به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

عبارات تاکیدی (1)

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ق.ظ
2- همواره عبارت تاکیدی رو به مثبت ترین شیوه ممکنه بسازین و بر اون چه میخواین تاکید کنین نه

چیزی که نمیخواین. مثلا نگین :" من صبح ها دیر بیدار نشم ."

بگین " اکنون هر صبح سر ساعت و سرشار از انرژی بیدارمیشم." 

این تضمین میکنه که مثبت ترین تصویر ذهنی ممکن رو بسازین البته گاهی شاید ساختن

عبارت تاکیدی منفی هم کمک کننده باشه  مخصوصا مواقعی که برای گشایش گره یا از بین بردن

عادت های بد به کارشون میبرین .

مثلا " برای به انجام رسوندن کارها لازم نیست به خودم فشار بیارم"

ولی در چینی مواقعی باید پشت این عبارت یه عبارت مثبت هم بیارین تا چیزی رو که میخواین

بیافرینین. مثلا تو ادامش بگین :

" اکنون کاملا آرام و متمرکز برجا میمونم و همه چیز به آسونی و بی تکاپو انجام میگیره "

 

3- هرچی عبارت تاکیدی کوتاه تر و ساده تر باشه موثرتره. عبارت تاکیدی باید یه جمله روشن با یه

احساس خیلی نیرومند باشه هرچی احساسی که القا میکنه نیرومندتر باشه اثرش رو ذهن

بیشتر و عمیق تره.

 

4- عبارت تاکیدی رو انتخاب کنین که فکر میکنین در مورد شما صحت داره و و درباره ی شما صدق

میکنه. شاید یه عبارت تاکیدی برای یکی خیلی خوب و نیکو باشه ولی برای یکی دیگه نه.

عبارتی رو پیدا کنین که احساسات شما رو برمی انگیزه و احساسی مثبت و گستراننده و

آزادی بخش و حمایت کننده در شما ایجاد میکنه . شاید موقع تکرار عبارت تاکیدی مقاومت

عاطفی رو احساس کنین به ویژه در مقابل عبارتی که که واقعا براتون نیرومنده و تغییری راستین تو

آگاهیتون ایجاد میکنه ولی با تکرارش ذهن دوباره برنامه ریزی میشه و اونو به عنوان واقعیت شما

قبول میکنه.

 

چند نکته دیگه هست که تو پست بعدی میزارم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
ماه درخشان

عبارت تاکیدی

نظرات  (۸)

مهسا جونم
راستش حوصله خوندنشو ندارم. چند وقته همه چیز مربوط به رازو گذاشتم کنار. چند تا خواسته مهم دارم و نمیدونم چیکار کنم. تو وب آرام رو از بین بردن باورای منفی کار میکردیم و تو کتابایی که خوندیم گفته شده بود باورای منفی رو اول باید از بین برد و نمیشه با عبارات تاکیدی از بین بردشون. الان کمی سردرگم شدم. نمیدونم تکرار عبارات تاکیدی و نوشتن باورهای جدید و مفید واقعا موثره یا نه؟نظر تو چیه عزیزم؟ تو همیشه از عبارات تاکیدی جواب گرفتی؟
از این پست خیلى خوشم اومد

پاسخ:
پاسخ:
خوشحالم پستمو دوست داشتی عزیزم :-*
پریا جونم کار خوبی کردی بعضی وقتها منم خیلی توش غرق میشم یعنی فقط اطلاعات میبرم بالا بدون اینکه ازش استفاده ای کنم الان منم هرچیز جدیدی رو گذاشتم کنار تو یه دفتر دو سه تا خواستمو نوشتم مثل یه متن . وای چه هیجان انگیزه اینجوری باشه اون جوری باشه اخرشم دوتا عبارت تاکیدی تکرار میکنم با حس داشتنش. کار خوبی کردی گذاشتی کنار بزار ذهنت آروم بگیره.
خود منم همین چند وقت پیش دچار باورای منفی شدم یه جوری انگار همه اعتقادام قاطی پاتی شده بود ولی حلش کردم .

واسه رسیدن به خواسته ها اول از همه باورها باید تغییر کنن بعد شروع کنیم به جذب. باورها هم یا با تفکر یا با عبارت تاکیدی درست میشن تو میتونی بشینی ببینی کجای زندگی باورهای مثبتت تو رو به خواستت رسوندن پس اون باورها رو عوض نکن و نگهشون دار بقیه رو هم با عبارت تاکیدی یا دیدن زندگی آدمهای موفق میتونی درست کنی. خود من همیشه عبارت تاکیدی واسم جواب داده چون قدرتشو دیدم. یه آهنگ لایت گذاشتم با تکرارشون تو دلم. تصور نور درخشان هاله ی الهی که اطرافمو فرا گرفته . با چشم های بسته . تصویرسازی های قشنگ خیلی تو ذهن و روحم تاثیر میزاره جوری که وقتی چشامو باز میکنم این دنیا همون دنیا نیست برام عوض شده. عبارتو با احساس بگو و باورش کن وقتی تغییرات اتفاق میفتن همون عبارتی که مقابلش مقاومت میکردی تبدیل به باورت میشه ;)
امتحانش کن خانوم خوشگله
" آره با عبارت تاکیدی باورها عوض میشن باورها عوض بشن دنیامون عوض میشه "
سلام مهسا خانم گل و دوست داشتنی و نازم ، عزیزم ممنون از مطلب خوسگلی که گذاستی ، خیلی عالی پاسخ سئوال پریا جون دادی من که خیییییییییلی لذت بردم ، پریا جون با ما در وبلاگ آرام عزیز همراهه و اونجا هم همگی داریم کار پاکسازی درونمونو و هر اونچه رو که باعث آزارمون میشه رو انجام میدیم ، خیلی اثرگذاره ،فکر کنم اسم شما رو هم تو قسمت کامنتها دیدم خیلی خوشحال شدم .....

پاسخ:
پاسخ:
سلام گل من. میسی عزیزم خواهش میکنم. خوشحالم کردی بووووووووووووووووووووووووس
من؟ اگه منو میگی من تو وبلاگ آرام نیومدم آدرسشو ندارم بهم میگی؟

سلام مهسا جون ، آدرس وبلاگ آرام جون هستش paksazi.mihanblog.com حتما بیا خیلی عالیه همگی داریم دست جمعی تمرین میکنیم....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم مرســــــــــــــــی حتما ... :-* قلب قلمبه


سلام
من از اعتماد کامل به بعضی خواسته های ذهنی وتاکید اونها استفاده کردم وواقعا نتیجه گرفتم.
ممنونم از مطالب زیباومفیدت ماه درخشان عزیز

پاسخ:
پاسخ:
سلام آوا جون. چه قدر خوب عزیزم. دنیای ما دنیای باورهاست هرچیزی روش تاکید کنیم و باورش کنیم اتفاق میفته به همین سادگی
ممنون آوا جون :-*
مهسا جونم مرسی عزیزم خیلی قشنگ جواب سوالمو دادی. آره احتیاج دارم ذهنم یه مدت آروم شه. میدونی در مورد تاثیر عبارات تاکیدی یاد یه چیزی افتادم. لوییز هی میگه وقتی میگیم عبارات تاکیدی اثر ندارن این خودشم یه عبارت تاکیدیه و معنیش اینه که بلد نیستیم ازشون استفاده کنیم و وقتی از عبارات تاکیدی استفاده میکنیم همزمان باید حواسمون به افکارمون در طول روزم باشه.
آره عادله جونم منم هستم اما یه مدت نمیام تا به ذهن و افکارم یه نظمی بدم بعد بیام

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم پریا گلممممممممممم. واقعا لوییس جون راس میگه دیگه. اینم یه نوع عبارت تاکیدیه . به نکته خیلی خوبی اشاره کردی هم عبارت تاکیدی هم افکار و رفتارمون در طول روز ایوووووووووووول قلب قلب قلب
.بعد از این که حدود یک ساله که دیگه وبلاگ شمیم به روز نمیشه دیدن وبلاگت خیلی خوشحالم کرد....به من سر بزن.....اگر مایلی تبادل لینک کنیم...منم وبلاگی دارم با هدف رسیدن به آرزوها

پاسخ:
پاسخ:
خیلی خوش اومدی سارا جون ممنونم.. آره عزیزم چرا که نه ! لینکت کردم گلم :-*
قربونت مهسا جونمقلب قلمبه قلمبه
مهسا جونم یه سوال وقتی یه کسی به مساله ای اشاره میکنه که من روش حساسم و بهم حس نا امنی میده به نظرت تکرار این عبارت تاکیدی مناسبه؟
'من همواره تحت حمایت الهی قرار دارم و همه روابطم هماهنگ و ایمنه'
راستی منم همونطور که گفتی سه تا خواسته مهممو نوشتم با چند تا عبارت تاکیدی مناسب که دیگه تمرکزمو بذارم رو اونا.

پاسخ:
پاسخ:
اوخی میسی پریای ناز من

آره عزیزم خیلی عبارت خوبیه هرعبارتی که بهت حس امنیت و آرامش بده همون عبارت واقعا تاثیر گذاره ;) خود من اینجور مواقع همون هاله ی طلایی نور الهی رو اطرافم تصور میکنم و تو دلم میگم عشق الهی خداوند حامیه منه و همه چی عالیو ...
اینو میگم بعد بی خیال . چون هیچ چیزی قدرت مقابله با قدرت خدا و قدرت ذهن من و ایمانمو منو نداره. وقتی همچین چیزی شنیدی عبارت تاکیدیتو بگو و با خیال راحت روزتو ادامه بده وسواس نشو یا بخوای مقابله کنی وای این چرا اینو گفتو ...
واقعا به عبارتی که میگی ایمان داشته باش همه چیز تحت اختیار قدرت ذهنه توه :-*

وای پریا خیلی کار خوبی کردی اصلا ذهن آدم آروم میگیره منم از وقتی این کارو کردم دیگه هر روز میدونم باید به چی فکر کنمو چه عبارتی رو بگم ... کنارشم شکرگزاری . الان خیلی حس خوبی دارم فکر میکنم همه چی تو مسیر درستش قرار داره.

یه عالمه بوس ... قلب ... بغل واسه پری نازنینم
از دست تو آخه این کارها چیه خخخخ شبیه کاراگاه بازی میمونه
عزیزم اینجور چیزها پیش میاد اینا نشونه نیست جذبه چون تو هی میترسی شک داری حس گناه داری در واقع اون فیلم یا هرچیزی رو داری جذب میکنی که اون حس منفی رو بیشتر و بیشترش کنه درست مثه مغناطیس . مثل اینکه مشابه مشابه رو جذب میکنه.نشونه ها فقط در جهت مثبت حقیقی هستن . نه در جهت منفی. انرژی مثبت انرژی خالص طبیعته. خدا محافظی مثبت نگره. هیچ چیز منفی در مورد خدا وجود نداره.

سحر یه بار معلم دینی ما میگفت زیاد تو دین هی جستجو نکنین حساس نشین اینقدر به خودتون سخت نگیرین ممکنه اینقدر دوره خودتون بپیچونین که به بیراهه برین. الان تو هم خیلی حساس شدی که بی مورده. کشور ما یه کشور اسلامیه و خودش رو همه چی نظارت داره. پس وقتی یه چیزی به طور عمومی رواج داره مثل بانک ها یا هرچیزی ... اگه قرار کسی گیر بده و بگه این اشتباهه علما.دی.نی ما هستن. که اونا هم میتونن هر دفعه یه فت.وای جدید بدن . میدونی چی میگم؟ تو نگران چیزی هستی که مسئولیتش با تو نیست. تو وقتی پول تو بانک میزاری این پول برای وام،شهر سازی و یا هرچیزی دیگه ای مورد استفاده قرار میگیره پول راکد نیست که!!!

به نظر من برای یه مدت بی خیال شو . بگو یه هفته فقط میخوام زندگی کنم اصلا به این مورد فکر نکن. تو این یه هفته تا میتونی شکرگزاری کن و عبارت های تاکیدی در مورد خدا تکرار کن. خدا عاشق بنده هاشه . با لبخند نگات میکنه. بخشنده است . پر از نوره . اینقدر به خودت سخت نگیر که خدا سخت نمیگیره ;)

شب لینک یه فایل که کاملا در مورد خدا صحبت شده میزارم دانلود کن گوش کن فکر کنم خیلی کمکت کنه. ویدئویی هم که تو وبلاگ گذاشتم در مورد خداست حتما ببین.

سحر زیاد به این فیلما توجه نکن . اینا اعتقادات شخصی یه کارگردان یا نویسنده است که توی فیلمش میاره . من خدا رو تو زندگی واقعیم حسش کردم تجربش کردم خیلی با اونی که تو این فیلما دیدم فرق داره . خدای من ماهه ماهه :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی