به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

آینده سحر آمیز

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ
لیز ماری

بچه که هستیم متوجه مسائلی میشویم که از چشم بزرگترها دور می ماند.

همه چیز برایمان تازگی دارد و هیجان برانگیز است ، و در عین حال هرکاری شدنی است.

 بعد اتفاقی می افتاد: شکست میخوریم . جواب رد می شنویم ، نا امید می شویم.

بنابراین رشد آن قسمت از وجودمان را متوقف می کنیم و مسائل را زیادی جدی میگیریم.

اما چه می شود اگر هر روز صبح که از خواب بیدار میشویم از خودمان بپرسیم:

" چه عیبی دارد که دنبال خواسته هایم بروم؟ دنبال رویاهایم؟ "

تقه ای بزنیم توی سر ساعت شماطه دار ، از تخت پایین بیاییم،و بریم دنبال رویاهامون،

تا باز دوباره آن گذشته سحرآمیز را بازیابیم...

 

کتاب قهرمان ... راندا برن   

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۷)

سلام به همگی ، مهسای عزیزم ،بینهایت ازت ممنونم ،خیییییییییییییلی عالییییییی بود من هم این کتاب رو کادوگرفتم ولی فقط صفحات اولش خوندم احساس میکنم با بقیه کتابهای راندا برن خیلی فرق داره ولی مطلب خوشگلی رو انتخاب کردی خیلی دوستش داشتم به دلم نشست عزیزم ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم ... میسی عادله جونم :-*
من یه مترجمه دیگه رو گرفتم ولی به نظرم ترجمه نفیسه معتکف بهترینه ...
آره منم همین نظرو دارم انگار با بقیه کتابهاش فرق داره من خودم کتاب های قبلیشو بیشتر دوست داشتم تو این کتاب به خاطر اینکه قهرمان ها رو نشون بده یه کم از مشکلاتشون نوشته خود من دوست نداشتم اونجاهاشو بخونم :دی
سلام مهسا جون مطلب قشنگی بود
برای جذب باید احساسات مثبت باشه وقتی مثل بچه ها بشیم با اون هیجانهاو شور و اشتیاق بچه گونه باعث میشه که خواسته ها هم بر اساس احساساتی که به کائنات ارسال می کنیم به سمتمون بیان
ممنون از تو مهسای گل

پاسخ:
پاسخ:
سلام رهای عزیزم :-* خواهش میکنم خانومی ... میسی
دقیقا همین طوره که میگی . من خودم به بچگی فکر میکنم واقعا اصلا احساس اون موقع با الان قابل مقایسه نیست اون وقت ها اینقدر هیجان و خوشحالی داشتم که شب ها از خوشحالی خوابم نمیبرد مثلا قرار بود بریم پارک یه پارک ساده چه قدر خوشحال بودیم کاش الانم راحت میتونستیم اونقدر راحت انرژی بالا و مثبت داشته باشیم.
تو بچگی وقتی چیزی رو میخوایم دیگه هیچی جلومونو نمیتونه بگیره غیر ممکن وجود نداشت برامون اما الان خودمون ...
سلام مهسا جونم خوبی؟ بوووووووووس قلمبه تر!
من این کتاب راندا رو نخوندم. راستش منم بدون خوندنش حس کردم فرق داره. حتی با اینکه تو کتاب فروشی دیدمش حس خریدنش قوی نبود... پیشنهاد میکنی بخونمش؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریای من . فدات خوبم ... تو خوبی عزیزم؟ بوس من قلبمه تر تر تره ;)
راستشو بخوای برای من کشش نداره دوست دارم بخونمش ولی مثلا قدرت ، راز اینا رو نمیتونستم نخونم هی دوست داشتم تند تند برم جلو اما قهرمان اون طور نیست هر وقت فرصت کنم یه صفحه ... یه جوریه ... نمیدونم مشکل از ترجمشه که آدمو نمیکشه آخه از لحاظ نگارشی نامفهومه ... یا واقعا خود کتاب یه چیزیش هست :))
تقریبا همون چیزایی هست که خودمون میدونیم اما 12 تا اینا شخصیت آورده که اونا هم از زندگیشون گفتن ... ولی خود من دوست دارم بخونمش حتی یه نکته کوچولو هم باشه میتونه خیلی تاثیر بزاره تازه صفحه 45 هستم یه کم جلوتر برم حتما نظر کارشناسی خودمو بیان میکنم خخخخخ :))
اگه خواستی بگیری ترجمه نفیسه معتکف بگیر ...
خوبم گلم ممنون.قلمبه ترین بووووووووووووووووووووس:*
آهان پس اینطوریه.مرسی عزیزم. حالا فعلا بیخیالش میشم تا بعد ببینم شهودم منو به سمتش میکشونه یا نه؟:))خخخخخخخخ.
در حال حاضر دارم کتاب اسکاولو دوره میکنم.خخخخخخخ.
آره ترجمه نفیسه معتکف کلا خیلی خوبه.
راستی مهسا جونم آرام تو وبش برنامه دعای گروهی گذاشته. اگه دوست داشتی بیا;)

پاسخ:
پاسخ:
از دست تو :)) جیگریاااااااااا :-*
آره بسپار دست شهودت . هروقت خواست خودش میبرتت به سمتش :))
پس منم میرم کتابشو میخونم تو بخونی من نخونم؟ خخخخخخ :))
آره حتما میام . میسی خبرم کردی پریااااااااااااااااااااااابغل بوس
قربونت مهسا جونم:-*:-*:-*:-*
چشم میسپارم دست خودش:-D خخخخ
آره خوب کاری میکنی بیا با هم بخونیمش من ایندفعه جزوه هم مینویسم از روش.خخخخخ:-)
خواهش میکنم مهسای گل;-):-* :-* 2 تا بغل!

پاسخ:
پاسخ:
فدااااااااااات عسل خاااااااانوووم . هزارتا بوووووووووووس :-*
ایوووووووووووووول خخخخخخخخ بعد از رو خلاصه هات فلش کارت درست میکنیم هی مرور می کنم خخخ
خوب بخون میخوام ازت امتحان بگیرم :))
دوست داااااااااااارم 3 تا بغل :-*
سلام مهسای دوس داشتنی و نازم
عزیزم من تو جذب خواسته م دچار تشویش شدم خودمو با دیگران مقایسه میکنم و میگم ینی من قدرتم از دیگران بیشتره؟؟؟؟؟
چیکار کنم ؟ این تردید اذیتم میکنه آبجی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ترانه جان :-*
چرا تشویش عزیزم؟ نه خودتو با بقیه مقایسه نکن همه این قدرتو دارن . خدا به همه این قدرتو داده ولی بعضی آدمها آگاهیشو دارنو استفاده میکنن بعضی از آدمها نه.
همون قدر که راندا برن قدرت جذب خواسته هاشو داره تو هم داری مامان بزرگتم داره
تفاوتمون تو آگاهیمونه هرچه قدر بیشتر بهش بچسبی ذهنت بیشتر به سمت خواسته هات میره و بیشتر نتیجه میگیری ;)
هرچه قدر این قدرت بهت ثابت بشه ایمانت قوی میشه تا اونجایی که از آگاهی به باور میرسی ... اینجاست که دقیقا همون اتفاقی که تو میخوای میفته غیر از خواسته تو غیر ممکنه :)
ترانه جونم به این افکار و تردیدها اهمیت نده با خودت قرار بزار فقط یه هفته اصن نمیخوام به این چیزها فکر کنم فقط به خواسته ام ... اصن بی خیال تجزیه تحلیل شو یه هفته یه ماه فقط به آرزوهات فک کن هروقت چیزی یادت اومد بهش محل نده
ذهنت اینجوری از استدلال و مقایسه دست برمیداره و زندگی که تو میخوای ساخته میشه به همین راحتی دوست گلم :-*
عااااااشقتم مهسای دوست داشتنی و مهربونم مرررررررسی ک انقد با صبر و حوصله وقت میذاری دوست جونی عزیزم
خیلیییییی ماهی انشالله هرچی ک دوست داری خدا بهت بده :)

پاسخ:
پاسخ:
مرسی ترانهههههه جونم منم عاشقتممممم
بوووووووووووس واسه دوست گل خودم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی