمی باشد بلکه همه چیز از قبل در جهان وجود دارد و بر اساس قانون فرکانس شما فقط با خواسته هایتان برخورد خواهید کرد . اینگونه نیست که وقتی آرزو کنید کائنات چیزی را برایتان بسازد !!!!

بلکه همه چیز به این صورت است که اگر در شکلی که ترسیم کرده ام شما در جایگاهی قرار دارید نگاه کنید متوجه می شوید که ارتعاش شما باید در راستای ارتعاش هدفتان قرار بگیرد تا با آن برخورد کنید »)). دوستان این فوق العاده است و اگر خوب به موضوع نگاه کنید می فهمید که ناراحتی هیچ معنایی ندارد و همه می توانند ثروتمند و موفق بشوند .

حال به تشریح شکل مربوطه می پردازیم :
نقطه ی آبی شما هستید و نقطه ی قرمز در مرکز دایره که همه چیز از آن یه وجود می آید( جوهره اندیشمند ) است . وقتی شما توسط یکی

از بزرگترین کاتالیزورهای ( تسریع کننده ) جذب خواسته یعنی شکرگذاری با خالق خود اتصال برقرار می کنید به آن نزدیک می شوید
( خط قرمز ، خط پیشروی است ) .
خط قرمز = خط فرکانس تفکرات شماست و وقتی با شکرگذاری آنقدر پر انرژی می شوید به جلو پیش می روید و هر قدر به خالق نزدیکتر گردید به اصلا وجودی خودمان نزدیک می شویم و آرامش بیشتری خواهیم داشت.
بین ما و خالق در جهان هستی مدارهایی از فرکانس وجود دارد که هر خواسته یا هدفی که بتواند وارد ذهن شود از قبل روی این مدارات موجود

است ( پس هیچ خواسته ای وجود ندارد و در ذهن شکل نمی گیرد مگر اینکه در جهان وجود داشته باشد) . هر چیزی در این راستا دارای فرکانسی روی مدارهای خود در جهان است که اگر به صورت تصوری بخواهیم آنرا مانند شکل فرض کنیم نقطه بنفش پول باشد به ترتیب شماره عبارتست است :
شماره 1 بنفش : ارزش مبلغ 1 میلیون تومان
شماره 2بنفش : ارزش مبلغ 100 میلیون تومان
شماره 3بنفش : ارزش مبلغ 1 میلیارد تومان
شماره 4بنفش : ارزش مبلغ 1 تریلیون تومان
تا شماره 10 که نقطه قرمز مرکز دایره است : بینهایت و تا مرز وفور پول و نعمت حال موردی دیگر را برای تفهیم بهتر بررسی خواهیم کرد :
اگر نقطه ی نارنجی ماشین دلخواه تان به مبلغ 500 میلیون تومان باشد روی مدار فرکانس خودش قرار دارد و وقتی شما به سوی مرکز پیش می روید به این مدار می رسید اما ماشین دلخواه تان در آنجا قرار ندارد و اینجا نیاز است که شما فرکانس خودتان را در همان سطح مدار نگاه دارید تا ماشین دلخواه تان یا هر هدفی مدار را طی کند و به نقطه ای که هستید برسد .
در اصل شما با خواسته هایتان برخورد می کنید که در جهان هستی وجود دارند نه اینکه آن را در کارخانه ای بسازید ( مفهوم خلق خواسته این است ) .
اما مدت زمانیکه خواسته روی مدار در حال چرخش است تا به نقطه ی شما برسد را واژه ی صبر نامیده ایم و اگر در زمان نقطه ی برخورد ( نقطه جذب ) به علت کم انرژی شدن یا غالب شدن افکار غیرمثبت یا بازگشت به مدارات بزرگتر شما انجا حضور نداشته باشید با هدفتان برخورد نمی کنید . این همان چیزی
است که تمام اساتید بزرگ در لوای مثبت اندیشی در کتب مختلف نوشته اند .
اگر دقت کنید هر چه به سمت مبدا یا جوهره هستی پیش می رویم دور مدارها بسیار کوچک تر می شود و زمان رسیدن به هدفتان بسیار سریعتر انجام می شود .
حالا متوجه شده ایم که چرا بیل گیتس ها این اندازه ثروت و موفقیت کسب کرده اند . این بزرگترین راز روند خلق اهداف است .
روزانه ان اندازه شکرگذاری کن تا از تعداد نفس هایت باشد( یعنی هر لحظه خالق را سپاس نگوئید در حال بازگشت به عقب هستید و نتیجه هم مشخص است ) .
روی این مبحث بسیار تفکر کنید و این شکل شرح دادن استر هیکس برای درک بهتر ساختار جهان هستی و قانون جذب بود نه اینکه صرفا درست باشد .
تا به امروز هر چه استر هیکس در زمینه قانون جذب بیان کرده است به دلیل کانال های درونی اش 100 % درست وعلمی بوده و هست .
اما مهم درک شما از ساختار هستی است . در جهان هستی تا مرز بی نهایت از هر چیزی وجود دارد زیرا همه چیز از جوهره اندیشمند ساخته شده است .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
ماه درخشان

جذب خواسته

خلق

نظرات  (۶)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۹ دریا _ گاه نوشته های من
سلام چه عجب آپ کردین؟
عالی بود.
پاسخ:
آره بعد از مدت ها :D . میسی دریا جون :-*
سلام
درباره ی وجود انرژی در این تعریف میتونید توضیح بدید؟
پاسخ:
سلام.

بعد چهارم ماده انرژی هست که سه بعد مادی دیگه رو در برمیگیره. نهایت همه چی به انرژی ختم میشه. مثل هسته اتم که نهایتا به انرژی ختم میشه.

فکر ما سبک ترین نوع انرژی هست و اجسام سنگین ترین نوع انرژی. وقت شکرگزاری . افکار مثبت . خوشحالی . سطح انرژی بدن انسان فوق العاده بالا

میره طوری که میتونه هرچی رو اراده کنه به زندگیش بیاره. این مقاله هم تمثیلی هست که همه بدونن این فرایند چطوریه.
با سلام
چطور میتونیم فرکانس خودمونو را در همان سطح مدار نگاه داریم تا هر هدفی مدار را طی بکند و به نقطه ای که ما هستیم برسیم؟
پاسخ:
سلام . گاهی وقت ها ما باید فرکانس خودمون رو بالا ببریم . در واقع با خواسته امون هم فرکانس بشیم . و بعد خودمون رو تو هون فکرانس حفظ کنیم.
برای بالا بردن فرکانس برای جذب خواسته میتونیم از تصور یا تجسم ، تابلو کاینات ، وانمود کردن ، عبارت های تاکیدی و .... استفاده کنیم.
در واقع باید به جایی برسیم که انگار خواستمون رو داریم نه این که میخوایم به دستش بیاریم وقتی این احساس دارایی رو پیدا کردیم ما روی مدار درست قرار داریم.
راستی شکرگزاری از قبل برای دریافت خوساته هم خیلی موثره
چقدر جالب بود خیلی ممنون از این مطلبتون
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم :-*
خوشحالم دوست داشتی :)
با توجه به این مطلب خیر و شر هر دو هستند اگر شکر گذاری نکنیم وارد مدار شر می شیم درسته؟
پاسخ:
به نظر من فقط به خیر اعتقاد داشته باش و هرچه بیشتر سرشار از شکرگزاری بشی بیشتر تو فرکانس مثبت که شامل حس های خوب مثل ایمان ، خوشبختی ، سلامتی ، ثروت و ... قرار میگیری
وای معرکه بوووووووووودددددد.ممنونم ازتون دوست عزیزم
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزمممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی