به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

همایش بزرگ ذهن زیبا

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
ماه درخشان

نظرات  (۴)

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ✿✿ یاشل ✿✿
عزیزم شما لاهیجانی؟
نازی.من که نمیتونم بیام ولی امیدوارم با موفقیت همراه باشه
پاسخ:

سلام یاشیل جونم . چطوووری؟؟؟؟
آره یه سال اومدم اینجا. الهی گلم عالی بود مرسی . حالا اگه اومدیم طرفها شهر شما حتما ببیاااااااااااا :)
سلام مهسا . میتونم در مورد یه موضوعی باهات صحبت کنم؟ قبلا صحبت کردم اما یه چنتا موضوع جدید هستش.. اگه لاین هستی ای دی لاینمو بدم .. البته اگه مایل بودی . مرسی
پاسخ:
سلام سحر جان سرم خیلی شلوغ بود انگار نظرتو دیر دیدم . آره گلم هستم معلومه که مایلم . آیدی لاینتو خصوصی بزار ادت کنم .
سلام مهسا جونم [لبخند]
خیلی خوشحالم که اینجا میبینمت من یکی از بچه های قدیمی وبلاگ شمیم هستم مدتی نبودم میخواستم بدونم از شمیم خبر داری؟ یا از بچه های دیگه ؟ 
خواهش میکنم به من کمک کن تا پیداشون کنم[قلب][گل] پیشاپیش از لطفت ممنونم[گل]
پاسخ:
سلام عزیزدلمممم. مرسیییی منم از حضورت خوشحال شدم.
راستش از آخرین باری که از شمیم جون خبر داشتم دوماه اینا میگذره ولی همه چی خوبه.
بچه ها اینجا میومدن ولی چون آپ نکردم خبری ندارم چند تا وبلاگ دیگه هم هست پیدا میکنم همینجا برات مینویسم شاید اونجا باشن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام . مرسی که هستی :)
 *** **** ****** 
******

ممنونم.
پاسخ:
سلام سحر جوووون . میسی خواهش میکنم عزیزم.
تو لاین ادت کردم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی