به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

آرامش

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

 

SaHar جون ازم خواسته بودی مطلب در مورد نحوه آرامش داشتن بزارم راستش خیلی فکر کردم دقیق نمیدونستم باید راجع به چی بنویسم...

گاهی وقت ها ترس باعث میشه آرامش نداشته باشیم

گاهی وقت ها بی اعتمادی به خودمون 

گاهی وقت ها نگرانی .... در مورد هر کدوم از اینا چیزی که باعث میشه آرامش وجود نداشته باشه یا کلا حستو بهم بگی حتما در موردش مطلب میزارم ولی فکر کنم به طور کلی این عبارت تاکیدی کمکت کنه 

"خدا دوستم دارد. خدا در من زندگی میکند. دم و بازدم من نفس خداست. من فرزند خدا هستم. خدا فرزندش را دوست دارد . او همیشه به من کمک میکند. خدا برای کمک کردن به من مشتاق تر از من است. همه موهبت های خدا از ان من است. "

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۷
ماه درخشان

عبارات تاکیدی

نظرات  (۳)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۸ دریا(معلم تاریخ سابق)
سلام
من هر وقت ذکر میگم خیلی آرامش دارم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزممممممم . دقیقا درست میگی گفتن ذکر هم خیلی خوبه .
منم خودم معمولا عبارت تاکیدی میگم.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۹ دریا(معلم تاریخ سابق)
این بلاگفا وضعش خرابه. رمزو برای دوستام باز نکرد. حتی یک کارکترش هم حذف کردم باز بی فایده بود.

پاسخ:
پاسخ:
آره معلوم نیست چش شده :) واسه منم گفتم مشکلی نداره 2 روزه اینقدر بد باز میشه که بهم ثابت کنه مشکل داره خخخ :))
سلام ، عالیییییی بود ، من که خیییییییلی عبارات تاکیدیش دوست دارم تکرارش حس خوبی منتقل میکنه ، احساس میکنم اسم آرامش با خودش بار احساسی عالی داره.....

پاسخ:
پاسخ:
سلوووووم عسیسم . دقیقااااااا منم عاشق عبارت های تاکیدیممممممم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی