به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

سپاس گزارم

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ق.ظ

خدایا شکرت که روزی رسان مایی و ثروت و برکات بیکرانت رو

از راه هایی شگفت انگیز به ما می رسونی.

 

از طرف پریای عزیزم    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
ماه درخشان

شکرگزاری

نظرات  (۶)

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۴ به روشنی یک لبخند :)
پریای عزیزم عالی بود ... مرسسسسی
خدایا شکرت
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند.

عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.

دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند

و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود مرسی :)
خواهش می کنم مهسا جونم:-*
منم ازت ممنونم که اون جمله رو اینجا گذاشتی عزیزم:-*:-)

پاسخ:
پاسخ:
عسیسممممممم بوس قلمبههههههههههههه ;)

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۳ رها(ندای درون )
خدایا شکرت شکرت شکرت

پاسخ:
پاسخ:


۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۸ رها(ندای درون )
من لحظه به لحظه دارم به خواسته ام نزدیک و نزدیک تر میشم
خدایا شکرت

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود عزیزم مرسی
خدایا شکرت
عالی
خدای من خدای وفور برکت است. و اکنون هر ناز و نعمتی را که آرزومند یا نیازمند باشم و بیش از آن را هم به من عطا میکند.
اسکاول شین

پاسخ:
پاسخ:
وای سارا جون ممنونم ازت خیلی زیبا بود مینویسمو تکرارش میکنم . دوست گل خودمی یه عالمه بوووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی