به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خداوند میگوید :

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

آلبر کامو :

خدا به انسان می گوید :
من خانه هستم .. ، در بزن .
با هم چای میخوریم و گپ میزنیم
تو سبُک میشوی ..و ..
و من نظرم را در مورد تو عوض میکنم
و کاری میکنم تا دلت گرم شود .
لازم نیست سر سجادۀ نماز باشی
می توانی همانطور که در حال چای خوردن هستی با من حرف بزنی
یا .. همانطور که در حال گوش دادن به موسیقی هستی
منهم از موزیک خوشم می آید
خودم به انسانها آموزش داده ام بنوازند ،
به بعضی از آنها الهام کردم چگونه ساز های متفاوت بسازند
و نغمه های شورانگیز از آن بیرون بکشند ،
با رقص هم مخالف نیستم .
ببین پروانه ها چگونه می رقصند .
گُل در حال رقص است .
ابرها درحال رقصند.
به کودکان نگاه کن ، پاک و معصومند و مدام درحال رقصند.
گاهی خدا می گوید : مزاحم نیستی
در بزن با هم یک چای بنوشیم و گپ بزنیم ...

ﺟﻠﻮﯼ ﻣﻦ ﺣﺮﮐﺖ ﻧﮑﻦ ﻣﻦ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﻧﻤﯽﮐﻨﻢ،
ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻣﻦ ﺣﺮﮐﺖ ﻧﮑﻦ،
ﻣﻦ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﻧﻤﯽﮐﻨﻢ
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻥ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﺎﺵ ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۷
ماه درخشان

نظرات  (۳)

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۴ ✿✿ یاشل ✿✿
عکسارو تو وب همسرت دیدم.خودت کدومی خانومی؟
پاسخ:
گفتمممممم :D
سلام ... بلاگ خیلی کاربردی و جالبی دارید

با تبادل لینک موافقید؟ خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ;)
اگر موافقید ما رو با نام: متن اهنگ لینک کنید و اطلاع بدید تا با چه نامی لینکتون کنیم
باتشکر
پاسخ:
سلام خیلی ممنون مرسی
لینکتون کردم :)
وبلاگتون اینقدر تبلیغ داشت ندونستم کجا نظر بزارم :D
منو با اسم "به روشنی یک لبخند " لینک کنین.
کتاب بیگانشو دوبار خوندم
پاسخ:
آلبر کامووو ؟ چه جالب اسم کتابشو نمیدونستم . قشنگه؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی