به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

تغییر

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ق.ظ
آیکون عاشقانه

تو قدرت یک تغییر منفی را به مثبت داری ، اما تو نمیتوانی در مقابل تغییر مقاومت کنی.

مقاومت در برابر تغییر ،  انتخاب راه منفی است. در این حالت تمرکز تو بر منفی است که برایت

منفی های بیشتری می آورد.

برای تبدیل منفی به مثبت ، اول در موقعیت موجود به دنبال چیزهای خوب و مثبت بگرد.

در هر موقعیت چیز خوبی وجود دارد و همین طور که تو به دنبال چیزهای خوب می گردی ،

قانون جذب آن ها را به تو نشان خواهد داد.

هم چنین فرمان بده که این تغییر، خوبی ها و مثبت های نامحدودی بیاورد و بدان و باور قلبی

داشته باش که فرمان تو بلافاصله اجرا خواهد شد. این روش انتخاب راه مثبت است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
ماه درخشان

آموزه های راز

نظرات  (۴)

۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۸:۱۷ معلم تاریخ
سخته

پاسخ:
پاسخ:
با تمرین آسون میشه ;)
واقعا زیبا وبه جا بود

پاسخ:
پاسخ:
میسی افسون جون خوشحالم دوست داشتی :-*

مرسی از متن زیبایی که گذاشتی

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم خانوم دکتر گل :-* ممنون از حضورت ;)
سلااااااا‌م مهسای گلم ، عالی ، عالییییییییی بود من از این مطلب خیییییییلی خوشم اومد عزیزم ، این تغییر رو اگه عالیییییی ودر جهت مثبت بکار ببریم فوق العاده معجزه می کنه دارم رو خودم کار میکنم که در برابر هر شرایط و موقعیت یا افرادی که مطابق میل من نیستند از خودم واکنش منفی و ناخوشایند بروز ندم و سعی کنم درسی رو که برای کمال من به من نشون میدن و یاد بگیرم و نکات مثبت شون و دربیارم و جالب اینه که بارها شده این دیدگاه من نسبت به اون باعث تغییر مثبت در اون وضعیت شده من باور دارم اگه خودم تغییر کنم همه چیز بصورت عالی تغییر میکنه .......

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جوووونم :-*
دقیقا درست گفتی این تغییر عالیه اصلا وقتی مثبت و عالی باشی در هر شرایطی جذب هایی که حتی بهشون فکرم نکردی تند تند اتفاق میفتن تا لحظه به لحظه خوشحال تر بشی . عاشق این دیالوگ فیلم رازم
"اگر شما پتانسیل خودتونو برای احساس خوب میدونستین دیگه هرگز از کسی نمیخواستین که متفاوت باشه تا شما بتونین احساس خوبی داشته باشین.
خودتونو از تمام این ناممکن های طاقت فرسا رها میکردین تا بخواین جهان، همسرتون یا فرزندتون رو کنترل کنید.شما تنها کسی هستید که زندگیتونو می آفرینید.چرا که هیچ کس دیگه نمیتونه برای شما فکر کنه. هیچ کس نمیتونه این کارو بکنه . فقط کار خودتونه ;) "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی