به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

ذهن زیبا جلسه دوم - هدف

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ

جلسه دوم ذهن زیبا کلیپ آموزشی همسرم .... حجمش کمه حدوده 4 مگابایت. به راحتی میتونید دانلود کنید


لینک مشاهده ذهن زیبا جلسه دوم - هدف 


لینک دانلود ویدئو ذهن زیبا جلسه دوم - هدف


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۴
ماه درخشان

نظرات  (۷)

عالی بود. ممنون عزیزم:-*
پاسخ:
خواهش میکنم نانازم . میسییییییییی . بووووووووووووس
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۰ ✿✿ یاشل ✿✿
ممنون دوست عزیزم واقعا لذت بردم.و تاثیر خوبی دیدم.اون اولش صدای خودت بود؟اگه آره صدای خودتم زیباست.
یه دنیا آرزوی خوب برات دارم بخاطر این عمل نیکی که انجام میدین
پاسخ:
فداااااااااااات گلممممممم . خوشحالم خیلی خوشحالم دوست داشتییییییییی 
آره صدای خودمه میسی لطف داری  :دی
یاشیل جونم ممنون از احساسات پاکت منم برات آرزوهای خوب خوب داااارم میبوسمت یه عالمه :-*
سلام نتونستم لینکشو ببینم سرعت نتم پایینه! ولی مطمئنم مثل بقیه پستها خیلی عالیه!
پاسخ:
متشکرم متشکرم دریا جان 
سلااااااام مهسای گلم ،چطوری ،خیییییییییلی دلم برات تنگ شده عزیزم ،من تواون وبلگت دیروز کامنت گذاشت دیدم نیومدی چک کنی آدرس اینجحا رو وارد کردم بالاخره موفق شدم چون این آدرس رو وارد میکردم این صفحه رو نمی داد اگه یادت باشه روزای اول فقط یه بار تونستم وارد بشم ...به هر حال فایلهای صوتی که از همسر تون گذاشتین دانلود کردم عالیییییییی و اثرگذار بود متشکرم.....
مهسا جون اینجا چقدر عالیه من آدرس اینجا رو الان میزارم توی یه گروه لاین که دوستان انجمن راز تشکیل دادن و منم همراهشونم 
دوستت دارم دنیا دنیا
پاسخ:
سلام عادله جون گفتم چرا ازت خبری نیستاااااااااااا
الهی عزیزم ببخشید سختت شده در هر صورت سعی میکنم به اون وبلاگم سر بزنم با هم به روزشون کنم :-*
مرسی زیاد گلممممممممممممم خیلی لطف داری و محبت :-*
وای چه عالی حتما بزار عزیزم مرسی .... نمیشه منم بیام اونجااا ؟ :(
سلام مهسا جان خوبی من واقعا کلافه هستم کجا میتونم پیغام بزارم و با شما صحبت کنم نیاز به همفکری با شما دارم
پاسخ:
سلام سارا جونم میتونی به ایمیلم ایمیل بزنی یا اگه دوست داری بیام یاهو حرف بزنیم یا آیدی لاین اگه داری اونجا
هرجا تو راحتری گلم :*
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۱ نیخوام مشخص بشم کیم :دی
میشه تفاوت راز و قانون جذب رو بگی؟؟
پاسخ:
سلام :دی
هیچ فرقی ندارن راز همون قانون جذبه ;)


۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۶ نمیخوام شناخته شم :دی
سلام. همونیم که تفاوت راز و قانون جذب رو خواستم بهم بگی. میشه بهم کامل توضیح بدی برای جذب باید چیکار کنم ؟ مثلا میخوام یه مدل خاص ابرو جذب کنم.. چیکار باید بکنم؟
پاسخ:
سلااام . بله از اسمت مشخصه  :دی

برای جذب باید خواستت رو مشخص کنی بهش فکر کنی ایمان داشته باشی و وقتی حس کردی اون مال توه و حس دارایی کردی رهاش کنی تا بهش وابستگی عاطفی نداشته باشی اون وقت خیلی راحت به خواستت میرسی ( البته خیلی خلاصه گفتم )

ولی خب خواسته بعضیاشون نیاز به اقدام هم داره ... مثلا بوتیک داری و میخوای فروشتو بالا ببری ... خب میتونی تبلیغ کنی و در کنارش تصور کنی که بوتیکت پر از مشتریه و خیلی شلوغه . حس کنی اینقدر پول داری که هر کاری بخوای میتونی باهاش انجام بدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی