به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

باورکن،تظاهر کن

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ
آیکون کودک

وقتی کودک کوچکی بودی یادت هست چگونه چیزها را باور میکردی و چگونه تصورت تو را متقاعد

می کرد؟

خوب ، این کاری است که تو باید وقتی چیزی را میخواهی بکنی. 

به طور پنهان در درون خودت تظاهر کن که آنچه را که میخواهی از پیش داری. برای مثال اگر میخواهی

دوستانی داشته باشی ، باور داشته باش یا تظاهر کن که هم اینک دوستان خوبی داری.

به محض این که توازن تصور و حس داشتن دوستان خوب در همین لحظه بر آگاهی از نداشتن

آن بچربد ، تو دوستان بسیار خوبی خواهی داشت.

این فرمول ساده در مورد همه چیز صادق است.

 

میخوام کوچ کنم می.هن بلا.گ نظرتون چیه ؟!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۳
ماه درخشان

آموزه های راز

نظرات  (۷)

۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۴ ابر بارانی
ابرهای بارانی که بیایند ، باران توقع ناچیزیست...

باید با ابرها راه آسمان را یافت...


بلاگفا بهتره

پاسخ:
پاسخ:
شاید . نمیدونم به نظرم اون یکی بهترتره :دی

۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۵ معلم تاریخ
سلام موافقم منم یه روزی کوچ می کنم. بلاگفا دیر باز میکنه

پاسخ:
پاسخ:
سلام . آخی متشکرمممم از نظر موافقت :دی
آره هر دفعه یه عشوه ای میاددد :))
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۲ معلم تاریخ
سلام دوس داشتم نظرتون رو راجه به اون پست «نظر خواهی» بدونم.

پاسخ:
پاسخ:
وای گلم ببخشید حواسم پرت شد یادم رفت الان میام :-*

سلاااااااااام ، چطوری عزیزم ، فوق العاده بود ، ممنونم ازت خیلی این مطلب خوشگل به دلم نشست من هم خیلی سعی میکنم که وانمود کنم که هر اونچه رو که درخواست کرده بودم الان به اون رسیدم ولی گاهی اوقات یادم میره ولی همین که متوجه میشم که از اون چارچوب مورد نظرم خارج شدم حسم تو این مواقع خیلی کمکم میکنه وقتی درفرکانس خواسته هام حالم عالیه و دوست دارم داد بزنم از خدا بابت این حس و حال قشنگم تشکرکنم و این برام فوق العاده باارزشه.....

پاسخ:
پاسخ:
وای چه متن قشنگی نوشتی ... دوست داری داد بزنی .. حس عالیتو حس کردم :-*
چه جمله قشنگی در مورد جذب تو کتابه گفته مهسا جونم.مرسی که کاملشو اینجا هم نوشتی.:-*:-* راستش من در مورد میهن بلاگ چیزی نمیدونم.به نظرم بلاگفا خوبه.اما خودت اینکاره ای وارد تری:-D به هر حال هرجا کوچ کنی ما دنبالت میایم مه مهی جون.

پاسخ:
پاسخ:
میسی پرپری :-* خواهش میکنمممممم.
وای متشکرم از همراهی شمااااا :دی
منم بلگفا رو دوست دارم ولی تصمیم گرفتم همزمان با اینجا میهن بلاگ رو هم آپ کنم :دی
سلااااااااااام مهسای عزیزم ، خییییییییلی عالییییییی بود ، گلم تو با نوشته های اثرگذارت همیشه حس خوب بهم منتقل میکنی و همه مون میدونیبم که این حس خوب پیش نیاز رسیدن به خواسته هامونه ، وانمود کردن هم باعث بوجود اومدن حس خوب میشه البته من گاهی اوقات یادم میره ولی این روزاخدارو شکر مرتب خودم و حال درونی مو چک میکنم تا با فرکانس خواسته هام فاصله نداشته باشم....

پاسخ:
پاسخ:
سلاااااااااام عادله جوووووووونم . میسی گلممممممممم
آره عسیسمممم . وای خیلی کار خوبی میکنی گاهی فراموش میکنیم به حس درونیم توجه کنیم واقعا باید همیشه خودآگاهی داشته باشیم :-*
بسیار عاااالی ممنون مهسای عزیزم به خاطر این متن قشنگ
به نظر من تو اکثر موارد باید مثل بچه باشیم یکی از حسهای خوب کودکی رو که الانم باید داشته باشیم اینه که بدی دیگران رو زود فراموش کنیم و ببخشیم این باعث میشه راحت تر رو خواسته هامون تمرکز کنیم

پاسخ:
پاسخ:
میسی رها جوووووووووونمــــــــــ
دقیقا درست میگی. اینجوری خالص میشیم ... واقعا باهات موافقم هر کدوم از این حس های منفی مثل یه زنجیر میمونن که نمیزارن اوج بگیریم با ببخشش سبک میشیم و میتونیم پرواز کنیم و به آرزوهامون برسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی