به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

تو خود جام جهانی

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ق.ظ
وقتی کسی باور ندارد تو خودت را باور داشته باش. همین تو را به پیروزی میرساند.

بخوان بر جان آسمانیت ...

" من موزون و مقتدرم و عظیم ترین آمال و آرزوهایم به طرزی معجزه آسا برآورده می شود.

من بیکرانم . من با شکوهم . من بی نظیرم . من قدرتمندم . من منحصر به فردم . من زیباترینم .

من عاشق خودم هستم . درود بر خودم که بسیار زیبا سخن می گویم. نگاه میکنم .

من دنیایی از انرژی هستم ."

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۸)

سلامـ ه وب دلنشین و ارامش بخشی :)

پاسخ:
پاسخ:
بله بله :دی
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۴ رها(ندای درون )
احسنت...

پاسخ:
پاسخ:
میسی عسیسمــــــــــــ

سلام عزیزم ، کجایییییییییییییییی دلمون برات تنگ شده ، گفتم نکنه بری بازم نیایی ولی به خودم گفتم نه حتما برمیگرده ، خدایا شکرت که برگشتی گلم ، بنظر شما چیکار کنیم این شمیم گلمون پیدا کنیم ، واقعا من به شمیم و شما و همه دوستان که دارین برای ما تلاش میکنید مدیونم و دست همتون میبوسم و همیشه براتون بهترینها رو از خداوند میخوام ، خوب این مطلب خوشگلی که گذاشتی فوق العاده زیبا و بارزش بود و خیلی حس خوبی بهم داد ، مهسا جون توی انجمن راز یه سری دوستات هستند من احساس میکنم همه دوستان خودمونن یه حس درونی بهم میگه شمیم اونجا هست ولی اکثر دوستان با نام کاربری میان و مشخص نیست شما اونجا عضوید ؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جون . فدات شم میسی :-*
یه کم سرم شلوغ بود فرصت نداشتم ببخشید.
الهی عزیزززززززززم تو خیلی لطف داری مرسییییییییییی دوست نازم
خیلی خوشحالم که دوسش داشتی. تو انجمن راز آره عضو شدم ولی دقیق یادم نیست نام کاربریم چی بود تو دفتر نوشتم چک میکنم بهت میگم عادله جون.
منم دلم واسه شمیم خیلی تنگ شده جاش خیلی خالیه ولی هروقت یادش میفتم کلی انرژی مثبت واسش میفرستم دعا میکنم هرجا هست و هرکار میکنه شاد و خوشبخت و خندون باشه. شاید یه تحولی تو زندگیش رخ داده کار ازدواج فعلا فرصت نداره یا صلاح دیده نیاد نمیدونم . امیدوارم زودی دوباره ببینیمش ...
سلام مهسا جونم.خوشحالم که دوباره اومدی:)پست قشنگی بود مرسی عزیزم:*
مهسا جون راستش من یه روزایی حالم خیلی خوبه عاشق زندگیم عاشق خودمم. به همه امید میدم. اما یه روزایی مثل امروز از همه چی بدم میاد اصلا نمیدونم واسه چی زندم! به خودم شک دارم. همش چیزای ناراحت کننده گذشتم میاد تو ذهنم. این همه کتاب خوندم اما اصلا تو این روزا بهشون عمل نمیکنم. میدونم کامنتم پر انرژی منفیه اما واقعا اینطوریم میخوام یه راه حل دائمی پیدا کنم. میدونم که این نوسانات احساسیم طبیعی نیست. نمیدونم تو و عادله و بچه های دیگه راز هم اینطوری هستین یا همیشه حال و هوای خوبتونو حفظ میکنین,چه جوری؟ آخه باید فرکانس خوبمونو حفظ کنیم اما من وقتی یهو حالم انقدر بد میشه اصلا دیگه به فرکانس و این حرفا کاری ندارم! ببخشید مهسا جون.........

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریای نازنینم . فدات میسی گلم
نبینم ناراحن باشیااااااا . خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه ما همه اینجا کنار همیم که بهم کمک کنیم شاد باشیم ;)
پریا جون منم گاهی اینجور میشم بیشتر اوقات شادم ولی بعضی وقتها کل یه روزو دپرسم ولی من همیشه سعی میکنم خودم حالو هوامو عوض میکنم چون میدونم این احساس زودگذره . آدمیم دیگه ربات نیستیم که همیشه اتوماتیک شاد باشیم واسه همه پیش میاد.مثلا همین دو سه وز پیش همینجوری بی حوصله بودم ولی خودم دوست ندارم اینجور باشم چون واقعا فهمیدم زندگی شیرینه لذت بخشه قشنگه
( همه ما این اگاهی رو داریم دیگه که باید از زندگی لذت برد ) پس میدونم حس منفی اشتباهه واسه همین خودم حسمو عوض کردم بهش محل ندادم رفتم جلو آینه موهامو فر کردم :دی همینجور که خودمو میدیدم شکرگزاری کردم به خاطر سلامتی زیبایی اصلا نمیدونم چی شد یهو دیدم خوشحالمو فراموش کرده بودم.
مهم اینه که خودت بخوای دیگه اون حسو نداشته باشی. البته من چند وقته به خدا خیلی یه جور دیگه نگاه میکنمو وارد زندگیم کردمش یه چیزی بشه ناراحت باشم به خدا نگاه میکنمو لبخند میزنم یهو همه چی اوکی میشه ...
پریا جونم زیاد خودتو درگیر نکن چرا ناراحتی باید مثبت باشی وقتی دپرس بودی سعی کن حواس خودتو پرت کنی فیلم ببین بخواب بیرون برو .... چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه تا دوباره برگردی به فرکانس مثبت :-*
مهسا جونم:* مرسی عزیزم درست میگی خودمم که باید بخوام و احساسمو عوض کنم.همون چیزی که تو کتاب راز میگه: فهرستی از تغییر دهنده های راز تهیه کنید...منم باید این فهرستو بنویسم و ازش برای عوض کردن حال و هوام استفاده کنم. مهسا جون واقعا خدا جواب همه چیزه اگه بتونیم اینو با همه وجود درک کنیم...عزیزم چه طوری میشه خدا رو کاملا وارد زندگیمون کنیم؟

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم عزیزم دقیقا همینه :-*
پریا جون اول از همه باورها و دیدتو نسبت به خدا عوض کن.ایمان داشته باش خدا همونه که دلش میخواد تو به همه خواسته هات برسی. خدا همونه که از آرزوهات حمایت میکنه. همونه که دوست داره همیشه خندون باشی. مهربونترینه ...
اگه چیزی میخواستی باب میلت پیش نرفت برنگرد مثله بقیه آدمها به خدا بگی چرا!!!
برگردو خدا رو ببین که کنارته و دستتو گرفته. بهش بگو چه قدر خوبه که تو رو دارم ایمان داشته باش خدا همونه که همه چیو هموار میکنه نه اینکه برات سخت کنه ;)
چه طوری درباره ی کارهای روزانت یا چیزهایی که دوست داری با خانواده و دوستات حرف میزنی همینجوری صمیمی با خدا حرف بزن از کارهای روزانت بگو از ارزوهات اون هر لحظه کنارته و مشتاق شنیدن . تا جایی که میتونی باهاش صمیمی باش .
اگه صحنه ی قشنگی دیدی اگه غذایی خوردی که لذت بخش بود به خاطر اون غذا حس چشایی به خاطر چشمات از خدا تشکر کن همه جا ببینش. نیاز نیست موقع غذا هی سپاس گزارم بگی همین که اون لحظه خدا به ذهنت بیاد و یه نفس عمیق پر از آرامش بکشی همین که عمیقا سپاس گزاری رو احساس کنی کافیه.
سپاس گزاریی که طبق کتاب جادو هست چرا خوبه انجام میدیم ولی تو تو هر لحظه توی مهمونی نمیتونی که اون تمریناتو انجام بدی اما میتونی حضورشو رضاییتتو حس کنی. (منظورم اینه) اینجوری از نوشیدن لذت میبری چون میدونی خداست که اون نعمت رو تو زندگیت آورده تا طعمشو بچشی از نگاه کردن به آدمها لذت میبری از عشق ورزیدن بهشون...
پریا جونم هرچه قدر تمرین کنی و جلو بری بهش نزدیک تر میشی حست روز به روز قشنگتر میشه از همین الان شروع کن اون عاشقته ...
سلام به دوستان گلم ، مهسا جون با کسب اجازه از شما عزیزم میخواستم نظرمو رو به پریای عزیزم که میگه که گاهی اوقات اون حس زیبای همیشگی رو که با داشته باشه نداره بگم ، تجربه های خودم به من میگه که گاهی اوقات اوضاع اگه اون چیزی نباشه که ما انتظارشو داریم یه حس ناخوشایند به سراغمون میاد که رضایت بخش نیست و من در مورد خودم میگم که در چنین مواقعی به خودم میگم که خودم با افکارم اون شرایطو جذب کردم خوب بقول مهسای قشنگم ما هم انسانیم بیشتر سالهای عمرمون مثل دور بریهامون زندگی کردیم خوب بالطبع هنوز رگه هایی از اون افکار قبلی مون توی لایه های زیرین ناخودآگاهمون وجود داره بعضی اوقات اون احساسات با شرایطی ناخوشایند بیرون میان ، حالا که ما خودمونو میشناسیم و میدونیم و یادگرفتیم خودمون نه تنها سازنده لحظه لحظه نه فقط زندگی خودمون بلکه زندگی اطرافیانمون هم هستیم ، من به محض اینکه چنین حسی بسراغم بیاد احساس مسئولیت میکنم سریع به خودم میام اول شروع میکcنم به گفتن عبارت تاکیدی ایبنکه من خوشحالم ، اونقدر این عبارتو میگم یهو میبینم حسم خوب شده ، وتو این شرایط خیلی مراقب خودم هستم چون می دونم این حال و احساس بد من روی خیلی از چیزها اثر میزاره ، ما سه تاسگ خوشگل داریم که خیلی بامن جورن من خودم متوجه میشم باور کنید حتی حال و احساس بد من رو اون سگها هم اثر میزاره چه برسه به انسانهای دور برمون ، من بیشتر اوقات از اون احساس بدم هم سپاسگزاری می کنم که به من یادآوری میکنه که مراقب اوضاع باشم ، پریای قشنگم تو که مثل پری دریاها پاک و زیبا هستی الان این موضوعی رو که مطرح کردین برا من یه نشونه بودم ، خیییییییییییییییلی ازشما و مهسای گلم هم سپاسگزارم.........

پاسخ:
پاسخ:
واقعا راس میگی خیلی وقت ها هم جذبش میکنیم من یه روز صبح بیدار شدم یه کوچولو سرحال نبودم راحت میتونستم با دیدن یه کارتون و یه صبحونه ساده حالمو عوض کنم اینکارو نکردم اینقدر اون حسو موند و خودم بهش پروبال دادم که موضوعی پیش اومد که خیلی ناراحت شدم اونم به خاطر رفتار خودمو حس منفیم بود...
عادله جونم میسی از جواب قشنگ و زیبا و کاملت به پریاااااا
واقعا عالی گفتی هم استفاده کردم هم لذت بردم گلم :-* چند بار خوندمش
چه قدر خوشحالم که اینجایی ... دوست دارم :-*
مهسا جونم خیلی قشنگ بهم یاد دادی خدارو وارد زندگیم کنم. خیلی:-*واقعا ازت ممنونم.به حرفت گوش میدم:-Dتمرین میکنم تا جزیی از زندگیم شه. مرسی مهسا جونم:-*:-*:-*
عادله مهربونم مرسی که نظرتو بهم گفتی. خیلی عالی بود. ما مسئول احساساتمونیم واقعا درسته. مرسی عزیز دلم. خوشحالم که شما و مهسا انقدر پاک و مثبتین و دوستای منین.
امروز فهمیدم انجام دادن بعضی کارا واقعا حالمو خوب میکنه و به جای فکرای منفی میتونم به اون کارا بپردازم. از هر دوتون ممنونم
:-*:-*@-}--@-}--

پاسخ:
پاسخ:
خوشحالم که دوباره انرژی مثبتت فوران کرده از کامنت پرانرژیت معلومه گل قشنگم :-*
خواهش میکنم پریا جون ... بودن خدا تو لحظه لحظه زندگیمون خیلی لذت بخشه خیلی
الهی عزیزم پریای حرف گوش کن دخمل خوب خودم :دی
چه قدر خوب که اون کارها رو پیدا کردی تو آگاهیشو رو داری راحت میتونی آگاهانه فرکانستو مثبتو مثبت تر کنی...... دوست میدارم پریاااااااااااااااااااااااااااااااااا
منم خیلی دوست میدارم مهساااااااااااااااااااااااااا:*************


پاسخ:
پاسخ:
عزیزمــــــــــــــــــی ... آره بابا پریا معلوم بود همیشه خندون و پرانرژی باشی گلمممممم
منم مثله تو هم . نه گلم نیازی نیست واسه بقیه قابل توجیه باشه اصن خودتو با اینجور چیزا اذیت نکن همین نظرها و حرفهای بقیه است که ما را از معشوقمون خدا دور کرده دیگه اینقدر واسمون خطو نشون میکشن نمیزارن عاشقش باشیم دوست داشتنشو ببینیم دوسش داشته باشیم ... عزیزم این حریم خصوصیه تو و خداست اصن برای چی اونا باید این حریمو درک کنن!!!! ولشون کن تو با خدای دوست داشتنی خودت باش.
من یه بار یه متن از شکسپیر خوندم خیلی خوشم اومد
نوشته بود من خدای خودمو دارم خدای من شوخ طبعه مهربونه .... از این جور چیزها خیلی متنش ناز بود . طرز فکرت - رابطه با خدا - دیدگاهات اینا رو خیلی وقتها بزار مثله یه سر بمونه ... آدمها رو فقط ببین و تو دنیای قشنگو پرنور خودت شاد باش
اگه مفهوم رسوندم که ... اگه نه بگو تو ایمیل راحت واست بنویسم :)
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی