به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

جذب فراوانی

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ق.ظ
روش های پریای عزیز برای جذب فراوونی ... ممنون پریا خیلی باحاله


1. نسبت به خود حسی نیکو داشته باشید.


2.بپذیرید که استحقاق فراوانی را دارید.


3.خزانه کائنات لبریز و بی انتهاست. آگاهی از این امر را آغاز کنید.


3.هدایا را با شادی بپذیرید. احساس نکنید که دارید با مردم معامله میکنید.


4.فقر فقط حاصل اعتقادی است که در ذهن ما نقش بسته. این اعتقاد را عوض کنید.


5.از دلهره برای پول دست بردارید.


6.صورت حساب هایتان را دوست داشته باشید.


7.با پول مانند دوست خود رفتار کنید.


8.شغل یا حساب بانکی یا پدر و مادر یا همسرتان موجب امنیت شما نیستند.

 

ایمنی شما در تواناییتان برای تماس با قدرت کیهانی است که همه چیز را آفریده.


9.از خوشبختی دیگران شاد شوید.


10.پول به آنجا می رود که مورد نیاز است.(قانون عرضه و تقاضا)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
ماه درخشان

تلالو نور

فراوانی

نظرات  (۱۲)

مهسا جونم خوشحالم که خوشت اومد گلم . مرسی که پست گذاشتی.یه توضیحاتی درمورد اینا میدم شاید به کسی کمک کنه خودم هم همزمان انجامشون میدم:)
برای دست برداشتن از دلهره برای پول به دارایی هاتون فکر کنین و ببینید همین حالا چه قدر دارایی دارید. مثلا کسایی که با خانوادشون زندگی میکنن ببینن که چه قدر راحت هر ماه پول آب و گاز و برق و تلفنشون پرداخت میشه بدون اینکه حتی خبر داشته باشن کی پرداخت شدن و خیلی راحت از این نعمتا برخوردار میشن...
همونطور که خودت تو پست قبلیت گفتی مهسا جون باورهامون خیلی مهمن. پس بیاین یه سری باور جدید در مورد پول برای خودمون بنویسیمو بخونیمشون تا تو ذهنمون نقش ببندن. مثلا من همیشه توان مالی خرید هر چیزی که بخوام و دارم.
من مدت هاست که هر پولی به دستم میرسه میبوسمش! این یعنی رفتار دوستانه با پول. پولارو مچاله نکنید:))
وقتی کسی رو میبینید که پول زیاد یا اشیایی که دوست داریدو داره تو یه دفتر بابتش خدارو شکر کنید. اینطوری راه وفور پول باز میشه.
قانون عرضه و تقاضا: از چیزایی که الان دارید استفاده کنید. کالاهاتونو انبار نکنید ازشون استفاده کنید تا کائنات بفهمه شما به همچین چیزایی احتیاج دارید و ازشون استفاده میکنید(تقاضا) تا پول سراغتون بیاد و خواسته هاتونو به شما( عرضه) کنه.
مهسا جون ببخشید اینارو گفتم چون خودم هم دارم انجامشون میدم و دوست دارم به بقیه هم کمک کنن:**
چشم چک میکنیم:))

پاسخ:
پاسخ:
پریااااااااا جون خیلی عالی بود خیلی ...
فوق العاده بود عزیزم میسی که گفتی. عزیزم ببخشید چیه من واقعا استفاده کردم
چه قدر جالب تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم :)
هرچه قدر هم فکر میکنیم مثبتیم انگار کمه ...
خیلی دوست دارم واقعا ازت ممنونم که با ما درمیون گذاشتی عزیزدلم :-*
سلام مهسا جونی میشه لینک دانلود کتاب قهرمان راندا برن رو بذاری واسم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام ترانه جان ... راستش آدرسشو ندارم من کتابو خریدم ولی میگردم اگه لینک دانلود پیدا کردم حتما میزارم :-*
سلام به همگی ، مهسای عزیز ، پریا جون ، عالییییییییییییییی بود ، از شما ممنونم که محبت کردبن و مطلب به این مهمی و باارزشی رو برامون گذاشتین

پاسخ:
پاسخ:
بووووووووووس عادله جون
خواهش میکنم مهسای عزیزم
همین نکته های ساده اگه رعایت شن خیلی بهمون کمک میکنن. مثلا میدونی من همیشه با خودم میگم من موقع تولدم و عید که عیدی میگیرم خیلی پول دارم خب ذهن استدلالیه دیگه و واقعا هم همینجوره یعنی یه جورایی شده باور اما حالا میخوام این باورو با اینکه من همیــــــــــــــشه خیلی پول دارم جایگزین کنم. سادس ولی وقتی استمرار پیدا کنه و جایگزین باور قبلم شه جواب میده.
خوشحالم که برات مفید بود
عادله عزیزم خواهش میکنم گلم منم از شما یاد گرفتم که برای خودم باورهای جدید بسازم

پاسخ:
پاسخ:
دقیقا همینه که میگی :-*
وای چه باحال هرچیزیو باور کنیم تمرین کنیم قشنگ میتونیم تو تموم زندگیمون تعمیمش بدیم ایووووووووووووول :دی
عسیسمــــــــــــــــــــــــی
سلام . وای چقدر خوشالم بچه های راز دارن دور هم جمع میشنا
پریا مرسی بابت مطالب قشنگت
کسی تجربه ای در مورد جذب چیزی که هیچ تصویری ازش نداریم داره؟ مثلا بخوایم یه لباس جذب کنیم که خیلی خوشگل باشه اما هیچ چیزی به ذهنمون نرسه و فقط سعی کنیم بابت داشتن یه لباس خیلی خوشکل خوشحال باشیم و حسش کنیم میشه عایا ینی؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحر جان . اوهوم همین طوره دوباره همه دور همیم ;)
خود من تجربه اشو داشتم . دلم یه سارافون شیک و مجلسی میخواست اولش یه چیز خاص تو ذهنم بود بعد گفتم نه شاید خوشگلتر از اونم باشه . فقط تو دلم میگفتم یه سارافون خوشگل میخرم چندبارم به مامی گفتم وای امروز یه سارافون ناز بخرم
عصر رفتیم بیرون جالبه اینکه عمدا دنبال سارافون نمیگشتم هین طور ویترینا رو نگاه میکردمو لذت میبردم . خواهرم رفت تو یه بوتیک که لباس های مجلسی میفروخت یه تاپ بخره منم بی خیال دم در با عمه محترم حرف میزدم :دی
مامانم داخل پیرهن های مجلسی که تو یه ردیف بودن نگاه میکرد یهو گفت وا این چیه؟
سارافونه !!! باورت نمیشه قاطی پیرهن ها بود یه سارافون خوشگل که حتی تصورشم نمیکردم .یه سارافون لی که روش سنگ کار شده بود پایینش دوتیکه هلال بود اصلا خیلی نازه . واسم جالب بود چون سپرده بودم به کائنات خوشگل تر از تصورمو برام اورد.

"بچه ها تجربه ای دارین بگین منم خیلی دوست دارم بدونم :)"

مرسی عزیزم! باشه حتما! فردا میام بت میگم

پاسخ:
پاسخ:
ایووووووووووول مرسی خانومی :-*


مهسا جونی سلااااام مرسی از تو دوست بی نظیرم
مهسا جونم من کنکور دارم تا الآن کم خوندم پراکنده هم خوندم رتبه ی 3000-تا4500 مد نظرمه میخوام بدستش بیارم من حس میکنم میشه اما دلم نمیخواد فقط حس کنم دلم میخواد باور کنم ک این رتبه ممکنه واسم 12 روز میخوام از 24 ساعت 19-20 ساعت بخونم آخه همیشه وقتی فشرده و با خیال راحت میخوندم موفق میشدم مهسا جون اول ازت میخوام کمکم کنی آرامش داشته باشم و چون طرح الهی زندگیمو میدونم ازت میخوام کمکم کنی ک تو این مدت باقیمونده ب هیچ وجه غفلت نکنم دختر باهوشی هستم اما حس میکنم قدرتی ک تو وجود من تو و همه ی آدما هست فراتر از اون چیزیه ک فک میکنم کمکم کن لطفا خانوم جونی بووووس

پاسخ:
پاسخ:
سلام ترانه جان . مرسی عزیزم من مطمئنم تو موفق میشی
خیلی کارخوبی میکنی بخون با هیجان اینکه خواستت تو مشتته ;)
حست درسته قدرتمون خیلی بیشتر از این حرفاست خیلی خیلی بیشتر هر چه تعداد بیشتر از خواسته امون واقعیت پیدا کنه ایمان ما به این قدرتم بیشتر میشه
ترانه جان به چیزی که میخوای میرسی به خاطرش از حالا سپاسگزارم :)
سلام ... تازه فهمیدم با پول حروم بزرگ شدم و درآمد بابام از راه درستی نبوده ، میخواستم اون پولو برگردونم اما خیلی زیاده حدود دویست میلیون پوله ،چیکار کنم ؟ :(( خیلی دلم گرفته شماها برای شروع فقط کافیه برنامه ریزی کنین برای آیندتون اما من باید برنامه ریزی کنم برا جبران گذشتم تا شاید وقتی هم برسه برای ایندم..خیلی درد داره

پاسخ:
پاسخ:
سلام بهار جان . عزیزم خودتو ناراحت نکن. چیزایی که میگم نظر منه ها
ببین تقصیر تو نبوده که بخوای جبرانش کنی؟ مگه تو اشتباه کردی؟ این حرفها چیه
حتی از لحاظ مذهبی هم بخوای بررسی کنی من تو برنامه دینی شبکه 3 دیدم یه خانومه نوشته بود شوهرم از راه حروم پول درمیاره هرچی بهش میگم گوش نمیده خودمم سرکار نمیرم که بتونم با پول خودم زندگی کنم چیکار کنم؟؟؟
حاج آقاهه گفت تو زندگیتو بکن اون باید تو رو تامین کنه حالا اگه از راه غلط این کارو میکنه و اصلاح نمیشه گناهش پای تو نیست!!!! تو هم خودتو اذیت نکن بشین برای آیندت برنامه ریزی کن آینده ای که دوست داریو بساز کارمای اشتباه بقیه رو تو نباید پس بدی :)
سلام مهساجوووونم برای دوس داشتن خودم چیکار کنم؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام انا جون ... تو همون انای خودمونی یا یه آنا دیگه ؟؟!!! :دی
خوش اومدی عزیزم . واسه رسیدن به خواسته ها اول از همه باید به کائنات بفهمونی تو شایسته بهترین هایی واسه اینکه بفهمن باید خودتو دوست داشته باشی چون تو باارزشی و کائنات این حسو درک میکنه . واسه دوست داشتن خودت بهترین راه تکرار عبارت تاکیدیه مثل من منحصربه فردم . من زیبام . من لایق تمام نعمت هایی هستم که کائنات برام میفرسته ( اگه خواستی بگو عبارت تاکیدی هاشو پست بزارم)
وقتی راجع به خودت حس فوق العاده ای داشته باشی طبیعتا عشقت نسبت به خودت بیشتر میشه و خودتو بیشتر دوست داری. دوم اینکه با خودت با احترام و محبت رفتار کن موهاتو که شونه میزنی اون عشق به موهاتو حس کن، اگر جلو آینه آرایش میکنی با حس عشق اینو انجام بده. مثلا اگر میخوای رو زمین بخوابی یهو همینجور رو زمین دراز نکش .. بالش بزار پتو همه چی... مثل یه پرنسس با خودت رفتار کن به خودت احترام بزار ... چون تو باارزشترینی این هم باید به خودت هم کائنات اثبات شه
این طرز فکر و رفتارت باعث میشه بقیه هم همین رفتارو باهات داشته باشن ;)


۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۱ رها(ندای درون )
عالی بود پریا جون استفاده کردم مرسی
از تو مهسای عزیز هم ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم رها جونم بوووووووووووووووووووس زیاد
من ی آنای دیگه هستم مهسا جونم
ممنون میشم عبارات تاکیدی رو بذاری دستت طلا دوستم :)

پاسخ:
پاسخ:
باشه عزیزم... پست بعدی عبارت تاکیدی ها رو میزارم :-*

زیبا و جالب بود.چشم

پاسخ:
پاسخ:
:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی