به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

زیبایی و سلامتی

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ
شب پیش از خوابیدن یا صبح به محض بیدار شدن، یا در طول روز ، یک لیوان آب خنک برای خود بریزید. آرام و آسوده بنشینید و استارحت کنید و آهسته آهسته آب را بنوشید. با هر جرعه به خود بگویید که این آب ، اکسیر حیات و سرچشمه جوانی است. مجسم کنید که : این آب همه ناپاکی ها را میشوید و انرژی و طراوت و سرزندگی و زیبایی می آورد.

 

عبارت تاکیدی برای سلامتی و زیبایی :

 

هر روز زیباتر و سالمتر و جذاب تر و رعناتر میشوم.

هرچه میکنم بر تندرستی و جاذبه ام می افزاید.

هرچه میکنم باریکتر و کشیده تر و زیباتر و سالمتر میشوم.

من با بدنم و بدنم با من خوب است.

من اکنون ظریف و باریک و نیرومند و در عالی ترین وضع هستم.

هر روز نیرومندتر و مقتدرتر میشوم.

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم و تحسین و قدر دانی میکنم، زیباتر و دلرباتر میشوم.

من اکنون دارای جاذبه ای نیرومند و مغناطیسی هستم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳

نظرات  (۹)

سلام عزیزم خیلی ممنون از حضورت
منم لینکت کردم با اسم عنوان وبلاگت

پاسخ:
پاسخ:
سلام گلمــــــ. میسی خانوم دکتر جونم :-*

۱۴ آبان ۹۳ ، ۰۹:۲۶ معلم تاریخ
واااایییی چقدر چقدر انرژی مثبت.

پاسخ:
پاسخ:
میسی گل خوشگلمــــــــ :-* یه عالمهههه

۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۳ مهسا به سحر
سحر جان تو همونجا تو کامنتها جوابتو دادم

ویدئویی که گذاشتمو حتما حتما ببین . حتما شک نکن همین الان ببین.


سلام . ممنونم ازت مهسای گلم
الان گذاشتم لود شه تا ببینم
برام دعا کن باشه ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحری . خواهش میکنم گلم
حتما حتما . دیدیش؟ وای من عاشقشم هنوزم که هنوزه ازش انرژی میگیرم.
مثل همیشه عاااااااااااااااااااااااالی و بی نظیر

پاسخ:
پاسخ:
میســــــــــــــی عسیسمــــــــــــــــــ :-*

سلام . نه مهسا نتونستم ببینمش ،سرعت نتم امروز پایین بود لود نشد . دانلود هم نشد :)
راستی به نظرت اگه من از قسمتی از ظاهر یکی ،مثلا ناخوناش خوشم بیاد و بخوام برا خودم جذبش کنم ،باید ازش اجازه بگیرم ؟؟

پاسخ:
پاسخ:
عزیزم . هروقت تونستی دانلود کنی حتما ببین . اگه خوب گوش کنی 100% حالتو عوض میکنه . دقیقا همونی که میخوای هست :-*

نه بابا . تو که نمیخوای ناخونای اونو ازش بگیری . اجازه نمیخواد.
تو جذب میکنی که ناخونات مثل اون بشه . اون مدلی بشه .
حتی مثلا وقتی از ماشین یکی خوشت میاد. با خودت میگی چه قدر دوست دارم یه ماشین مثل ماشین خانوم X داشته باشم . نباید بگی چه قدر دلم میخواد ماشین
خانوم X رو داشته باشم. هرچیزی که تو میخوای یه خلقت جدیده قرار نیست از کسی دیگه گرفته بشه و به تو داده باشه. یه آفرینشه جدیده . اجازه اینا هم نمیخواد گلم.
با این تعریفات خیلی دوس دارم ببینم فیلمو :-|
راستی منظورم از اجازه، یه
چیزی تو مایه های کپی رایته
مثلا وقتی یه نفر یه ساختمونی طراحی میکنه کسی حق کپی ازش رو نداره ،گفتم خب درسته خودش ناخوناشو )البته ناخونو مثال زدما :دی ) طراحی نکرده، ولی یه نعمتیه که بهش داده شده ، گفتم شاید طرح ناخوناشم یه نعمتیه که به اون شخص داده شده و مثل طرح های ساختمونا و معماری حق کپی نداره کسی :-( نظرت چیه ؟؟
بابت پستت که راجع به آب خنک بود ممنون. فکر لیوان آب خنکه هم روح آدمو خنک میکنه :-)

پاسخ:
پاسخ:
برای من که یه چیز دیگه بود واسه هرکی هم گذاشتم اصلا حالشو عوض کرد چون دقیقا یاد میده ارتباطت با خدا چه جور باید باشه و جذب هم تو حرفاش هست.
خواهش میکنم گلم. من حتی چیزایی که میخوامو به آب میگم بعد میخورم مثل خوشبختی . پول ... بعد میخورم انگار همه اینا به درونت میان.
نه عزیزم اون طرح فرق میکنه اصلا با جذب قابل مقایسه نیست . تو این دنیا فراوونی حاکمه همه میتونن صاحب همه چیز باشن تو با تایید هرچی دوست داری مثل اون میشی اصلا اجازه مجازه نمیخواد. بازم میگم یادت باشه تو داری خلقت جدید انجام میدی چیزی که مخصوص به خودته رو خلق میکنی. طرح یه معمار مخصوص خودشه دقیقا انگار تو جذب بگی من خونه فلان کسو میخوام این اشتباهه. باید بگی یه خونه مثل فلانی. .. خودتو گیج نکن جذبو شروع کن گلممممممم اونم بی اجازه.
زیبایی حق همه است. ثروت حق همست. و ....

ممنون گلم به خاطر جوابات .
هر جور شده باید ایتن فیلمو دانلود کنم . اینجوری که میگی فک کنم خیلیی برام مفید باشه تو این روزا .
یه عالمه بوس و بغل

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم عسیسمــــــ . آره همین طوووووووووره
منم یه عالمه بوس و بغل :-*

سلام مهسا خانم گل گلاب ، عزیز دلم چقدررررررررررررررر دلم برات تنگ شده ...میدونی من چقدرررررررررررر عاشق نوشته های باارزشت هستم هر چه رو مینویسی بهم حس ناز و خوبی میده ، گلم از همسرت نوشتی نمی دونستم متاهلی همه خوشبختیهای دنیا رو دنیا دنیا دنیا برات آرزو میکنم ....
مهسا جون خیلی کیف کردم که نوشتی که وقتی دارم آب میخورم از آب خوشبختی و جوانی و زیبایی رو درخواست میکنم .....عالیییییییییییی بود
عزیزم چه چیزی رو باید دانلود کنیم میشه لطف کنید به منم بگید....

پاسخ:
پاسخ:
واااااااااای خدای من ببین کی اومده !!! سلام عزیزم چطووووووری؟
این چند روز شدیدا به یادت بودم همش میگفتم پس عادله کجاست. بی نهایت خوشحال شدم از دیدن کامنتت :-*
عزیزم تو همیشه بهم لطف و محبت داری. ممنون عادله جونم . عاشق قلب بزرگو مهربونتم.مرسییییی
آره آب ... خیلی باحالههه . خوشحالم دوسش داشتی :-*

عادله جون تو برچسب های وبلاگ سمت راست یکی از برچسب ها به نام "ویدئو"
اونجا لینک دانلود یه ویدئو رو گذاشتم به نظر خود من بی نظیره. هرکی دیده عاشقش شده. جواب سوال خیلی ها داخلش هست. دانلود کن حتما کامل ببینش
دیدی نظرتو بهم بگوووووو عسیسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی