به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

ایمان

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ
ایمان داشته باش

ایمان جواب هر شک و شبهه ، هر ترس و سوالی است.

ایمان به تو اطمینان قلب می دهد که میتوانی و خواهی توانست.

هرجا ایمان باشد عشق هم هست.

هرجا عشق باشد آرامش هم هست.

هرجا آرامش باشد خدا هم هست.

هرجا خدا باشد نیاز به چیز دیگری نیست.

آرامش آن است که بدانی در هرگام دست خدا در دست توست.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۷
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۴)

ممنون مهسااااااااای نازنینم انشالله هر لحظه از زندگیت 1آرزوی قشنگت برآورده شه
خیلییییییییییییییییییی منتظر بودم ک پستای قشنگتو بذاری دوست ناب و بینظیرم
خیلیییییییی دوستت دارم هم خودتو و پستای قشنگتو عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
اوخی . میسی مریم جونم :-*
عسیسممممممممممم منم خیلی خیلی دوست دارم خوشگل خانوم
خییییییییییییییلی خوشحالم که اینجایی گلم :-*
مهساااا جان ی حس هیجـان خـاص دارم از یه طرف حس میکنم ب خواستم رسیدم
از ی طرف دارم با خودم فک میکنم اولین بـاره ک میخوام بوسیله ی قانون جذب ب خواسته هام برسم
نکنه ... (انرژی منفیه ک اصلا دوس ندارم حتی ب زبون بیارمش آبجی )
بمب انرژیتو منتقل میکنی آبـجی؟
چ بـــــــاور عمیـق و زیبـایی داری شمـا

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم عزیزم . فدات میســـــــــــــــــی
عزیزم قدر هیجانتو بدون به قول فیلم راز این همون شور و اشتیاقه این همون قدر چیزی رو دونستنه ;)
انرژی منفی و از این حرفها واسه همه هست مهم نیست محل نزار بهش فکر نکن تا وقتی ذهنت اجازه نده و به خوبی ها ف کنه همه چیز عالیه ... خودتو غرق تو نور الهی ببین . تو اونقدر ایمان و قدرت داری که زندگیتو بسازی :)
یه چیز جالب تو کیمیاگر نوشته به اسم اصل مساعد یا بخت تازه کارها
میگه وقتی تازه کارها میخوان شروع کنن جهان میخواد بهشون ثابت کنه میتونن به افسانه شخصیشون برسن پس خیلی راحت و سریع به خواستشون میرسن ;)
اینو خودمم تجربه کردم تو جذب های اولیم همه چیز خیلی راحت و سریع جذب میشد
الانم جذب اتفاق میفته بعضی وقت ها سریع بعضی وقت ها ... ولی خب اون موقع خیلی باحالتر بود :دی . انگار دنیا میخواد بهت نشون بده تو قدرتشو داری پس بساز ... زندگیتو بساز
سلام مهسا جونم ،عزیزم ممنون از مطلب خوشگل و دوست داشتنی که محبت کردین گذاشتید ، دقیقا همینطوری که میگید هست ایمان شاه کلید رسیدن به همه آرزوهاست یعنی اگه همه مون مجهز به اون باشیم شک وتردید و افکار منفی هیچ قدرتی پیش ما ندارند ، وقتی ایمان آدم قوی باشه همیشه احساس قدرت و آرامش قشنگی میکنه چون واقعا خدا رو با همه وجودش حس میکنه ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جان . واقعا درست میگی میسی عزیزدلم :-*
خدا ... عاشقشم :) ممنون از حرفای قشنگت دخملی
سلام مهسا جونم
مرسی که درمورد ایمان نوشتیعالیه.
مهسا جون من یه دفتر جدا از دفتر شکرگزاریم دارم که برای چیزایی که دیگران بهشون رسیدن و منم میخوام برسم شکرگزاری میکنم. راستش اولین بار سر یه چیزی به یه نفر حسودیم شدبعد گفتم به جای حسادت شکرگزاری میکنم .باورت نمیشه خیلی زود به اون خواسته رسیدم.
راستی عزیزم عبارت تاکیدی برای داشتن یه شغل با سرعت سراغ داری؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام پریا جان . خواهش میکنم عزیزم
الهی خدا رو شکر خیلی زودی به خواستت رسیدی تا بهت ثابت شه با شکرگزاری میتونی تو هم صاحب اون برکت و نعمت بشی.
چه کار قشنگی میکنی که مینویسی ...
تو راه زندگی رشد میکنیم دیگه شکرگزاری به جای حسادت. بخشش به جای نفرت
همه اینا رو داریم یاد میگیریم ;) زندگیمون هر روز روشنو روشنتر میشه
شغل با سرعت ؟ :)) منم دنبال شغل دلخواهمم تو پست بعدی چندتا عبارت میزارم.
میتونی یه کارت برداری یه چیزی مثه چرخ اقبال درست کنی سخت نگیر که حتما عکس داشته باشه یا ... هرچی با قلبت هموا باشه تو رو به خواستت میرسونه
اسم خدا رو بالاش بنویس ...بعدشم اینکه یه شغل مناسب میخوای
زیرشم عبارت تاکیدی دلخواهت رو بنویس
یه گوشه هم بنویس " فرز و سریع " یا "چابک و سریع " یا هرچی دوست داری
من امتحان کردم این عبارت سریع واقعا سرعت میبخشه اینجوری داری میگی انگار من زودی اینو میخوام به کائنات دستور میدی سریع تر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی