به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

چیزی بهتر از این

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ
اگه کتاب تجسم خلاق یا کتاب چهار اثر رو خونده باشین توش بارها ذکر شده همیشه وقتی چیزی رو میخواین بگین " این یا چیزی بهتر از این" واسمون خیلی سخته بگیم چیزی بهتر از این چون واقعا فکر میکنیم از همه چی آگاهیم و نمیتونیم از این مورد نظر دل بکنیم. 

میخوام یه تجربه شخصیمو بگم که قبلا گفتم ولی تو این وبلاگ نه:

امتحان عملی کارگاه برق داشتیم . 5 نفر 5 نفر میرفتیم داخل کارگاه از بین کاغذایی که استاد مثل قرعه کشی روش اسم مدار ها رو نوشته بود تصادفی یکی رو انتخاب میکردیم مدارشو رو کاغذ میکشیدیم اگه درست بود استاد اوکی میداد بریم مدارو ببندیم.

بین مدارها هم مدارهای آسون بود هم سخت آسوناش 16 تا سیم سختاش تا 60 تا سیمم داشت. مدار کولر رو که به نظرم از همه آسون تر بود رو یه کاغذ کوچیک تقلب نوشتم.  اول همش خدا خدا میکردم این مدار واسم بیفته آخرین لحظه گفتم نه خدایا هرمداری بهتره ، بهترین برام بیفته.

منو دوستم مینا وارد آزمایشگاه شدیم. به من مدار بستن لامپ مهتابی افتاد به مینا مدار کولر.مدارها رو که رو برگه کشیدیم استاد مدار منو تایید کرد یه تیک زد گفت برو ببندش ولی برگه دوستم مینا رو که گرفت روش یه ضربدر قرمز کشید گفت غلطه برو هفته بعد بیا واسه امتحان.

مینا دقیقا همونی مداری رو کشیده بود که من تقلب نوشته بودم اصن این صحنه رو دیدم جا خوردم داشتم واسه چیزی خدا خدا میکردم که غلط بود. مدار مهتابی من به قدری آسون بود که 6 تا سیم بیشتر نبرد آخرشم خود استاد به شوخی گفت خانوم فلانی خسته نباشی عجب شانسی داری.

به قول فلورانس خیلی وقت ها ما در حال ساخت یه خونه هستیم در حالی که لیاقتمون یه کاخه.به خدا و کائناتش اعتماد کنیم . نترسیم بگیم بهتر از این ما تموم طرح ها و نقشه های خدا رو نمیدونیم . بهش اعتماد کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۵
ماه درخشان

تجربه شخصی

نظرات  (۷)

سلام ممنونم که به وبم سر زدین
منم این مطلبی که نوشتین رو بارها و بارها تجربه اش کردم متاسفانه انطور که باید به خداوند اعتماد و توکل نداریم

پاسخ:
پاسخ:
سلام مهدیس جان . اوهوم دقیقاااا ;)

وای مهسا جون چه خوبه که اعتقاداتتون شبیهه.عالیه.ایشالا همیشه خوشبخت و + باشینبابا پس شما خانوادگی اهل رازین. چه عالی. من خیلی چیزا ازت یاد میگیرم جدی میگم. ممنونم ازت این پستم عالیه. من از این جمله فلورانس خیلی خوشم میاد: در هر موقعیتی همیشه طرح الهی زندگیم برمیخیزد. این یعنی همون بهترینی که خدا برامون میخواد
راستی کتاب راز قدرت نوجوانان و خوندی؟ همون رازه برا کوچیکترا اما من خوشم اومده میخونمش. حالا میام بعضی جمله هاشو مینویسم:-D

پاسخ:
پاسخ:
میسی عزیز دلمممممم . دل مهربونتو برممممم :-*
آره اینجوری خیلی خوبه حتی وقتی یه طرف یه لحظه منفی بشه طرف مقابلش حواسش هست که به یادش بیاره داره برخلاف قانون خوشبختی خدا حرکت میکنه :)
وای پرپری میسی منم خیلی چیزا ازت یاد گرفتمممم مرسی که هستی :-*
وااااااای چه جمله قشنگی عالیه از این لحظه همش به یادش میارمو تکرارش میکنم.
نه نخوندم کتابشو؟ الهی بوخون بوخون آره از جمله هاش بگوووو دوست دارم مرسی
اسمش چیه ؟ اگه خیلی باحاله منم برم بخرم؟ همون راز برای نوجوانان؟

۰۷ آبان ۹۳ ، ۰۹:۳۲ معلم تاریخ
منم با نظر شما موافقم برای منم پیش اومده

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم . اینا همه درس زندگیه :دی
شبیه مامان بزرگا حرفیدم :))
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۹ معلم تاریخ
سلام ممنون شما هم با افتخار لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
میســــــــــــــــــــی :)

گاهی وقتا همین اعتماد کردن به خدا خیلی سخت میشه

پاسخ:
پاسخ:
ولی اگه اعتماد کنیم همچین معجزه ای اتفاق میفته که خودمان هم کف میکنیم :دی

وای چه عالی:-):-)
قربونت مهسا جونم:-*:-*:-*:-*:-*:-*
آره اسمش راز قدرت نوجوانانه. چون الان به فکر کار و جذب پولم در این مورد مینویسم
فکر کنید ببینید در زندگى چه چیزهای مادی را میخواهید.تصور کنید همین حالا آن را دارید...
حالا بلند شوید و به کارهای دیگرى در زندگیتان دست بزنید که احساس خوبی به شما می دهند. زیرا راز دیگری در پشت این راز نهفته است. اینکه پول قادر نیست خوشحالی را برایتان به ارمغان آورد اما خوشحالی قادر است پول را برایتان به ارمغان آورد.
چیز جدیدی نیست اما من دوست دارم برای مرور راز بخونمش حس خیلی خوبی بهم میده.

پاسخ:
پاسخ:
فداااااااااااات
وای خیلی قشنگ بود عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییی
باورت میشه یادمون نمیمونه تنبلیمون میاد هرچه قدر هم اینجور چیزها رو میخونیم باز دفعه بعد یه نکته تازه کشف میکنیم
مثلا من فیلم رازو بارها نگاه کردم هر دفعه یه حس و یه چیز تازه فهمیدم
مرسی اینا رو بهم گفتی خیلی وقت بود به حس خوب کم توجهی کرده بودم :-*
ممنونم گلممممممممم

آره مهسا جون دقیقا همینطوره.خواهش میکنم عزیزم:-*
راستش من در مورد جذب به این نتیجه رسیدم که هر چقدر بیشتر خودمون و دیگرانو ببخشیم و کینه نداشته باشیم راحت تر جذبامون محقق میشن:-)

پاسخ:
پاسخ:
وای راست میگی دقیقاااااااا همینه :) خیلی مهمه هر ناراحتی و کینه مثه یه زنجیر میمونه که ما رو به زمین وصل کرده و بهمون اجازه پرواز نمیده !
بووووووووووووووووووووووووس پرپری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی