به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

آدم بزرگ ها

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ
اگر به آدم بزرگ ها بگویید یک خانه قشنگ دیدم از آجر قرمز که جلو پنجره هایش

غرق شمعدانی و بامش پر از کبوتر بود محال است بتوانند مجسم اش کنند

باید حتما به شان گفت یه خانه یک میلیارد تومنی دیده ام تا صداشان بلند بشود که:

وای چه قشنگ!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
ماه درخشان

درگوشی

نظرات  (۲)

سلام.وب زیبایی دارین،درسته این حقیقته تلخیه،به منم سر بزنید،ممنونم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام . اون قدرها هم تلخ نیست ولی خیلی بهتره همیشه نگاهمون کودکانه باشه :)

سلام مهسا جون پست قشنگیه مرسی
گرفتن جعبه عطر از عطر فروشی هم فکر خوبیه واسه جذب. من بیشتر جذب شیشه عطرا میشم. الان چند تا عطر هست از شیششون خوشم اومده دلم میخواد داشته باشمشون. کاری که فعلا کردم یه شیشه عطر داشتم تموم شده اما بوشو دوس دارم از جای عطرام برداشتمش که خلا ایجاد شه. چند تا عکس عطر سیو کردم. امروزم رفتم عطر فروشی چند تا عطر بو کردم اما خوشم نیومد.دیگه نمیدونم چیکار کنم؟
فرصت کنم میرم سایت راندا برن ببینم کسی تجربه ای در مورد جذب عطر گذاشته...

پاسخ:
پاسخ:
فداااااااات قلب قلمبه :دی
آخی راس میگی فکرای خوبیه حالا خوبه تو جای عطر داری که خالی کنی خلا ایجاد شه من که عطرام پخشو پلاست جای مشخص ندارم چیکار کنم خخخخخ
همین که بهش فکر کنیم که اون عطرو داشته باشیمو اون حس هیجان به وجود بیاد خودش خیلی عالیه مثل بچگی که قرار بود ببرنمون خرید دلمون تاپ تاپ میکرد یادته ؟ من هروقت همون حسو پیدا میکنم جذب سریع واسم اتفاق میفته !!!!
رفتی سایت راندا به نتیجه ای رسیدی به منم بگووو اگه هم نبود چیزی وقتی خودت جذب کردی تو برو تجربتو تو سایت راندا بزار تا بقیه یاد بگیرن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی