به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خویشتن دوستی ، پذیرفتن خیر و صلاح خود(2)

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ
می توانید به جای تکرار عبارات بالا ، هر جمله ای را که برای خود مناسب می یابیید برگزینید.

معمولا اگر این عبارات به صورت دوم شخص ، و با به کار بردن نام خودتان گفته شوند ، بیشتر اثر می کنند، مانند :

"سوزان ، تو انسان بسیار هوشمند ،و با شخصیت و خردمندی هستی. من واقعا دوستت دارم"

یا

"جان ، تو بسیار خونگرم و صمیمی و پرمهر و محبتی . مردم واقعا قدر این صفات تو را می دانند."

تاثیر عمده این شیوه سخن گفتن مستقیم با خود ، از آن روست که بیشتر تصاویر منفی یی که درباره ی خود داریم ناشی از این است که در نخستین سالهای کودکی ، دیگران از راه های گوناگون ما را مجاب کرده اند که آدم های بد و نالایق و دست و پا چلفتی و احمقی هستیم.

 

بکوشید خود را هرچه روشن تر مجسم کنید و همان طور که به شخصی که دوست دارید عشق و محبت می ورزید ، به خودتان نیز توجه نشان دهید. شاید در این حالت "والد" درون شما از "کودک" درونتان تحسین و تمجید و قدردانی کند. به خود بگویید :

"من تو را دوست دارم. تو واقعا زیبا هستی. من حساسیت و صداقت تو را تحسین میکنم.

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

تجسم خلاق برای برطرف کردن مشکلات جسمی یی که در خود احساس می کنید نیز بسیار موثر است.

مثلا اگر احساس می کنید که : خیلی چاق هستید ، باید به طور همزمان بر روی دو مساله زیر کار کنید:

1) از طریق عبارات تاکیدی و انرژی سرشار از عشق و محبت، بیاموزید خود را همان گونه که هستید دوست بدارید و تحسین کنید.

2) از طریق تجسم خلاق و بعارات تاکیدی ، خود را آن گونه که میخواهید: لاغر و باریک و سالم و شاد بیافرینید. این فنون برای ایجاد دگرگونی های راستین ، بی نهایت سودمندند.

 

دو دستور العمل بالا را برای حل هر "مساله" که در خود می یابید میتوانید به کار ببرید.

به خاطر داشته باشید که : در هر لحظه ، انسانی تازه هستید.هر روز روزی نو است و فرصتی تازه تا دریابید که :

به راستی چه انسان شگفت و شیرین و نازنین و قابل ستایشی هستید.

علاوه بر بهبود تصویری که از خود دارید . تکرار عبارات تاکیدی برای اینکه با آغوش باز موهیت های کائنات را بپذیرید نیز ارزشمند است. مثلا تکرار این عبارت :

من با آغوشی باز عطایای این عالم فراوانی را می پذیرم.

همه موهبت ها به آسانی و بدون اندک تلاشی از جانب من به سویم می آیند.( میتوان به جای واژه موهبتها،واژه محبت ها، خلاقیتها ، روابط مطلوب ، یا هر چیز دیگری را که بخواهید به کار برید)

من خیر و صلاحم را که کنون و اینجا به سویم روان است . میپذیرم.

من لیاقت و شایستگی عالیترین موهبت هایی را که اکنون به سویم می آید دارم.

من سزاوار بهترینم و بهترین اکنون به سراغم می آید.

هر چه بیشتر بستانم بیشتر در اختیار دارم تا ببخشم.

ادامه دارد....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴

نظرات  (۷)

وای مهسا جونی عالی بود این پست. منم همچین عباراتی و ساختم و تو دفتر یادداشت میکنم. با اینکه مدت کوتاهیه خیلی تاثیر گذاره:-)
مرسی که قبول کردی عزیزم.برای شروع هر دومون یه دفتر یادداشت یا تقویم بخریم.بعد چون این هفته نصف شده مال هفته بعدو بنویسیم توش.اگه موافق باشی جمعه ها به هم بگیم و گزارش بدیم. یعنی این جمعه مال هفته بعدو میگیم بعد جمعه دیگه هم گزارششو میدیم هم مال هفته بعدشو میگیم. جمعه رو برا این میگم که بعدش از شنبه که شروع هفتس انجامشون بدیم. راه ارتباطیمون هم میتونه با ایمیل باشه. مهسا جون تو هم نظر و پیشنهاداتو بگو:-*

پاسخ:
پاسخ:
فدات پرپری :-*
100% موافقمممممم . همه چیو گفتی دیگه عاااالی بووووووووووود ...
پس من برنامه ریزی میکنم پنج شنبه جمعه کارامو لیست میکنم برات میل میکنم
وای چه هیجان انگیز :دی
خیلی پیشنهاد خوبیه اصن جو گرفتمم شدیییییییییییییییدددددددددد
سلاااااااام و هزاران هزار سلام به مهسا جونم و دوستان خوب و باارزش و دوست داشتنی ام ، خییییییییلی خییییییییلی خییییییییلی عالییییییی بود کیف کردم کلام معجزه میبکنه ، من اولا وقتی میخواستم عبارت تاکیدی بگم زود خسته میشدم ازش میگذشتم ولی الان یاد گرفتم عبارات تاکیدی رو باید حسش کنم بعد بگم الان برام لذتبخشه و به من حس خوب میده ....بقول دکتر حلت عزیز عبارات تاکیدی اثرش رو بعد از چند بار گفتن خودش رو نشون میده ما باید حواسمون باشه حتی یه تغییر کوچولو نشونه هست باید قدر بدونیم و ارزشش رو با عشق متبرک کنیم و شکر گذار خداوند باشیم ..دکتر احمدی منش معتقده که نوشتن عبارات اثرش فوق العاده هستش و میگه برا آروزهایی که خواهان دریافتش هستین برا هر کدوم یک صفحه بنویسین و ایمان داشته باشین که سریع متجلی میشه ..دکتر شاهین فرهنگ میگه روزی پنج تا از آرزوهاتونو براش عبارت تاکیدی بگین ...ما ها میتونیم در کنار عبارات تاکیدی شکرگذاری بکنیم شکرگذاری حس خوبی بهم میده و اون لحظه دلم میخواد به خدا بگم با صدای بلند که چقدرررررررررررر دوستش دارم ....

پاسخ:
پاسخ:
سلام به روی ماهتــــــ عادله جونم :-*
فدااااتــــــ . آره منم وقتی عبارت تاکیدی رو با حس میگم خیلی میچسبه فکر کنم دارم معتادش میشم :دی
میسی از کامنت خوشگلتـــــــــ. چه حرفای قشنگی ...
منم حتما همین کارها رو میکنم .
وای عزیزم چه حس قشنگی.با خوندن این جملت ناخودآگاه گفتم خدا چه قدر دوست دارم...
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۶ معلم تاریخ
سلام خسته ام این پست رو میذارم با تمرکز بخونم. چند وقته شدید به اون قانون راز فکر میکنم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزمــــــــ. فدااات . وای قانون راز عشقهههههه .
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۹ معلم تاریخ
سلام ممنون. ببخشید هر روز که میام از خستگی دو سه ساعت استراحت میکنم. نمی دونم چرا حس نوشتن ندارم. آخر هفته سعی میکنم آپ کنم. بلاگفا هم دو ساعت میشینم تا باز میکنه.
والا میخوام با این قانون راز ماشین و خونه بخرم. حقوقم که کفاف نمیده ببینم قانون راز کاری میکنه. خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
سلامممم . اوخی خسته نباشی ... منتظر آپت هستم شدیدا :-*
چه جالب بلگفا برای من راحت باز شده و میشه همیشه :دی
ایووووووول حتما میخری مبارکهههههههههه. قانون راز همیشه ساده ترین و سریع ترین و نزدیک ترین راه بین ما و رویای ما رو میدونه دینگ دینگ :دی
سلام خوبی من از سایت شمیم به اینجا اومدم مهسا جونم خیلی ماهی از نوشته هات معلومه دختر مهربونی هستی و برای خواننده هات وقت میزاری من هر چند مدت یکبار تصمیم میگیرم که شروع کنم به دوست داشتن خودم و عبارت تاکیدی رو گفتن ولی یه روز عبارت تاکیدی رو میگم بعد یادم میره خودم رو دوست دارم ولی نه صد در ص ددوست دارم صددرصد بشه و کاملا عاشق خودم باشم مهسا جان عاشق اینجا هستم خوشحالم که هستی این برنامه چی هست شما و پریا درموردش حرف میزنین دفتر برای چیه ؟ ممنون میشم در موردش بگین . احساس میکنم اینجا یواش یواش شلوغ میشه مهسااااااا اماده باش

پاسخ:
پاسخ:
سلام سارا جوووووووونم . خیلی خوش اومدی .... محبت داری گلم :-*
آره حالا از این به بعد حسابی شروع کن به تمرین کردن ... منم دوباره با گذاشتن این پست تصمیم گرفتم علاوه بر بقیه عبارت ها همیشه رو دوست داشتن خودم کار کنمو حواسم باشه... وای شلوغ شه که خیلی باحال میشه کلی دوستای مثبت و ناز پیدا میکنم آمادم :دی
پریا جون طبق کتابی که خونده بود پیشنهاد داد با هم همگروهی بشیم لیست کارهایی که میخوایم تو یه هفته انجام بدیم به هم بدیم آخر هفته هم به همدیگه گزارش بدیم چه قدرشو انجام دادیم . باحاله یه جوری تهعد میاره ...
۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۰ معلم تاریخ
پستهای مفیدی بود من چند کارگاه دکتر زرگری رفتم اونم دقیقا همین رو می گفت.

پاسخ:
پاسخ:
میسی عزیزمممم . دکتر زرگری رو نمیشناسم باید راجع بهش تحقیق کنم :دی

مهسا جان نبود خویشتن دوستی تو جذب ادم به خودمون وهم نشینی وجذب خواستگار تاثیر داره 
پاسخ:
عزیزم دقیق متوجه سوالت نشدم ولی برای اینکه هر کسی جذبت بشه و دوست داشته باشه اول از همه خودت باید عاشق خودت باشی
چون هر احساسی که به خودت داشته باشی به جهان ارسال میشه و بقیه همون همون حس رو بهت خواهند داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی