به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

مخملی بخواه

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ب.ظ

به چیزی گیر نده.یک انتظار ملایم داشته باش.

ببین چه آسان به دست می آید...می توانی همه چیز را عوض کنی.

سعی نکن آن چه را که میدانی بر دیگران تحمیل کنی.

سعی نکن عقیده ات را به همه بگویی.

هنوز راه زیادی در پیش داری تا بتوانی در این باب حرف بزنی.

موسیقی هایی گوش کن که تو را به حالت رویاهای جنگل ببرد.

می توانی در همه چیز برتر باشی.

ببین چه ورزشی را دوست داری. خودت را حتی در حالت قهرمانی ببین. می توانی برسی.

شانس همراه تو است اگر باور داشته باشی.

هر بازی را شروع کنی بی آنکه برایت مهم باشد خودت را برنده بدان آن وقت برنده ای.

مگذار رخنه های ذهنت به سوی ناامیدی باز شود.

خودت را کم بدانی همه تو را کم می دانند.

قدرت می خواهی توکل کن بر خدا.

قدرت را در استیلا بر دیگران مخواه.قدرت را در انتخاب خودت از زندگی بخواه.

هر گاه کتابی خواندی که دلت را نربود کنارش بگذار.

هر گاه آهنگی گوش کردی و احساس سرما کردی رهایش کن

چه چیزی دوست داری؟

سعی در اغفال مکن.همه چیز زیاد است. بخواه به تو می دهد.

اگر کسی را دوست داری باور کن این عشق دو طرفه است.

باور کن به او می رسی آن گاه است که میرسی.

امسال سال سهولت است.تقلا نیاز نیست. بخواه. باور کن رواست.

خانه و ماشین و ثروت ظاهر آن چیزیست که در ذهن تو می گذرد

همه چیز در ذهنت قالب ریخته می شود,آن گاه در جهان مادی میبینی

هر چه باور کنی میبینی و این خود حقیقت بزرگی است

همه دست در دست هم داده اند

همه می رقصند

همه کاری می کنند تو به آنچه میخواهی برسی

همه چیز آسان است

می توانی همه چیز داشته باشی.این همه کتاب نخوان.کمی عمل کن

اگر باور نداری به دیگران نیاموز

همه دوستت خواهند داشت اگر باور داشته باشی

هرگاه تغییری در زندگیت افتاد نترس

همه چیز هست.زیاد هم هست

همه جا جا برایت هست

در واقع آن ها اصلا نیستند.این ذهن توست که می سازد

شاید صعود بعدیت خیلی بهتر باشد

همه چیز ممکن است

دنبال عشق مگرد.نترس.شاید جایی بروی که عشق را به وفور در آنجا ببینی

تو این زندگی را انتخاب کردی چون فکر تو دنبال این زندگی بود

چهار سال در دانشگاه بودی و در چنبره ای پیچیدی و در اواخر آن فهمیدی

که همه چیز به ذهنت بسته است

اکنون حقیقتی دیگر می گویم,بیاموز

فقط منتظر باش

هم چیز بخواهی فقط کافی است کمی منتظرش باشی

مطمئنم سر و کله اش پیدا می شود

بخواه که نابغه ای بی سر و صدا باشی

می توانی باشی

می توانی چنان فکر داشته باشی که همگان را متعجب کنی

اما لازم نیست خود را به دیگران بنمایی

فقط بخواه که این نبوغ در تو حلول کند , می کند

بخواه که کسی را بیابی که دوستت داشته باشد

بخواه که عاشقانه ترین ترانه هم سن و سال هایت را داشته باشی

می توانی

کسی هست که دوستت دارد

پول و ثروت به آسانی خوردن آب احاطه ات می کند

اگر بیخیال و راحت منتظرش باشی

به هیچ چیز گیر نده

رهایش کن

بخواه اما مخملی بخواه

مخملی خواستن هنر است

اینکه میخواهی اما گیر نمیدهی

شبیه بازی است

این راه زندگیست.

 

بد و فقیرانه و در یاس و نا امیدی زندگی کردن تو

اهانت به وجود مقدس خداوند است.


تو شاهکار خلقت خداوندی،خداوند بعد از آفرینش تو بر خود آفرین گفت،

و تو را اشرف مخلوقاتش و خدایی بر روی زمین قرار داد.

حق نداری به جایگاهی جز خدایی تن دهی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۱۴)

ممنون پریا جونم به خاطر یادآوریش
مهسا جونممنم از تو ممنونم که اولین بار این متنو گذاشتی...تیکه آخر پستت هم فوق العاده بود
عادله جونم خواهش میکنم. منم برات بهترین ها رو آرزو میکنم دوست عزیز و مهربونم

پاسخ:
پاسخ:
فدا مدا پریا جوووووووووونمـــــــــ میســــــــــی :-*
سلام ، مهسا جونم ، عزیزم ، گلم ، خییییییییییییییییییییلی عالیییییییییییی بود ، این مطلب فوق العاه باارزش و زیبا دلم رو لرزوند ، بعد از خوندش حس فوق العاده عالی و بینظیری داشتم . عزیزم بینهایت از شما ممنونم و دستان پر محبتتون میبوسم ، شما محبت کردین همه نکات باارزش رسیدن به خواسته هامون برامون گذاشتین ، می نویسمش روی یه کاغذ بزرگ و میزارم جایی که همیشه بتونم ببینمش و لذت ببرم . در ضمن سفر فوق العاده خوبی داسته باشین و از خدای بخشنده و بزرگ و همه فرستگانش درخواست میکنم همیشه و هرلحظه کنار شما و خانواده تون باشن و و بهترین و قشنگ ترین سفر رو براتون رقم بزنن و شما هم لذت ببرید . شما رو به خداسپردم و منظرتو ن هستیم..ٌ

پاسخ:
پاسخ:
عادله جونم خوشحالم که به دلت نشست منم خیلی دوسش دارم :-*
واووووووو گلم میسی خیلی بهم لطف داری دوست میدارم زیااااااااااااد :-*
عزیز دلم دوست خوبم میسی کامنت تو هم حس فوق العاده زیبایی بهم داد
همیشه شاد و سبز باشی یه عالمه بووووووووووووووووس
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۴ رها(ندای درون )
بسیار عااااالی بود ممنونم مهسای عزیز
انشالله سفر بهت خوش بگذره ؛ زود تر بیای و ما از مطالب قشنگت استفاده کنیم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم گل قشنگممم ... ممنووووووووووووونم عزیزم
وای مهسا جونم خیلی دلم برات تنگ میشه.
سفر خوبی داشته باشی عزیزم. مواظب خودت باش

پاسخ:
پاسخ:
من خیلی بیشتر پریا جونم :-*
میسی گلممممممم . تو هم خیلی خیلی مواظب خوبی هات و دل مهربونت باش عسل خانوم ... دوست دارم :-*

چشم مهسا جونممنم خیلی دوست دارم عزیز دلم

پاسخ:
پاسخ:
عسیسمــی پریا جونمممممممم بوووووووووووووس یه عالمه قلب قلبمه ;)
سلام! اومدم بگم اون ک تو کادوهام بود! یادته؟
خعلی حوصله میخواد ! ولی آخرش قشنگ میشه

پاسخ:
پاسخ:
آره پس بالاخره استفاده کردی . کادوی باحالیهههههههههههه :دی
اگه اون شکلی بشه که عالیهههههههههه ایووووووووول
ایووووووول عالی بود

پاسخ:
پاسخ:
مررررررررررررســـــــــــــــــی

این متن رو خیلی دوس دارم دو نقطه خیلی قلب :دی

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم . منم همین طور سحری
مهساجان میشه از این پستت تو وبم استفاده کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
حتما عزیزم . چرا که نه . کاش آدرس وبتم میزاشتی ؟!

سلام ، مهسا جونم ، عزیزم کجایی بیا دلم خیییییییییییییلی تنگ شده ، هر چند دلم نمیاد ،خوش بگذره هر جا هستی ، الان یه حس دلتنگی خاصی پیدا کردم ... منظرهر چه زودتر بیای، دوستت دارم عزیزم.......

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جونم منم دلم واست خیلی تنگ شده بووووووووود گلممممممممم
با نظرت فوق العاده خوشحالم کردییییییییییی بووووووووووووووووووووووووس
دوسته عزیز سلام برا ماه رمضان ختم قرآن دارم،خوشحال میشم به وبم بیایی و ثبت نام کنی و در ثوابش سهیم بشی...

پاسخ:
پاسخ:
اوخی چه کار باحالی . عزیزم تازه الان فهمیدم :دی
این فوق العاده است فوق العاده ........فوق العاده .....
این پست تو عمق وجودم نفوذ کرده ....آفرین به این قلم نافذ و زیباو تاثیر پذیر....
به ما هم سری بزنید....

پاسخ:
پاسخ:
مرسی گلمممممممممممممم . حتما سر فرصت بهت سر میزنم فرشته جان
متن فوق العاده ای بود
انقدر قشنگ بود که تک تک جمله هاش تو ذهنم حک شده
خیلی احساس راحتی به ادم میده این نوشته
هروقت چشمم میفته به کلمه مخمل یاد این نوشته میفتم :)
پاسخ:
سلاااااام ندا جوووووووونم . میسی عسیسممممممممممم 
آره منم خیلی دوسش دارم انگار تمام چیزهایی که واسه رسیدن به خواستمون باید بدونیم توش گفته شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی