به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خویشتن دوستی ، پذیرفتن خیر و صلاح خود(3)

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ
مراقبه بر تحسین خود

خود را در موقعیتی روزمره تصور کنید و ببینید که : یک نفر دیگر (کسی که می شناسید یا یک غریبه ) با عشق و محبت و تحسین فراوان نگاهتان می کند و صفات و ویژگی هایی را که در شما دوست دارد می ستاید.

حال ببینید که : اشخاص بیشتری به سویتان می آیند و به شما می گویند که : انسانی شگفتی انگیز و قابل تحسین هستید.(اگر این تمرین شما را شرمگین و خجلت زده می کند ، به آن بچسبید)

اکنون ببینید که : جمعیتی افزون تر به سوی شما روانند و خود را روی صحنه تصور کنید. مجسم کنید که : تماشاچیان هلهله کنان برای شما کف می زنند و از جان و دل شما را می ستایند و با تمام وجود تحسینتان می کنند. طنین هلهله آنان را با گوش خود بشنوید. برخیزید و در برابر آنان سر فرو آورید و از حمایت و تحسینشان قدردانی و تشکر کنید.

چند عبارت تاکیدی برای تحسین خود:

من خود را دقیقا به همین شکلی که هستم دوست دارم و می پذیرم . لازم نیست در جلب رضایت دیگران بکوشم . من خودم را دوست دارم و تنها همین به حساب می آید.

من در حضور دیگران ، کاملا از خودم راضی و خرسندم.

اندیشه ام را آزادانه ، به آسانی و به طور کامل ، عیان و بیان می کنم.

من موجودی مقتدر و خلاق و نازنین و دوست داشتنی هستم.

تموم شد  البته مطلب خیلی زیاده . ولی بستگی به خودمون داره از همین امروز به خودمون قول بدیم تو هر لحظه خودمون رو دوست داشته باشیم . هر لحظه چه لحظه هایی که موفق و شادیم چه لحظه هایی که اشتباه کردیم . عشق به خودمون اولین گام برای رسیدن به زندگیه رویاییمونه 

نظرات  (۶)

سلام مهسا جونم مرسی عالی بود حتما انجامش میدم. راستی تغییرات وبت مبارک:-*
عادله جون طبق کتاب شما یه نفرو به عنوان همگروهی انتخاب میکنی بعد هردوتون اهداف هفتگیتونو مینویسین و به هم میگین تو هفته چه اهدافی دارین. یک هفته بعد به هم گزارش میدین که به اهدافتون عمل کردین یا نه. همدیگرو تشویق میکنید، به هم راهکار میدین... و این کارایی رو بالا میبره. البته تو کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نویسنده و دوست همگروهیش هفته ای یه بار همدیگرو میبینن. اما من و مهسا از طریق میل اینکارو انجام میدیم... کتاب خیلی خوبیه حتما بخونش عادله جان:-*

پاسخ:
پاسخ:
قربوووووونت پرپری :-* وای آره الان وبمو خیلی دوست دارم شبیه سایت شده خخخخ
مرسی از توضیحاتت عزیزم . فردا بهت ایمیل میزنم :-*
۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۱ معلم تاریخ
لبخند زدم


پاسخ:
پاسخ:
همه ی خوبی های دنیا تو لبخندت خلاصه میشه ;) همیشه بخند گلم :-*
۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۵ معلم تاریخ

ممنون بابت دعا و انرژی مثبت.
فدات دوست من

پاسخ:
پاسخ:
قربووووووونت عسیسمـــــــــــــ :-*
سلام مهسا جونم من یکم دیر به دیر میام اینجا سر میزنم شرمنده
ولی همیشه وقتی میخوام فکرای قشنگ و مثبتمو شروو کنم یادت می افتم و از خدا میخوام هرچی ازش میخوای بهت بده چون واقعا با دیدن وبت روحیه میگیرم یه دنیا ازت ممنونم عزیزم ممنووون

پاسخ:
پاسخ:
سلام هلنااااا جونم . فدات عزیزمـــــــــــ :-*
خواهش میکنم گلم . مرسی که هستی با نظرت کلی خوشحال شدم.
منم همیشه به یادتم .خوشحالم به خاطر حس خوبت ... خیلی خوشحالم :-*
همیشه شاد باشی خانومی :-*
قربونت مه مهی گلم.
من برات میل کردم:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
منم برات فرستادم عسیمــــــــــــــ :-*
سلام ، خیلی این مراقبه خیییییییییییلی ، خیییییییییییلی قشنگه حتما انجامش میدم متشکرم مهسا جونم .....
پریا جون ، عزیزم ممنونم از راهنماییتون محبت کردین گلم ، این کتاب رو دارم فکر کنم پنج سال پیش خوندمش ولی مطالب کتاب یادم نیست حتما میخونمش....

پاسخ:
پاسخ:
سلام به روی ماهت عسیسمـــــــــــ :-*
اوهوم منم خیلی دوسش دارم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی