به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

ارتعاش خواسته ات باش

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

به دلیل اینکه هر چیزی از پیش در جهان معنوی وجود دارد ، آنچه که تو میخواهی نیز وجود دارد 

و در واقع همیشه بوده است زیرا در جهان معنوی زمان مطرح نیست. 

درک این مطلب ممکن است برای ذهن محدود فیزیکیه ما دشوار باشد.

اما نکته مهم این است که اگر آنچه که تو میخواهی از پیش وجود دارد آنگاه درک خواهی کرد 

که هر زمان که آن را درخواست کنی به تو داده میشود و 

تنها کاری که باید بکنی تا خواسته ات از جهان معنوی به جهان مادی بیاید ،

آن است که دقیقا همان ارتعاش خواسته ات را از خود ساطع کنی.

تو مجبور نیستی آنچه را که میخواهی بیافرینی ، زیرا آن چیز از پیش وجود دارد.

ارتعاش خواسته ات باش تا آن را از طریق خودت به جهان مادی بیاوری.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۶
ماه درخشان

آموزه های راز

نظرات  (۶)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ خرید ملک در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
مشتکراتمــــــــــــــــ :دی
سلام عزیزم . مرسی بابت پست آرامش .
من چنتا سوال دارم راجع به نحوه جذب و جملات تاکیدی برای یه چنتا جذب که میخوامشون
. البته الان نه بعدا می پرسم :دی
خواستم بگم اگر یه بخش پرسش و پاسخ باشه خوبه که همه جواب بدیم به مشکلات هم. مث وب شممیم . البته فقط یه پیشنهاده هر جور خودت صلاح دونستی خانومی
چرا شکلک نداره وب جدید :| یا من پیداشون نمیکنم :|

پاسخ:
سلام گلم خواهش میکنم :-*
نه اینجا شکلک نداره خخخخخخ :)) از تخیلمون استفاده میکنیم :))
عسیسم سوالتو پرسیدی تو یه پست جدا میزارم که همه دوستامون ببین و جواب بدن . تو موضوعاتم بهش یه موضوع خاص اختصاص میدم به اسم پرسشو پاسخ...
پشنهاد عالی هست سحر جون میسی من خودم حواسم نبود میسی گفتی :-*

سلام عزیزم بالاخره اومدم اینجااااااااااااااااااااااااااااااا

وای نمیدوووونی ک چقده خوشحالم

منو خواستمو که یادت هست ؟؟؟؟؟؟

میدونم که هست فقط خواستم بابت راهنماییات و انرزی مثبتی که توو اون روزا از وبت و خودت که انقده ماه بوودی ک جواب سوالامو دادی تشکر کنم

راستی مهسا جونم همه چی عالیه و در مراحل انتهایی....

تو رو خدا یادت نرره با قلب مهربووونت واسم دعا کنیا

پاسخ:
ووووووووای به به سلام هلناااااااا جوووونم . خیلی خوش اومدی عزیزمـــــــــــــ :-*
از خوشحالیت واقعا خوشحالم . بی اختیار لبخند اومد رو لبام :) الهی عزیزم بله که یادم هستــــــــ . خواهش میکنم گل قشنگم
وای خدا رو شکر . حتما عسیسم همیشه به یادت هستم . به خاطر حال خوبت به خاطر اینکه همه چی عالیه و به خاطر همه لحظه های قشنگت
 از تهه دلم سپاس گزارم . سپاس گزارم . سپاس گزارم ...
واقعا خوشحالم کردی :-*
سلام خوب بود. یه مدت نبودی؟
پاسخ:
سلوووم دریا جان . سرم شلوغ بود واسه همین :دی
درس و مهمونو ...
والا ارتعاش خواسته ها بودیم نمی دونم جرا اینقدر در اومدن به دنیا تاخیر داشتند.خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ الهیییییی عسیسمممم . بگرد ببین چی باعث شده به تاخیر بیفتن ...
سلاااااام مهسا جونم ، عزیز دلم ،عالییییییی بود ،میدونی که مطالبهای خوشگلی که همیشه میزاره مستقیم جذب DNA من میشه...چند تا کامنت براتون گذاشتم نمی دونم چرا ارسال نشد ،دلم دنیا دنیا برات تنگ شده ،
در ضمن فایلهای ذهن زیبای همسرتون گوش دادم ،متشکرم ،عالی و فوق العاده بود،برا هردوی شما موفقیت های زیبا و بینظیر در همه مراحل زندگی رو آرزو میکنم....دوست دارم به توان N
پاسخ:
سلام عزیزم . الهی میسی خوشحاااااااالم به خاطر انرژی مثبتت. منم دلتنگت گلمممممممممم
آخی ممنوننننننننننننم عادله جونم خیلی محبت داری. همیشه موفق شاد خندون و پیروز باشی عادله من :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی