به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

برکت

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

 از همین لحظه هدایا و عطایای خدا را در درون و پیرامونم برمی انگیزانم و از هر جهت و هر دست

برکتِ کامرانی و شادمانی و کامیابیِ راستین به سوی من می آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۶
ماه درخشان

عبارت تاکیدی

نظرات  (۶)

آخه :-)مهسا جونم مرسی که اون متنو پست گذاشتی. البته از خود من نبودا از دافنه رز کینگما(نویسنده)بود!:-D
مرسی مهسا جونم:-*
چه خوب عادله جونم اینجاس:-)

پاسخ:
پاسخ:
:دی فدات شم خب من از طریق تو خوندمش واسم خیلی با ارزشههههه :-*
اوهوم . عادله هم هست خیلی خوشحالم دوباره دوستامو دارم پیدا میکنم ...
هم تو غافگیرم کردی هم عادله ;)
مهسا جوووووووووووووووووونم

پاسخ:
پاسخ:
عسیسمـــــــــــــــــــــــــــــــی :-* ;) 100تا قلب :دی
توجه مینمویی تنبل شدم... قبلنا شکل کپی میکردم الان نه :|
تو هم عزیزمی.200 تا قلب!
آره یادمهفکر کنم با گوشی میای:)حالا بذار من شکل کپی می کنم!


پاسخ:
پاسخ:
فداااااات .
با گوشی نمیاااااااام با پی سی ولی قبلنا میرفتم خودم تو نظرها مینوشتم بعد جوابو کپی میکردم اینجاااااااا . الان دیگه تنبل شدم نیمیرم :دی
واااااااااای چه قدر قلب خومشمل . میسی از همینجاکپی میکنم حالا خخخخ

:دی
راستی مهسا جون یه سوال: تو در مورد سی دی های حلقه گمشده راز چیزی شنیدی؟نظرت در موردش چیه؟

پاسخ:
پاسخ:
دیگه خوندی پاکش کردم :دی
سلام
یکی از بچه های وب شمیم هستم
خوشحالم ک باز شما فعالیت تون رو شروع کردین
لینکتون میکنم با تشکر از عادله عزیز ک اینجا رو معرفی کرد

پاسخ:
پاسخ:
سلام . خوشحالم که اینجا میبینمتون .
خیلی خوش اومدین . مرسسسی منم لینکتون میکنم.
سلام مهساجونم ، ممنونم عزیزم با مطلبهای دلنشینی که میزارید ما رو سورپرایز میکنی ،مهسا جون بنظرمن هر عمل خوب و خداپسندانه ایی که در هر زمینه ای انجام میدیذم خیلی سریع بازتابشو تو زندگی و پیشبرد اهدافمون می بینیم ، میبینیم همه چیز خیلی عالی میشه،برکت به زندگیمون سرازیر میشه ، خبرهای مورد علاقمونو میشنویم ، من اینو باور دارم همیشه برا همگان خیر و خوشی بخواهیم ، از پولدار شدن دیگران از اعماق وجودمون اخوشحال بشیم میبنیم چطور به ما برمیگرده ، مثلا الان شما با این کار ارزشمندتون صدرصد یقین داشته باشین که خدا برای هرکارخوبتون چندین برابرشو بهتون پاداش میده ، گلم ، میدونم خودت استادی میدونی سپاسگزاری از خدا یادت نره،،من برات ازخدا بهترینها رو میخوام ، مهسا جون نظرتون در مورد دعای دست جمعی تو وبلاگتون چیه ، به امید خدا همه جمع میشن .....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جانم :-*
ممنون عزیزم . واقعا باهات موافقم . خیلی زیبا گفتی .
میسی گلم خیلی بهم لطف داری . آره عزیزم 100% موافقم .
اینکه از کی شروع کنیمو چه جوری باشه هم خودت پیشنهاد بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی