به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

امروز

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ق.ظ
امروز یه قدمی شغل ایده آلم بودم ولی نشد...

هم حس های خوب ، هم تجسم ، هم اینقدر ایمان داشتم که کارهامو لیست کرده بودم جالبیش اینه که تو تقویمم امروز مصادف بود با اولین روز کاریم.

از چهارشنبه جرقش خورد و فکر میکردم اوکی؟ ولی امروز ...

نمیدونم جایی اشتباه کردم؟ یا به وقت خودش اتفاق میفته ؟ یا شغل بهتری منتظرمه ؟ 

 یه موقعیت شغلی دیگه هم هست. نمیدونم کدوم بهتره؟ کدومو تجسم کنم؟

فکر کنم شغل امروزو دیوانه وار میخواستم

هنوزم میخوام امروز نشد ولی شاید بعد بشه ولی کی؟ نمیدونم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱
ماه درخشان

متفرقه

نظرات  (۶)

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ معلم تاریخ
ان شاءالله بهترین برات پیش بیاد.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون دوست عزیزمـــــــــ :-*

سلام مهسا جونم.آخه ناراحت شدی؟ اشکالی نداره گلم حتما یه صلاحی توش بوده راستش میدونی چیه؟ من قبلا موقعیت های شغلیو با یه بهانه ای که خوب نیستن رد میکردم. بعد اتفاقاتی افتاد که یاد گرفتم با آغوش باز قبولشون کنم در عین حال که به خدا میگم تو همه موقعیت های زندگیم طرح الهیمو متجلی کنه.مثلا شغل اولی که قبول کردم زیاد ایده آل نبود اما من انقدر به خاطر شغل داشتن خوشحال و شکرگزار بودم که ماه اول که تموم شد شرایطی پیش اومد که بلافاصله اون کارو ول کردم و همون شغل تو جای بهتر و از هر نظر ایده آل تر برام جور شد:-) الان هم با اینکه شغل صد در صد ایده آلم نیست اما ازش لذت میبرم و بیشتر شدن ساعاتشو پذیرفتم. میدونم که اینا راه هاییه که خدا برا افزایش درآمدم پیش پام گذاشته و قبولشون میکنم و باز میدونم که خدا هر وقت صلاح بدونه شغلای بهتر در اختیارم میذاره. عبارات تاکیدی شغلو همچنان میگم. به نظرم بسپار به خدا و اگه شغلی بهت پیشنهاد شد قبول کن چون هم بهت تجربه میده هم درآمد هم حس خوب:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
سلااام پریا جوونمـــــــ . اوهوم سعی کردم سپاس گزاری کنم و زیاد به روم نیارم ولی خب آدمیم دیگه :دی الان کامنتت حسابی حالمو خوب کرد چون فهمیدم اشکال کارم کجاست :)
راستش نمیخواستم اینو اینجا بنویسم ولی فکر کردم شاید من داخلشم خوب فکرم کار نمیکنه حتما شما دوستای گلم میتونین کمکم کنین بفهمم اشکال کارم کجاست...
دقیقا درست گفتی پریا جون . من فقط و فقط گیر دادم به اون شغل و خیلی با جبهه بقیه موقعیت ها رو رد کردم شغل دومی که موقعیتش برام پیش اومده تخصصیم نیست ولی با زحمت کمتر همون درامد شغل تخصصیم رو داره.
کاملا درست میگی من شکرگزار بقیه موقعیت ها نبودم و ردشون میکردم . دقیقا فهمیدم :) پریای من عزیز دلم مرسی مرسی . به خاطر شغلت از تهه دلم سپاس گزارم پرپری جونمــــــــــ :-* از صمیم قلبم برات برکت و وفور نعمت آرزو میکنم :-*
عبارت تاکیدی شغل رو تو یکی از دفترام یادداشت کردم پیداش نمیکنم یه بار دیگه بهم میگی گلم؟
آره عزیزم آدمیم با احساسات مختلف گلم. حق داشتی. خوب کردی نوشتی همفکری به آدم کمک میکنه.چه خوب که فهمیدی اشکال کار کجاست. خیلی خوشحال شدم عزیزم. عزیزم شغل منم مرتبط با رشتم نیست اما در کنارش خودم کار تخصصیمو انجام میدم. میدونم که با برنامه ریزی به هر دوشون میرسم. من وقتی از خدا میخوام طرح الهیمو متجلی کنه خیا لم راحته که جایی که الان هستم هم برام لازمه و خودش هر وقت بخواد همه چیو تغییر میده.
عزیزم من این عبارتو میگم: کاری دارم عالی به شیوه ای عالی در مقابل خدمتی عالی دستمزدی عالی دریافت میکنم. :-*:-*
مرسی گلم منم برات توانگری و برکت آرزو میکنم:-*:-*
راستی یه پیشنهادی دارم که بعدا میام بهت میگم;-)

پاسخ:
پاسخ:
فداتــــــــ شم پرپری میسی :-* وای چه خوب پس منم با همین دید میرم جلووو.
با این حرفت حس خیلی خوبی پیدا کردم ممنونم عزیز دلممممممممم :-*
یه دنیا ممنونم پریا جونم خودت نمیدونی چه قدر کمکم کردی یه عالمه قلب قلمبه ;)
چه پیشنهااااااااااادی ؟ :دی منتظرمااااااا
سلام وبت عالیه اگه موافقی تبادل لینک کنیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
سلاااااام مهسای عزیزم ، همین الان دستام بالا بردم و از خدا خواستم بهترین شغلی که تو گلم خواهانش هستی رو با عشق بهت تقدیم کنه ، مهسا جون خییییییییییلی سپاسگزاری کن یقین داشته باش جواب میده از الان برا شغل مورد نظرت عشق بفرست بقول راندا تو هر قسمت از زندگیمون به اون چیزی که خواهانش بودیم هنوز نرسیدیم بخاطر اینکه شکرگزاری نکردیم حالا شما بشین از الان 50 تا 60 موردشکرگزاری همراه با عشق برا این شغلت انحام بده یقین داشته باش معجزه شو خیلی سریع دریافت میکنی ما هم همگی برات از اعماق وجودمون با عشق برات دعا میکنیم تا تو عزیز دلم به هدفت برسی....منتظر خبرای خوشت هستم ......

پاسخ:
پاسخ:
سلااااااام عادله جووووووونمـــــــ . وای فدات عزیزمــــــــــ میســـــــــــــی
گلم چه قدر حس قشنگ و نازی داره کامنتت بعد خوندنش واقعا لبخند زدم
در مورد شکرگزاری واقعا راس میگی. حتما حتما از امروز انجامش میدم . چشم
واقعا ممنونم به خاطر کمک و حس زیبااات...
خیلی خوش بختم که دوستای گلی مثل شما دارم
عادله جونم منم از خدا میخوام عشق الهی تو همه جنبه های زندگیت جاری بشه و به بهترین شکل متجلی بشه ...

مهسا جونم ، دنیا دنیا ازت ممنونم من فقط درسهایی رو که از شما عزیزدلم وبقیه دوستان خوب وگلم یاد گرفتم رو دارم پس میدم ......خییییییییلی احساس خوشبختی میکنم که شما و بقیه دوستان خوبم رو دارم .......و به خودم به خاطر شما افتخار میکنم ...
مهسا جونم میشه مثل زمانیکه با شمیم جونم بودیم دوباره تجارب شکرگذاری رو انجام بدیم دوستان به همدیگه اطلاع بدیم که تجاربهامون در اختیار همدیگه قرار بدیم از طریق همین وبلاگ شما ........
من عاشق تجارب هستم مرتب دنبالشم که چند مدت پیش تو سرچم رفتم تو نی نی سایت ، فوق العاده هیت من اول فکر میکردم فقط در مورد کودکان مطلب میزارن ولی قسمت قانون حذب داره فوق العاده فعال که تجارب هاشون نزدیک 2000 هزارتاست و تاپیک های مختلف و باارزش در این مورد فراوان اعضای اون سایت میزارن که فوق العاده است من عضو شدم ولی نمی دونم چطوری نظراتم رو بزارم حالا دارم سعی میکنم دوباره عضویتم رو تکرار کنم یعنی فقط اعضا میتونن نظر بزارن ، به محض اینکه تونستم نظرم رو بزارم اینجا رو به همه دوستان معرفی میکنم فکر کنم چندین هزار نفرن البته اگه شما موافق باشین....

پاسخ:
پاسخ:
فداتــــ عادله جونم . تو محبت داری
وای منم از حس داشتن شماها واقعا خوشحالم و همیشه یکی از شکرگزاری هام وجود شما فرشته هاست.
آره عزیزم . منم خیلی دوست دارم تجربه هامونو به اشتراک بگزاریم واقعا بهمون کمک میکنه خیلی خیلی ...
وای عادله جان چه خوب .اوهوم گلم موافقم . معرفی کن . خیلی خوب میشه . میتونیم کلی انرژی مثبت از هم بگیریم و خیلی چیزها یاد بگیریم.
مرسی گل قشنگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی