به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

ویدئو - انتخاب -کنید تا - شاد باشید

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ
بچه هاااااااااا بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

میگم کههههههههههه

این ویدئو رو ببینید. با دقت ببینید. فکر میکنم درک و احساس درست از تفکر مثبت رو پیدا میکنید.

عالیه - فوق العادست. من خیلی دوسش داشتم :)

 

انتخاب کنید تا شاد باشید.

صفحه ویدئو

http://www.aparat.com/v/3rkF9

لینک دانلود

http://hw4.asset.aparat.com/aparat-video/28eaa0296e3aa5d0e341fc71f3a8ce071533744.mp4

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
ماه درخشان

ویدئو

نظرات  (۳)

سلام مهسا جونم چه طوری؟
جذب فوق سریعت در چه حاله؟
خیلی ویدئوی فوق العاده ای بود البته نصفه دیدمش امروز بقیشم میبینم ولی عالیه. ممنونم ازت عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریا جون . نشونه هاش هست ولی این مدت تصمیم گرفتم فقط باشمو زندگی کنم لذت ببرم بی خیال آرزوهام نشدم بهشون فکر میکنم ولی این مدت فقط خواستم تو حال باشم :)
ویدئو رو خیلی دوست دارم خیلی
من میخام عشقم باهام ازدواج کن،مهریه 366سکه روقبول کنه،خیلی عاشقم باش تاابد خوشبخت بشیم،مهرماه امسال بیاد خاستگاریم,تووبلاگت ج بده مرسی

پاسخ:
پاسخ:
خب عزیزم همه اینا رو به زبان حال بنویس و حسشو پیدا کن
مثلا بنویس وای چه شگفت انگیزه که با کسی که دوسش داشتمو عشقمو ازدواج کردم خیلی خوشحالم که مهریه ام 366 تا سکه است و ...
هرشب قبل از خواب بخون و با اون حس خوب بخواب ...
سلام ببخشید،سوالم توویلاگتون جواب بدید،مرسی،من چهارسال باپسریم،بی پولی سربازی نزاشت بهم برسیم الان چندماه رفت سرکاربنظرتون میادخاستگاری،من میتونم جذبش کنم

پاسخ:
پاسخ:
چرا نتونی با جذب همه چی ممکنه ولی نظر منو میخوای به خصوصیات دلخواهت فکر کن نه اون شخص شاید یکی بیاد تو زندگیت که صد برابره اون عاشقت باشه همه چیش عالی باشه دست کائناتو باز بزار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی