به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

روابط

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ
آیکون عاشقانه

در روابط عاشقانه غالبا مردم فکر میکنند که یک شخص خاص را می خواهند اما اگر به طور عمیق در مورد آن فکر کنی میبینی که این شخص خاص نیست که آنان می خواهند.

آنچه که آنان واقعا می خواهند خوش بختی با یک شخص کامل است. اما آنان تلاش میکنند که به  کائنات بگویند که این شخص چه کسی است. آگر کائنات این کار را نکرد پیام آن روشن و گویاست :

" من بیست سال بعد را نگاه کردم و خوشبختی و شادی دلخواه تو در این رابطه نخواهد بود."

چرا ما فکر میکنیم از کسی که می تواند همه چیز را ببیند داناتریم؟؟؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
ماه درخشان

آموزه های راز

نظرات  (۶)

سلااااااااااام مهسا جونم ، گلم مثل همیشه عالییییییی بود خیلی این مطلب خوشگل به دلم نشست یه حس خوبی بعد خوندنش احساس کردم متشکرم و بینهایت ازت ممنونم که همیشه محبت میکنی و برامون مطالب به این باارزشی رو میزارید ......

پاسخ:
پاسخ:
سلاااااااام عزیزمممممم. میسییییییییی عادله جوووووووووونمــــــــ
خوشحالم از حس قشنگتــــــــــــ :-*

۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۳:۳۱ معلم تاریخ
خوشم اومد. خودتون نوشتین.

پاسخ:
پاسخ:
میســـــــی . نه از گفته های خود راندا برن هستـــــ.
کتابشم بیرون هست. " آموزه های روزانه راز"
سلام
من فلورانس وب شمیم هستم که خودم وب داشتم اینجا رو دیروز پیدا کردم خواستم اعلام وجود کنم

پاسخ:
پاسخ:
واااااای سلام فلورانس جان . آره یادمههههه
خیلی خوشحالم کردی ... میسسسسسسسی
الان وبتو نداری؟؟؟ آدرسشو بدی!!!
سلام مهسا جونم.قشنگ و درسته مرسی عزیزم.
راستی از تجربه دندونات خیلی خوشم اومد:-D:-*
خوبی؟ چه خبرا؟:-*

پاسخ:
پاسخ:
سلام پرپری خودممممممم :-* میسی گلمممممممم :دی
قربانت . دارم احساس درسته شغل آرمانیمو پیدا میکنم ;)
تو چه خبرا نبووودی؟؟؟؟ خوبی؟

منم خوبم مهسا جونم. آفرین به تو:-*:-* موفق باشی عزیزم.
آره یکم سرم شلوغ بود:-D
منم چند روزه شروع کردم عبارات تاکیدی اهدافمو هر روز مینویسم. در مورد شغل و درآمدم هست مثلا: من توانگر هستم و هر ماه حداقل دو میلیون تومان در آمد دارم. حس خوبی بهم میده;-)

پاسخ:
پاسخ:
میسی گلم :-*
وای چه کار خوبی میکنی . خیلی خوبه عالیهههههههههه
امروز تو کتاب یه چیزی خوندم خیلی باحال بود نوشته بود وقتی احساس داراییتون بچربه به آگاهیتون اون وقت جذب اتفاق میفته. یعنی مثلا دلت ماشین میخواد اینقدر باور کنی داریش که دیگه آگاه نباشی که هنوز نیست اون وقته که اوکی میشه باحال بود خوشم اومد.
بسیار زیبا
احسنت به این انتخابهای بجات مهسای گل

پاسخ:
پاسخ:
میسی رها جووووووووووونم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی