به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

دنیای من

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ
من شاد و خوشحال و آزادم.

روشن و خوش فکرم. قوی ،سالم و نیرومند هستم.

من وارث ثروت های الهی هستم و برای موفق شدن و پیروزی به دنیا آمده ام.

من خیلی عالی هستم. در این دیار منحصر به فرد و یگانه ام.

نظیر و مانندی ندارم . دنیایی خاص خودم دارم ...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
ماه درخشان

عبارت تاکیدی

نظرات  (۳)

سلام.مهسا جون منم خیلی چیزا از تو یاد گرفتم عزیزم. ممنون
چه عبارات تاکیدی و عکس خوشگلیه.مرسی عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
فدای تو خوشگلم
میسی از پیشنهادت که گفتی عکسم بزارم خودم به عکسش نگاه میکنم
ذوق میکنم YEEEEEEES :دی
سلام ، مهسا جون ممنونم از عبارات خوشگل و با ارزشی که برامون گذاشتی عکسی رو که هم گذاشتی خیلی حس خوبی به من داده ،و من خیلی خوشم اومد و لذت بردم ....خیییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیز دلم :-*
خیلی خوشحالم به خاطر حس قشنگت
منم خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوووووووووست دااااااااااااااارم :-* قلب ;)
سلام ...
خیلی پرانرژی و عالیه

پاسخ:
پاسخ:
سلام فرشته جان . مرسییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی