به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

کائنات

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

کاینات نه به شما پاداش می دهد، نه شما را بابت انجام کاری مجازات می کند،


فقط بازتاب نگرش و انرژی است که شما به طبیعت ساطع می کنید …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۵)

سلام.مهسا جونمخیلی دلم برات تنگ شده بود الان اومدم دیدم سراغمو تو اون یکی وبلاگ گرفتی خیلی خوشحال شدم. کجا بودی این همه مدت؟ حالت چه طوره؟

پاسخ:
پاسخ: وااااااااااای سلام به روی ماهت عزیزمممم
نمیدونی چه قدر دلم برات تنگ شده بووووووووود
فدات شم . اگه بدونی چه قدر خوشحال شدم نظرتو دیدمممم
وای خدا رو شکر
مجبور شدم حذف کنم یه مدت نت نداشتم بعد اومدم دنبالتون بگردم دیدم مستانه وبلاگ زده حذف کرده . میسی عسیسمم .خلاصه الان با دیدنت ذوق کردم حسااااااااااابی تو چطوری گلمممممممم؟؟
منم خیلیییی خوشحال شدم. خوبم عزیزم. همش یادت میفتادم و برات دعا میکردمفکر کنم بهت میلم زدم.یادم نیست...
چه خبرا؟خوش میگذره؟

پاسخ:
پاسخ:
من بیشتر خوشحال شدم
فدای دل مهربونت میسی.منم همیشه به یادت بودم.
واقعا؟ اون ایمیلمم پکید :|
اوهوم عزیزم همه چی خوبه.
تو چیکارا میکنی عسلم؟
ا؟چه ایمیلی!
راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟وای خیلی خوشحال شدم؟
منم خوبم این مدت بالا و پایین زیاد داشتم هنوز ازش خبری نیست! اما حسابی رو خودم کار کردم و کار میکنم

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم . فداااااااات . میسی پریا جونم... بووووووووووس
تایید کردم اون قسمتو ویرایش کردم :دی
حالا یه ایمیل جدید میسازم با اون واست ایمیل میزنم.
ایوووووووووول عزیزم به همین زودیا ازش خبر میشههه ;)
من الان تو بحث جذب کارم ولی خیلی تنبل شدم نه تجسم میکنم نه عبارت تاکیدی
از خودم ناراضیم خخخخخ
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۰ از مهسا به پریااااا
آره . میسی عزیزم. تا شب یه ایمیل جدید میسازم بهت میل میزنم.
میسی بووووووووووووووووووووووووس قلببببببببببببببببببب :دی
خیلی تبریک میگم عززم. باشه عزیزم هروقت میل ساختی بهم میل بزن خیلی خوشحالم میکنی.منم تو جذب بیشتر شکرگزاری میکنم از همه چی بیشتر بهم انرژی میده. حالا تو میل بیشتر حرف میزنیم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون پریای نازم. حتما میل میزنم.
آخ گفتی شکرگزاری. اینکه اصلا معجزست. از امروز دوره 28 روزه رو شروع میکنم.
آره حتما خانومی . بووس بووس هزارتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی