به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خداوند

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ
خداوند : " آنچه را که آرزوی آن را دارید یا نیازمند آن هستید

از پیش بر سر راهتان قرار میدهم.

قبل از آنکه طلب کنید اجابت میکنم."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۴)

می گویند سیاهی ِ چادرم چشم را میزند!

چشم آدم های حریص و هرزه را

چشم را که هیچ !

خبرندارند تازگی ها دل را هم می زند!

دل آدم های مریض و بیمار دل را!

پاسخ:
پاسخ:
:)
سلام به مهسا جونم،عادله جونم و بقیه
مهسا جون مرسی از این پست
مهسا وقتی ما عبارات تاکیدی شغلو میگیم خودش میاد سراغمون؟ من نمیدونم چه شغلی برام ایده آله و کاملا از پسش بر میام! قبلا سرکار نرفتم آخهیعنی ممکنه عبارت تاکیدی شغل عالیو بگم و بسپارم به خدا و فقط شکرگزاری کنم تا شغل مناسبو برام بفرسته خودش؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریا جونم . فدات :-*
خب تو همراه با عبارت تاکیدی باید دنبال آگهی یا شغل مناسب باشی
نه اینکه فقط عبارت رو بگی ... تو اگهی های استخدامی یا نیازمندی ها نگاه کن
عبارت تاکیدی باعث میشه تو مسیر درست قرار بگیری نشونه ها رو دریافت کنی این امر خیلی سریع تر رخ بده . وقتی از عبارت تاکیدی استفاده میکنی و به داشتن شغل فکر کنی کم کم میفهمی تو کدوم شغل میتونی موفق باشی یا حتی فرصت یادگیری بهت داده میشه و تو جایگاه مناسب قرار میگیری..
گاهی وقت ها یه فرصتی رو فکر میکنیم خوب نیست یا همونی نیست که ما میخوایم ولی اون فرصت شاهراهی میشه واسه خواستمون. عبارتو بگی و به خدا بسپاری
راه هاجلومون پدیدار میشن.
سلام ، مهسای گلم ممنون خیلی عالی بود ، هر جا اسم خدا بیاد باعث امیدواری و ااحساس عالی در ما میشه و من خودم انرژی فوق العاده ایی می گیرم ، من این جمله زیبایی که شما محبت کردین گذاشتین رو نشونه ایی از طرف خدا برای خودمون میدونم وداره بما میگه که از او بخواهیم تابه ما بدهد خدایا ازت متشکرم، متشکرم ، متشکرم[

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم . میسی خانومی
آره عزیزم همین طوره . میدونی تجربه اینکه تو کل روز با خدا حرف بزنی . کاراتو واسش بگی . خواسته هاتو بگی وای خیلی شیرینه تجربه ایمان به اجابت خواسته ها توسط خدا از اون شیرین تر :)
بگذار شانه هایت را روی سینه ام

بگذار اروم اروم چشمانت خیس شود

بگذار دلم و قلبم مال تو باشد

بگذار رودخانه ای بسازم که اب دورنش از قلب تو باشد

سبزهایش کنارش از چشمانت تو سیراب شود

نسیمش از دورن تو عبور کند

بگذار آسمان دلم مال تو باشد

و بگذار چشم هایت رو پلک های من

تا با عشق دورنم تو را حس کنم

بهم سر بزن

پاسخ:
پاسخ:
زیبا بود عزیزم - حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی