به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

تمرین دوم

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ق.ظ
ساعت 18 تا 19 مثبت اندیشی


عبارت تاکیدی : هر روز شادمانی های غیرمنتظره به سراغم می آیند. با شگفتی به آنچه در مقابلم است مینگرم. شادمانی من کار خداست پس هیچ کس نمیتواند در آن دخالت کند. هم اکنون از آن جا که با خدا هستم به مراد دل خود نیز میرسم.


موضوع شکرگزارى : پنج اتفاق مهم و باارزش زندگیتون


دعا و شکر گزاری برای فراوانی تو زندگی همه مردم جهان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
ماه درخشان

مثبت اندیشی گروهی

نظرات  (۵)

سلام مهسا جون. مرسی که تمرین جدیدو گذاشتی. عالیه. من از عبارتای تاکیدی که توش اسم خدا باشه خیلی خوشم میاد چون آرومم میکنن.خیلی خوب گفتی که وقتی ایمان داریم ضایعه که بترسىم


پاسخ:
پاسخ:
سلام پریا جان
راس میگی ... منم اینجور عبارت های تاکیدی رو خیلی دوس دارم.
خداییش ضایع است دیگه :))
عزیزممممم :-*
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۸ رها(ندای درون )
سلام دوست عزیزم یه نکته در رابطه با شکرگزاری بگم شاید جالب باشه براتون
اما مهمترین و باارزش ترین اتفاقهای زندگی من که باعث شده بیشتر به خودم و خدام نزدیک بشم "وجود موانع و سختیها" ی مسیر زندگیم بوده که به خاطرشون خدا رو همیشه شکر میگم
درسهایی که در موقع سختی و مشکلات فراگرفته میشه رو هرگز نمی تونیم تو آسایش زندگیمون یاد بگیریم
برات بهترینها رو آرزو دارم ماه درخشان عزیز

پاسخ:
پاسخ:
سلام رها جونم ... عزیزمی
اوهوم درست میگی... میدونی جالبش اینه که وقتی به قدرت درونت و خدا ایمان داشته باشی این موانع دیگه واست سختی به حساب نمیان...
مثلا خود من وقتی یه چیزی پیش میاد آروم آرومم میدونم که حل میشه ... بعد که زودی حل شد یه حس خوبی دارم یه حسی مثل برنده شدن . کیف میکنم چه قدر خوب که ایمان داشتم اعتماد کردم خیلی باحاله
دقیقا مثه همین که گفتی قدرت ایمانو تو یکی از موانع تجربه کردم. اون وقت چاره ای جز ایمان و امید نداشتم ولی با خوشحالی با هیجان جملات تاکیدی میگفتم شکرگزاری میکردم شاید اون وقت یه حسی تو دلم شک مینداخت محلش نمیدادم به روی خودم نمیاوردم وقتی همه چی خیلی سریع حل شدو اتفاق افتاد واقعا بهم ثابت کرد چیزی که ممکنه ذهن استدلالیم بگه محاله ... ممکنه ممکنه ...
همیشه سبزو شاد باشی رها جونم
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۰۱ دختری از جنس بهار
سلام.
من همون ناشناسما
میگم خودت تجربه ای در این زمینه داری؟
بنویسشون چون باعث تقویت ایمان بقیه میشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام ناشناس گلم .. چطوری خانومی؟
آره حتما . نوشتنش واسه خودمم خوبه یادم میاره :-*
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۹ دختری از جنس بهار
سلام . میشه از تجربه هات بگی ؟ آخه من ایمانم ضعیف شده ... تجربه های بقیه میتونه کمکم کنه :-X

پاسخ:
پاسخ:
سلام گلم حتما . اوهوم بعضی وقت ها این احساس ها به وجود میاد
ولی دوباره حل میشه ;) خودت فکر میکنی ایمانت تو قسمت ضعیف شده؟
به قدرت خدادادی درونت؟ به وفور نعمت خدا؟ به اجابتش؟
سلام دوست خوبم چقدر وبلاگت عالیه و انرژی بخش
نمیدونم خودت بودی آمدی وبلاگم و گفتی بیام اینجا یا از دوستانت بودن
به هر حال خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم.
موفق باشی بیش تر و بیش تر

پاسخ:
پاسخ:
سلام بیتا جان ... مرسی عزیزم دلم
خیلی خوش اومدی همیشه سبز باشی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی