به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

شغل دلخواه تو

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ
* کاری داریم عالی ، به شیوه ای عالی ، در مقابل خدمتی عالی ، دستمزدی عالی دریافت میکنم.

 

* اکنون در پناه خرد الهی در پرتو عشق الهی و به یمن هدایت و قدرت الهی به سوی کاری درست که در انتظار من است کشیده میشوم تا با ارائه خدمتی عالی دستمزدی عالی داشته باشم. هم اکنون طرح الهی زندگیم به سیمای تجربه های ملموس متجلی میشود تا برایم سلامت ، سعادت کامل ، موفقیت و ثروت بیاورد.

 

*اکنون کاری عالی و رضایت بخش، با درآمدی بی نظیر دارم.

 

*من می دانم افرادی هستند که "دقیقا" در تکاپوی چیزهایی هستند که من باید ارائه دهم .          من اکنون شغلی را می پذیرم که همه استعداد و توانایی های خلاق مرا به کار می برد .این شغل "عمیقا" شکوفا کننده است .

 

*من به اتفاق کسانی کار می کنم که مرا ارج می نهند .ساختمان محل کارم روشن و شفاف ِ با هوایی خوش و سرشار از احساس شور و اشتیاق استدر مکان خوبی قرار دارد . من برای آنچه که "عمیقا" شکرگزارم ِ پول خوبی به دست می آورم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
ماه درخشان

عبارت تاکیدی

نظرات  (۶)

مهسا جونم ممنون. هم برای راهنماییت تو نظرات و هم برای این عبارات تاکیدی عالی باشه عزیزم مینویسم فرز و سریع
پس تو هم دنبال کار دلخواهت هستی پس زودی میایم خبر شاغل شدنمونو به هم میدیم

پاسخ:
پاسخ:
فدات پریا جونم :-*
هوم . خیلی باحاله :دی
آره منم تو نخ جذبش هستم . واقعا به همین زودیا به هم خبر میدیم ;)
خدایا به خاطر شغل عالی من و پریا از صمیم قلب ازت سپاس گزارم
سپاس گزارم ، سپاس گزارم :)
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۵ رها(ندای درون )
سلام مهسا جون
عبارات تاکیدی عالی بود اینا رو میشه با کمی تغییر برای هر خواسته دیگه ای به کار برد
ممنون از تو عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام رها جان . اوهوم دقیقا . خواهش میکنم جیگر میسی :-*
خدایا شکرت که من و مهسا کاری داریم عالی به شیوه ای عالی, در مقابل خدمتی عالی دستمزدی عالی دریافت می کنیم. خدایا شکرت.
از این عبارت فلورانس خیلی خوشم اومد.

هم زمان نمیتوان هم شکرگزار بود و هم ناراضی.

هر روز از هر جهت دولتمند تر و غنی تر می شوم.

پاسخ:
پاسخ:
خدایا منم شکرت :دی
میسی پریا جونم :-* آره منم کلا فلورو دوست دارم :دی
ممنووون . هر روز از هر جهت دولتمند تر و غنی تر می شوم. :)
سلام به همه دوستان گلم ، مهسای عزیزم ممنون خیلی عالی بود ، عبارات تاکیدی واقعا معجزه میکنه و باعث میشه حس خوبی به ما دست بده مخصوصا اگه شروعش رو با قدرت خدا بگیم مثلا بگیم به قدرت خدا من شغلی دارم عالی با درآمد بینظر ، دعا میکنم ‌مهسا جون هم شما و هم پریا ی عزیز همین روزا بیایید مژده شاغل شدن تون به ما بدید ، من هم حتما همگام با شما براتون دعا میکنم ....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزدلم :-* کاملا درست میگی .
به قدرت خدا من شغلی دارم عالی با درآمد بینظر ;) حس خیلی خوبی داره ممنون
وای مرسی عادله جون. ممنون به خاطر دعای پرمهرت با خوندن این کامنتت انرژی مثبت فوق العاده ای رو حس کردم ;)
اینا جمله های اسکاول شین جونمه آره؟(اسمشو نمیدونم درست نوشتم یانه )

پاسخ:
پاسخ:
میتونی اسی صداش کنی عزیزم :دی
بیشترش آره ولی همش نه :دی
به لطف خدا شغلی دارم عالی به شیوه ی عالی با خدمتی عالی برای پاداش عالی
پاسخ:
عالییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی