به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

قدرت نوشتن

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ
تجربه پریای عزیزم

منم یه جذب جالب داشتم.خیلی وقت پیش یکی از فامیلامون برام یه لوسیون سوغاتی آورده بود

که عاشق بوش بودم خیلی خوشبو بود.استفادش کردم و تموم شد ولی همیشه بوش تو ذهنم

بود. تا اینکه چند وقت پیش برا خودم لیست خرید نوشتم .توش نوشتم که یه روغن گیاهی میخوام

بارایحه اون لوسیونه.

حدود دو هفته بعد رفتم یه مغازه لوازم آرایش خرید اصلیموکردم بعد همینطوری داشتم قفسه هارو

نگاه میکردم که چشمم خورد به یه لوسیون دقیقا با همون رایحه. تنها فر فش این بود که بسته

بندیش سه برابر لوسیون قبلیم بود. چشام چهارتا شده بود اصلا فکر نمیکردم اونجا پیداش کنم.

من فقط تو لیست خریدم یه چیز مشابه خواسته بودم اما

این نشون میده نوشتن چقدر قدرتمنده:-D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
ماه درخشان

تجربه شخصی

نظرات  (۹)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ ماه درخشان
وای پریا خیلی باحال بود جالبیش اینه که حالا واسه خودمو بگم جذب واسه من وقتی اتفاق میفته که سخت نگیرم ریلکس باشم با زور و اجبار دنبالش نباشم بعد دقیقا همونی که میخوام یا بهتر سر راهم قرار میگیره . چه قدر خوب شد یادم انداختی برم بنویسم چیزایی که میخوامو
از جذبت فوق العاده خوشم اوووومد
وای یه چیز دیگه من اینقدر حس بویایی رو دوست دارم یعنی یه رایحه یا عطر خوب میتونه حالمو عوض کنه واسه همین با کریستال مو ، نرم کننده، کرم و ...
خیلی حال میکنم
مهسا جونم مرسی که اینو پست گذاشتی دقیقا وقتای بیخیالی که اصلا تو فکرش نیستی جذب اتفاق میفته.
منم سریالشو خیلی دوست داشتم :-)
میدونی این جذبه واسه خودمم خیلی جالب بود . بریم لیست خرید بنویسیم:-D:-D
منم عاشق رایحه های خوبم.میخوام برم تو کار جذب عطر یه مدت.
مهسا جوونم دوست دارم پررنگ باشی اما هر جور خودت صلاح میدونی:-*

پاسخ:
پاسخ:
آاوووووره دقیقا :دی
وای آره منم عطر جدید میخووووووووووووووواممممممم ;)
از این به بعد پر رنگممممم گلمممممم
سلام . پریا جون جذبت خیلی خوب و جالب بود
مهسا

پاسخ:
پاسخ:
عسیسمیییییییییییییییییی :-*

سلام . مهساجان خوبی؟ به دلایلی ناشناس اومدم یه سوالی بپرسم . اگر تو هم مثل من در آمدی جز بیمه بازنشستگی نداشتین و بعد یه جایی بخونی که بیمه بازنشستگی رباست .البته فقط یه جا نه.. ربا هم که حرمتش رو میدونی چقدر زیاده . تا ابد در جهنم وعدش دادع شده فک کنم . .. چی کار میکردی ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم . مرسی
زیاد در مورد اینجور چیزها حساسیت به خرج نده ;)
بعدش این که بیمه باز نشستگی پولی هست که تو ماه به ماه به دولت میدادی و این پول سرمایه در گردش هست که داره ازش استفاده میشه بعدش تو دوران بازنشستگی سود این پول به عنوان بازنشستگی بهت برگردونده میشه پول راکد نیست که سودش بهت داده بشه که ربا بشه این پول یه سرمایه در گردشه.

خیلی خوب بود . من هم معتقدم " راز " کار میکنه ، به انحا و روشهای مختلف
بارها و بارها معجزه ش رو دیدم ...
آمین که " واقعن " به معجزه باور بیاریم تا برامون اتفاق بیفته

پاسخ:
پاسخ:
چه قدر عالی ... دقیقا :)
خیلی جالب بود پریای عزیز ؛ نوشتن خواسته ها واقعا معجزه می کنه مخصوصا اگه یه تصویرم در رابطه با خواسته کنارش بچسبونی
سلام مهسا جون خوبی ؟کجایی ؟ نیستی ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزدلم . میسی . یه کم سرم شلوغ بود از این به بعد بیشتر هستم :-*

سلام.خواهش میکنم بچه ها. ایشالا همه به جذبای دلخواهشون برسن.
مهسایی خوشحالم که پررنگی باز:-* میگم بیا کارایی که به نظرمون برای جذب عطر میتونیم انجام بدیمو به هم بگیم:-*
مثلا: من امروز از اسم و شیشه عطر پشت ویترین خوشم اومد و بهش گفتم تو مال من میشی
میخوام یه جا برای عطر جدیدم خالی کنم.
شما چه طور؟

پاسخ:
پاسخ:
وای چه عالی باهات کاملا موافقم :دی
یعنی عاشق عطرمااااااااا. من تو مخم یه مارک خاص رفته دلم میخواد از اون مارک یه عطر داشته باشم رفتم تو یه عطر فروشی گفتم یه جعبه خالی عطر میخوام لازمش دارم
جعبه اشو که داد دیدم همون مارکه :دی ولی جعبه رو بو کردم بوش بد بود بوی شربت آلبالو میداد :))
نمیدونم من چیکار کنم واسه عطر جدید تو پیشنهادی نداری پرپری ؟
سلام
دقیقاً قدرت نوشتن رو باید بنویسی تا باورش کنی....
البته در مورد جذب و خودم باید کمی فکر کنم ...
موفق باشید و ایام به کام....

پاسخ:
پاسخ:
سلام. اوهوم . جذب حقیقتی شیرینه ;)
ممنون
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۴۷ موسی توماج ایری
در نوشتن قدرتی جادویی نهفته است. نوشتن ابعاد مختلفی از وجود ما را به کار می‌گیرد. در نوشتن مغز، دست و چشم ما درگیر می‌شود. نوشتن ما را به تفکر وامی‌دارد. فکر خلاق است. هر فکر یک ارتعاش و دارای انرژی است. تکرار یک فکر و تقویت این فکر در نهایت به آن واقعیت فیزیکی می‌بخشد. وقتی به زندگی رویایی خود فکر کرده، آن را تصور کرده و در مورد آن شفاف می‌شویم؛ پیام مهمی به ناخودآگاه خود ارسال می‌کنیم. ضمیر ناخودآگاه قدرتی معجزه‌آسا دارد. ناخودآگاه غیر از میلیونها وظیفه‌ای که برای بقای ما دارد، ماموریت تبدیل افکار ما به واقعیت فیزیکی را بر عهده دارد. هر روز حدود شصت هزار پالس فکری از ذهن ما عبور می‌کند که قریب به اتفاق آنها افکار خودبه‌خودی و تصادفی است. معمولا عادات و پیشامدهای بیرونی معین می‌کنند که ما به چه فکر کنیم. از این رو اکثر انسان‌ها بردۀ عادات ذهنی خودشان هستند.تا وقتی که آگاهانه نیندیشیم و افکارمان را خودمان انتخاب نکنیم این بردگی تداوم خواهد داشت. ذهن ابزار بسیار قدرتمندی است. بنابراین نباید کنترل آن را به دست محیط و پیشامدها بسپاریم. همان طور که گفته شده “ذهن یا خدمتکاری عالی است یا اربابی بی‌رحم”. نوشتن شیوه‌ای عالی برای تفکر آگاهانه و تبدیل شما به ارباب ذهنتان است.
http://zendegiroyaie.com
پاسخ:
عالی بود واقعا از خوندنش لذت بردم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی