به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

قوانین معنویت

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ب.ظ
"وقتی برای چیزی دعا میکنید یقین داشته باشید که پیشاپیش آن را ستانده اید."

از هیچ چیز مضطرب و نگران نشوید. بایستید تا نجات خداوند را ببینید.

"به قدرت خدای بی همتا اهانت نکنید."

به محض درک این قوانین بلافاصله آنچه را طلب می کنید به دست خواهید آورد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۶)

سلام به همه دوستان خوبم ، ولادت حضرت علی رو به شما دوستان گلم تبریک میگم و همچنین روز پدر و مرد رو به همه پدرهای گل و مردها تبریک و شادباش میگم ، مهسا جونم ممنون از مطلب خوشگلی که برامون محبت کردی گذاشتی خیلی عالی در مورد قوانین دعاکردن حق مطلب رو ادا کردین ، دعا کردن همون درخواست کردنه ، خدا خودش میگه مرتب صدام کنی که بعضی ها فکر میکنن نباید خیلی از خدا چیزی خواست ، دکتر فرهنگ در مورد چگونگی گفتگو کردن با خدا خیلی قشنگ توضیح میده ، مثلا توی یه قسمت سمینارش گفته بوده که مثلا نصف شب پتو از روت کنار میره و ما همینجوری خواب آلود و بی تفاوت پتو رو میکشیم رو خودمون در صورتیکه لحظه به لحظه زندگیمون اتفاقی نمی گذره و برامون پیامی دا ره میگگه اون لحظه خدا تو رو بیدار کرده که صداش کنی و خواسته هات رو ازش بخواهی چه میشه اون موقع از خدا سپاسگزاری کنیم و هر چه خواستیم بهش به زبان ساده بگیم و بعد راحت بخوابیم ، خدا خیلی دوستمون داره فقط ما حواسمون باید باشه که این لحظه ها رو قدر بدونیم و نهایت استفاده رو ببریم.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جان. منم بهت تبریک میگم گلم :-*
وای چه قدر قشنگ گفته . منم دارم تمرین میکنم هرلحظه با خدا حرف میزنم
ازش چیزی میخوام . یا شکرگزاری میکنم حال و هوام خیلی عوض شده :)
سلام.
من یه کم عذاب وجدان دارم که وقتی با قانون جذب میخوام کسی رو جذب کنم و... احساس میکنم دارم مجبورش میکنم و رو ارادشون تاثیر میذارم .. :( این درسته؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام . جدا از این مساله که به نظر من بهتر رو خصوصیات تمرکز کنی تا فرد دلخواهت جذبت شه ... یعنی تو رو خصوصیات و مشخصاتی که دوست داری ف کن یه شخص اونجوری جذبت میشه حالا یا فرد مورد نظرت یا یه نفر سوم ...

ولی خب جدا از این بحث ها نه تو ارادش تاثیری نمیزاری نیازی به عذاب وجدان نیست ( البته به نظر من ) همه آدمها به آینده فکر میکنن چه بخوان چه نخوان دارن از قانون جذب استفاده میکنن حالا فکر کن یه پسری که میره خواستگاری یه دختر قطعا تو ذهنش رویا پردازی میکنه اگه بله بگه اینجور میشه اونجور میشه ... پس داره جذب میکنه اون وقت اونم باید عذاب وجدان بگیره؟ نه!!! همه ما آدمها به هرکی دوسش داریم فکر میکنیم خاله عمه دوست ... همه اینا در اثر فکرهای محبت آمیز ما جذب ما میشن ;) . تو هم وقتی میخوای کسی رو جذب کنی مثه هر آدمی بهش ف میکنی ولی رو ارادش تاثیری نمیزاری فقط باعث میشی اونم جذبت شه ، بهت ف کنه ، زیبایی های تو رو ببینه و احساسش نسبت بهت محبت آمیز بشه ...
( البته این نظر شخصی من بود )
سلام
مرسی (همه آدمها به آینده فکر میکنن چه بخوان چه نخوان دارن از قانون جذب استفاده میکنن) این قسمتش فک میکنم جواب سوالمو داد

پاسخ:
پاسخ:
سلام گلم . خوشحالم جواب سوالتو گرفتی ;)

سلام مهسا جونم. خیلی جملات قشنگ و درستی بود مرسی گلمداشتم کتاب قانون جذب و مرور میکردم. یه نکته ای ازش یاد گرفتم؛ من قبلا در مورد پول دقیقا نمیدونستم چه جوری خواستمو درست بیان کنم.یه مثالی تو اون کتاب زده تحت عنوان وضعیت مالی آرمانی من و با جزییات خواستشو گفته. مثلا؛
فراوانی پول- همیشه پول کافی برای خرید آنچه میخواهم داشته باشم- همیشه پول اضافه داشتن- پول راحت سراغم بیاد و .....این به من کمک کرد تا همه خواسته هامو با جزییات بنویسم حتی مثلا کمد لباس ایده آلمو هم نوشتم گفتم اینجا هم مطرح کنم شاید به بقیه هم کمک کنه که خواسته هارو چه جوری مطرح کنن.

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریا جونم ... عزیزمی :-*
وااااااای عزیزم عالیه. اتفاقا منم یکی از جذبای این روزام همینه.
به من که خیلی کمک کرد . فوق العادست . ممنون گلم :-*
پس منم میرم بنویسم :دی
سلام.
میگم داشتم قسمت نظرات رو میخوندم جوابت به نظر پریا رو دیدم.
میشه بهم بگی چجوری بهت کمک کرد و چجوری جذبیدی ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم
من قبلا جزئیاتو مینوشتم ولی بعد یه مدتی هست فراموش کردم این کار رو بکنم
در رابطه با هرموضوعی میشه به کار برد. خیلی مهمه که پریا یادم انداخت ...
مثلا شغل آرمانی من : شغلی که وقت آزاد کافی داشته باشم. همکاران خوبی داشته باشم و ... کلا هرچیزی که دوس داریو بشین بنویس
البته میتونی با تغییرم بنویسی . مثلا این طوری : خیلی خوشحال و شکرگزارم که شغلی دارم که درآمدی عالی داره...
ذهنت با هرکدوم رابطه برقرار کنه اون واست بهتره
سلام
شک کردن به :
خداوند - قدرتش - و حاجتت ممنوع
-
به طور مثال وقتی میخواهید از ماشینی سبقت بگیرید باید خود را آن طرف ماشین فرض کنید که به راحتی سبقت گرفته - اگر شک کنید که: نکنه ماشینم در حین سبقت کم بیاورد یا نکنه آن ماشین به سمت من بکشد شما برنده سبقت نخواهید شد - ترس نوعی وابستگی است به احساستون ایمان داشته باشید :)

پاسخ:
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم :-*
واوووووووو عالی بووووود میسی :-*
"ترس نوعی وابستگی است به احساستون ایمان داشته باشید"
خیلی قشنگه ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی