به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

تماس با ضمیر برتر

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ب.ظ
با حالتی راحت بشینید یا دراز بکشید. اجازه دهید که همه فشارها از جسم و ذهنتان بیرون رود.

آهسته و عمیق نفس بکشید. در آرامشی هرچه ژرف تر فرو روید.

در دل خود نوری گرم وتابان و درخشنده را مجسم کنید. احساس کنید که خورشید طلایی و تابناک

شده اید که به جهان نور می تابانید و نیرو و گرما و مهر می بخشید.احساس کنید که به همه

انسان ها و هرچه پیرامون شماست انرژی ، حرارت و عشق میدهید.

خاموش اما به تاکید در دل خود بگویید:

عشق و نور الهی ، از طریق من به پیرامونم جریان می یابد و ساطع می شود.

خدا اکنون از طریق من دست به عمل می زند.

من از نور الهی و نیروی خلاق سرشارم.

نور درونم اکنون و اینجا در زندگی ام معجزه ها می آفریند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
ماه درخشان

مراقبه

نظرات  (۸)

سلام مهسا جونم خوشحالم که برگشتی دلم خیلی برات تنگ شده بود.خوبی؟چه خبر؟
پست قشنگیه ممنون عزیزم.

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام پریا جون خودممم :-* دلم منم واست تنگه تنگ شده حالا کامنتتو دیدم کلی خوشحال شدم
میسی من خووووووووبم کتاب قهرمانو تموم کردم عالی بود :دی
نگاهمو کمپلت عوض کرده . تو چطووووووووووری گلمممممممم هوم ؟؟؟
سلام
خوبی ماه درخشان عزیز؟
تکرار باعث میشه اینجملات ملکه ذهنمون بشه وواقعا درآرامشمون تاثیرگذاره.ممنون از جملات زیبات.بوس
راستی کتاب شفای زندگی رو خوندی؟کتاب خیلی زیباییه که کلی جملات برای مراقبه توش هست.پیشنهاد م یکنم بخونی؟
یه سوال؟
این کتاب قهرمان که نوشتی خوندی وخیلی خوب بوده رو میشه کامل معرفی کنی منم بخونم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام آوا جون . میسی گلممممممم
اره دقیقا همین طوره. نه عزیزم نخوندمممم ولی اسمشو شنیده بوووودم
. مرسی پس حتما میخونمش خانومی.
آوا جون کتاب قهرمان از کتابهای راندا برن هستش که تو ادامه راز - قدرت - معجزه اومده. کتاب تازشه. تو این کتاب 12 تا قهرمان مرحله به مرحله زندگیشونو گفتن راندا خودشم توضیح داده عالیههههه. اصلا دیدتو عوض میکنه . مثلا تو زمینه تعهد به رویا یا هرچیزی که ما تو مسیر خواستمون باهاش مواجه میشیم این 12تا + راندا از زندگی خودشون گفتن و راهو بهمون نشون دادن کتاب معرکه ایه گلم .
بخونیش خیلی خوبه حس یه قهرمانو بهت میده واقعا انگیزه میده که تو هم رویاتو دنبال کنی تا به حقیقت برسه ...

مرسی عزیزم منم خوبم.وای چه خوب منم الان بهش احتیاج دارم تا نگاهمو عوض کنه فردا میخرمش:-*

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم . خیلیییییییییییییییی باحال است عالی است :دی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام ماه دخشان عزیز
ممنونم که جواب دادی.
برات لینک آهنگ رو گذاشتم.


پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم . وای مرسیییییییییییییی :-*
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۸ رها(ندای درون)
سلام عاااالی بود ....آفرین
خوشحالم که بر گشتی حالا کجا رفته بودی ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزدلم میسی :-*
سفر رفته بودیم بعدش هم نت نداشتیم الان داریم :دی
سلام مهسا جونم کم پیدایی.
کتابرو خریدم اما فقط چند صفحه خوندم تا الان
دلم برات تنگ شده

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم هستم ولی خستم خخخخخ :))
شوخی کردم نمیدونم این روزا در حین اینکه الافمو کار خاصی ندارم وقتم ندارم چرا؟ :))
دل منم خیلی برات تنگه خانوم خوشگله
به به بالاخره خریدی نظرت چیه در موردش؟
سلام

خیلی جالب بود این مراقبه . مرسی


راستی مهسا ، تو همون مهسایی که توی وب پاکسازی درون آرام یا نغمه ، کامنت میذاری ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام . ممنونم مرســـــــــی
نه من اون نیستم خیلی وقته فرصت نکردم به وب آرام جون سر بزنم .
سلام ، سلام، و هزاران سلام ، مهساجون ، عزیزم ، کجایی دلم برات خیلی خیلی تنگ شده ، خیلی خوشحالم که اومدی ، امیدوارم که حسابی بهت خوش گذشته باشه ، عزیزم خیلی این مطلب زیبایی که گذاشتی ناز و دلنشین بود من که خیلی خوشم اومد و با همه وجودم حسش کردم ازت بینهایت ممنونم که محبت کردی این مطلب اثرگذار رو برامون گذاشتی .......

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام عادله جونم . منتظر بودم دوباره ببینمت . منم دلم برات تنگ شده عزیزدلم
میسییییییییییییییییییییی . خوشحالم که دوسش داشتی خانومی
کامنتات مثل همیشه پر از انرژیه . منم خودم اینو خیلی دوست دارم بهم احساس قدرت میده الانم دارم ازش استفاده میکنم . یه عالمه میبوسمت دوست گلم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی