به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

باتفکر بخوانید...!!!

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ق.ظ
دیگه نکن!


تو داری بر خلاف مسیر کامیابی خودت حرکت می کنی!


باید جا باز کنی ... ، یه فضای خالی، تا اجازه بده چیزای تازه به زندگیت وارد بشه.


باید خودتو از شر چیزای بی مصرفی که در تو و زندگیت هستن خلاص کنی تا کامیابی به

 

زندگیت وارد بشه.

 

قدرت این تهی بودن در اینه که هر چی که آرزوش رو داشتی، جذب می کنه.


تا وقتی که در جسم و روح خودت احساسات بی فایده رو نگهداری، نمی تونی

 

جای خالی برای موقعیت های تازه بوجود بیاری.

 

خوبیها باید در چرخش باشن ....


کشوها، قفسه ها، اتاق کار و گاراژ رو تمیز کن.


هر چیزی رو که دیگه لازم نداری بنداز دور ...


میل به نگهداشتن چیزای بی مصرف، زندگی رو پر پیچ و تاب می کنه.


این اشیاء نیستن که چرخ زندگی تو رو به حرکت در میارن ....


به جای نگهداشتن ...

 

وقتی انبار می کنیم، احتمال خواستن رو تصور می کنیم، احتمال تنگدستی رو ....


فکر می کنیم که فردا شاید لازم بشن و نمی تونیم دوباره اونا رو فراهم کنیم ...


با این فکر تو دو تا پیغام به مغزت و زندگیت می فرستی:


که به فردا اعتماد نداری ...
و
اینکه تو شایسته چیزای خوب و تازه نیستی


به همین دلیل با انبار کردن چیزای بی مصرف خودتو سر پا نگه می داری

 

عشق بورز


چنانکه گویی هرگز آزرده نشده ای

 

بخوان

 

چنانکه گویی کسی تو را نمی شنود

 

زندگی کن

 

چنانکه گویی بهشت روی زمین است

 

خودت رو از قید هرچه رنگ و روشنایی باخته، برهان

 

بگذار نور به زندگیت وارد بشود

 

و خودت ...

 

امید که صلح و کامیابی برایت به ارمغان بیاورد

 

آمین ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۴)

مرسی مهسای گلم:-* دیشب با کلی شکرگزاری خوابیدم:-) ممنون بابت همه چیز. [بوس]
این پستتو خیلی دوست دارم. خیلی قشنگ مفهوم خلا و توضیح داده.:-*

پاسخ:
پاسخ:
عسیسمی پریای گل ترم :دی :-*
وای خوابیدن با شکرگزاری چه حس ناب و قشنگیههههه. آورین آورین
اوهوم منم دوسش دارم . میسی
پست قبلیمم که راجع به شکرگزاری خیلی دوسش دارم..
سلام عزیزم من یکی از خواننده های وب شمیم بودم ، البته وقتی که کسی اونجا نبود امروزم اومدم وب ارام که آدرس تو رو دیدم خیلی خوشحالم که اینهمه وب زدن در مورد قانون جذب ... موفق باشی عزیزم همیشه میام وبت

پاسخ:
پاسخ:
سلام به روی ماهت مهشید جان :-*
اوهوم وب همه بچه ها عالیه . مخصوصا وب خود شمیم جون که یه دونست دیگه
خیلی خوش اومدی گلمممممممم . با حضورت خوشحالم میکنی :-* قلب گنده ;)
مهسای گل تر ترم :*
آره عزیزم حس فوق العاده ایه.
آره اون پست شکرگزاریت هم واقعااااااااااااا قشنگه:)
خدایا شکرت که روزی رسان مایی و ثروت و برکات بیکرانت رو از راه هایی شگفت انگیز به ما می رسونی.

پاسخ:
پاسخ:
پریا گلستوووووووووووووون ;)
قربونت عسیسم. وای چه جمله خوشملی ... خیلی دوسش دارم میسی پریاااااااا
سلام به همه دوستان گلم ، مهسا جون خیییییییییییییلی عالی بود ، واقعا همینجوریه ، نمی دونم من خودم رو میگم چقدر هم رو خودم کار میکنم گاهی اوقات متوجه این نکات ظریف و مهم نمی شم ، خیلی باید مراقب حالات درونی مون باشیم که پیام نادرست به کائنات نفرستیم ، یه بار یه مطلبی رو از اینترنت خونده بودم خیلی جالب بود که در مورد دانلود کردن بود که می گفت شما با دانلود کردن دارین به کائنات پیام می دید که من به اندازه کافی پول ندارم مثلا این کتاب یا این سی دی مورد نظر رو بخرم ، از اون موقع تا حالا اگه از جایی بخوام چیزی دانلود کنم با اجازه صاحب اون اثر اون جیز رو دانلود میکنم.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام خوشگل خانوم :-*
اوهوم همین طوره . منم ف میکنم خب دیگه دارم همه چی رو درست اجرا میکنم بعد میبینم ای وای اینجا رو اشتباه کردم :دی
واقعا؟ آخه تو اینترنت خب راحت تو دسترسه چیکار کنیم خب :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی