به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

بنای پرشکوه شما

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ
لحظه به لحظه زندگیتان را می توانید از افکار خوب و خوش و امیدوار کننده ، سلامتی و نشاط

سرشار سازید. در ضمیر نهانتان آرزوهایتان را به روی صحنه بیاورید. براین بنای پر شکوهی که

احداث می کنید و دائما در حال تجدید و ترمیم آن هستید.

اینک شخصیت و هویت شماست که در بیرون آن با تمامی تاریخ عمر و زندگیتان بر روی کره خاکی

سرفراز و سربلند استاده است و لبخند می زند . "دقت کنین داره لبخند میزنه :دی "

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۱۰)

سلام به همگی ، مهسا جون مطلبت خیلی عالی بود و زیبا ممنونم از این همه محبت ،. ما همگی به کمک هم داریم کاری میکنیم همیشه احساس خوب و عالی داشته باشیم و این احساسمون رو هم به دیگران انتقال بدیم ، این حس خوب خیلی معجزه میکنه بنظر من ،‌ماها که تو این زمینه ها داریم مطالعه وتحقیق می کنیم وظیفه سنگینی بعهده ماست که هم مراقب دنیای درون خودمون باشیم هم بازتابهایی از ما که به دنیای بیرون می رسه .....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جان ... مرسی عزیز دلم
آره دقیقا گلم ... میسی به خاطر حس خوبت که از طریق کامنت های خوشگلت به منم منتقل میشه :-*
باشه مهسا جونم درمورد عشریه همینکارو میکنم.مرسی عزیزم.
آره مهسا جون اون راه های توانگری که گفتی خیلی موثرن. وقتی هدیه رو با روی باز بپذیریم خود هدیه دهنده هم از هدیه دادن به ما شاد میشه. مرسی که گفتی عزیزم
یکی دیگه از راه های توانگری هم اینه که با هرچی داریم تمام و کمال زندگی کنیم. لباسای خوبمونو بپوشیم. تو ظرفای خوب غذا بخوریم و از اماکاناتمون خیلی خوب استفاده کنیم.
بلاگفا برای من همیشه یه جوره!
به نظر من عکس کوچولو بذاری هم خوبه.

پاسخ:
پاسخ:
واقعا تمام کمال زندگی کنیمو خوب اومدی
واقعا یکی از بزرگترین راه های توانگریه . منم تجربه اش کردم. میسی گلم که باز یادم انداختی ;)
میسی جواب سوالامم دادی آره از این به بعد یه عکس کوچولو هم میزارم
کوچولو خیلی کوچولو :دی
مهسای عزیییییییییزم مرسی ک راهنماییم میکنی
ینی حتی با تلاش متوسط و رو ب کمم کائنات منو ب رویام میرسونه درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
مریم جون بستگی داره رویات چی باشه.
تو بعضی رویاها ما کاری جز تجسم و تخیل ، تفکر از دستمون برنمیاد ولی تو بعضی رویاها هم باید عمل کرد. در واقع با عمل داریم ثابت میکنیم باور داریم به رویامون میرسیم ;)
مهساجون میدونی من کنکور دارم
و نتونستم امسال تلاشمو واسش انجام بدم اما دقیقا از چند روزه ک ازخدا خواستم کمکم کنه و راه درستو بهم نشون بده ک تو این مدت باقی مونده چیکار کنم ؟خدا هم کمکم کرد و ب دلم افتاد ک تو همین مدت زمان من میتونم با تلاش متوسط ب داروسازی مشهد ک هدفمه برسم بخاطر همین تو ذهنم پیروزی رو تجسم کردم و باقی کارهایی ک ب کائنات فرمان میده رو هم انجام دادم ی حسی هم بهم میگه ک هرگز نباید تسلیم و نا امید بشم چون موفق میشم
مدام خودمو تو ی حباب میبینم ک دارم ب سمت هدفم شاد و خوشحال حرکت میکنم حتی واسه کائنات ایمیل فرستادم و خواسته مو گفتم
و حس میکنم ک دریافتش کردم و در زمان عالی خودش در دنیای واقعی هم آشکار میشه
حالا یکم دچار استرس شدم آخه ضمیر ناخود آگاهم داره بهم میگه ک بدون برنامه بخون و اصلا نگران زمان نباش و مطمئن باش ک تمام اون چیزی رو ک میخوای یاد بگیری در زمان مناسب خودش تموم میکنی
اما عقلم داره میگه برنامه بریز و طبق برنامه ریزی عمل کن تاموفق شی من الآن باید چیکار کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
عزیزم احساست کاملا درسته . بهت گفتم تو قشنگ تو مرحله دریافتی
مطمئن باش بهش میرسی. ولی یه لحظه ف کن بگو من درسمو میخونم مطمئنم تو رشته ای که میخوام قبول میشم. با فکر کردن به رشته داروسازی مشهد انگیزه خیلی خوبی داری که با شادی و سرحالی درس بخونی. خواسته ی تواقدامم نیاز داره
در واقع اقدامت نشون میده باور داری اون رشته مال توه.
مریم جان دچار استرس و نگرانی نشو به خواستت میرسی ولی یه برنامه بریز با شادی و حوصله طبق اون جدی درس بخون نمیگم به خودت فشار بیاری ولی طبق برنامه ریزی بشین بخون فرصت کافی داری ;)

ما یه استاد داشتیم برگه ها رو نگاه میکرد هرچی جواب داده بودی چه درست چه غلط نمره میداد فقط به کسایی نمره نمیداد که میدید هیچ تلاشی نکردن
میگفت من به تلاشتون نمره میدم جواب درست ملاکم نیست :)
تو هم تلاشتو بکن بقیه اشو بسپار به خدا

اون روز تو تی وی میگفت : شما کاری رو که میتونید انجام بدید
اون وقت خدا کاری رو که نمیتونین براتون انجام میده :)

عزیزم گرفتی منظورمو؟!!
دقیقـااا گرفتـم آبـجی
تو فوق العـاده ایییییییییییی مرسی دوست خوب و گل من
فقط ی چیـزی آبـجی اگه نـا امیـدی اومد سراغم چجوری بـاهاش مقابلـه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اکثر اوقات شادم و مطمئن اما چند روزی یکبـار ی استرس عجیب میـاد سراغم
این طبیعیـه ؟

پاسخ:
پاسخ:
فدات عزیزم :-*
میتونی یه عبارت تاکیدی که خیلی روت تاثیر میزاره همیشه کنارت باشه اونو تکرار کنی
خدا رو شکر که همیشه شادی . استرس رو بی خیال اسمشو بزار هیجان کنکور
برای همه بچه های کنکوری هم هست ولی وقتی اومد سراغت به یاد خدابیفت که کنارته یا یه سری عبارت که باعث میشه آروم باشی بعدشم روزت رو ادامه بده
من خودم همیشه هاله ای نورانی از عشق الهی رو تصور میکنم که دورمو گرفته و ازم حمایت میکنه ;)
ممنون مهسا جااان
امشب میخوام کتاب خانوم شین رو بخونم بعدشم ی برنامه بریزم
و از صبح زوووووود دوباره شروع کنم
واقعا ممنونم دوست گل من
واقعا از تهه دلم میخوام ک زندگی جدیدی رو واسه خودم بساااازم
واسم دعا کن آبجی خوبم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم مریم جونم
عزیزم حتما موفق میشی تو تلاشتو بکن مطمئن باش خدا هواتو داره
ما هم واست دعا میکنیم عزیزکم :-*
از همون لحظه که تصمیم میگیری زندگیه جدیدی رو ورق بزنی اولین و مهمترین گامو برداشتی بهت تبریک میگم :-*
کتاب شین؟ کدوم کتاب من نخوندم ؟ :|
مهسا جونمواقعا مثل ماه درخشانی
راستی چه لبخندی داره میزنه!
یادته چند روز پیش برای خرید یه چیزی ازت مشورت گرفتم و بعد گفتم نمیخرم و آموخته هامو مرور میکنم؟ خب الان واقعا دارم همه کتاب هامو مرور میکنم و تمریناشونو انجام میدم.
مثلا این تمرین بر اساس قانون کارماس: همه خوبی هایی که میتونید در مورد دیگران انجام بدین هر چند کوچک بنویسید و آن ها را انجام بدین.
یا از اونجایی که کاترین پاندر میگه هرروز بخشایشو انجام بدین تا خلا ایجاد کنین روزی 5 نفرو میبخشم و این عبارتو تکرار میکنم: خدایا درونم تو را میبخشد و آزاد می کند. همه چیز میا ما از اکنون تا ابد کاملا پاک شده.
ببخشید طولانی شد

پاسخ:
پاسخ:
مرسی پریای نازنین من :-*
:)) دیدی؟ دیدی نیشش بازه ؟ :))
آره گل من یادمه . پریا واقعا ازت ممنونم که دونسته هاتو به منم میگی
بعضیاشو یاد میگیریم بعضیاشو فراموش کردمو تو مثل یه تلنگر به یادم میاری
خیلی مهربونی ممنونم جیگرم.
یعنی من عاشق قانون کارمام . خیلی باحاله...
واقعا همینه دیگه وقتی خلا ایجاد میشه جا واسه خوبی ها و آدمهای جدید باز میشه
طولانی شد چه حرفیه من از نظرات لذت می برم دخملی
هروقت اسمتو میبینم کلی خوشحال میشم :-* ;)
بسیار عالی ....ممنون
زندگی ، سرنوشت ، شخصیت و هویت ، همه اینها در همه لحظه هادر حال پاسخگویی به افکار ما هستند
برات بهترینها رو آرزو دارم مهسا جون

پاسخ:
پاسخ:
واوووو دقیقا ... میسی رها جان :-*
عزیزم منم برات بهترین ها رو میخوام دوست گلم :-*
مهسا جان
4 اثر فلورانس اسکاول شین رو منظورم بووود
عبارات تاکیدی رو ک تو وبت گذاشتی خیلیاااااشون از همون کتاب نیست مگه آجی ؟

پاسخ:
پاسخ:
آهان آره :))
آخه من فلورانس صداش میکنم حواسم نبود :دی
آره بیشترش از تو همونه خیلی دوسش دارم ;)
من خیلی قبول دارم ضمیر نهان و قدرت درون و قدرت فکر و ای چیزارو

پاسخ:
پاسخ:
آفرین ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی