به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

آینده تو

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ

آینده ای بساز که گذشته ات جلویش زانو بزند ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۸)

سلام خوبی ؟؟ مشکلات زیادی دارم مهسا :) نمیدونی با چه ذوق و شوقی کلی برنامه ریزی کرده بودم واسه رویاهام .. مشکلات یکی یکی اومدن سر راهم ... الانم مشکل مالی شدید .. میخوام پول جذب کنم اما سختمه. نه اینکه این روزا مشکلم زیاد شده احساس میکنم خیلی از انرژیمو از دست دادم . :( کاش بچه ها از تجربه هاشون بنویسن اینجا . آزمون سراسری هم از یه طرف .. خیلی وقت تلف کردم و درس نخوندم درست حسابی :( چقد انرژی منفی دادم :|

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحر عزیزم... فدات مرسی :-*
سحر جان اول از همه واسه اینکه انرژی مثبتت بره بالا باید شکرگزار و خوشحال باشی
به خاطر پول هایی که تا حالا اومده تو زندگیت به خاطر لباس هایی که داری بپوشی به خاطر غذایی که میخوری بابت هرچیزی که پولی به خاطرش پرداخت شده شکرگزار باش وقتی روی پول از جنبه + تمرکز کنی فراوونی پول به سراغت میاد ... عبارت تاکیدی هم درباره وفور پول خیلی مفیده پس گلم از این لحظه به بعد تو دیگه مشکل مالی نداری سپاس گزارم به خاطر وفور پول تو زندگیت ;)
ببین همه ما انتظار داریم همین که فکرهای خوب کردیم دیگه هیچ مساله ای سرراهمون نباشه بعد وقتی چیزی پیش میاد میگیم چرا!!!!!
باور کن اگه تو همین مرحله تو به روت نیاری به خواسته هات بچسبی ورق یهو برمیگرده همین مرحله است که آدما یا به آرزوشون میرسن یا نمیرسن !!!
بیشتر آدمها تو این مرحله میگن نه نمیشه اما برگه برنده با اونایی هست که فقط آرزوشونو میبنن و بس . اینو خودم تجربه کردم که میگم .
وقتی پای ایمانت واستی وقتی با همه این مسائل تو ایمانتو حفظ کنی وقتی به خواستت رسیدی نمیدونی چه احساس قشنگیه . احساس پیروزی قدرت یه جورایی به خودت مینازی که کوتاه نیومدی ;)
در مورد آزمون سراسری .... تو با انرژی بالا بشین بخون مطمئن باش نتیجه دلخواهتو میگیری تو آزمون دوتا معیار هست اولیش درس خوندن دومیش باور موفقیت
خیلی ها دومیشو ندارن تو باید داشته باشی هم بخون هم ایمان داشته باش مطمئن باش همه چی قشنگتر از اونی که فکر میکنی پیش میره :-*
سحر جان فرصت کردم حتما خودمم از تجربه هام میزارم :-*


سلام . ممنون مهسای گلم :-* خوشحالم که دوستی مث تو پیدا کردم از صمیم قلبم میگم :-X خدا رو شکر حالم بهتر شده و میخوام دوباره شروع کنم .. دارم خودمو میزنم به بی خیالی ، اینحوری آدم راحت تره فک کنم تو اینجور وقتا هم که حساس نیستی جذب سریعتر اتفاق می افته ، خیلی خوشحال میشم اگر تجربیاتتو بخونم عزیزم تجربه های بقیه خیلی به آدم انرژی میده ، یه خورده هم آدم بد بینیم خیلی باید کار کنم تا این عادت بدبینی رو از خودم دور کنم انشاالله . خوشحالم که هستی ;-)

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحر جون . میسی عزیزم خیلی بهم محبت داری
خیلی خیلی خوشحالم که حالت بهتره . خدا رو شکر :-*
آره عزیزم تو بی خیالی جذب خیلی سریعتر اتفاق میفته چون ذهنت هیچ مقاومتی ایجاد نمیکنه خیلی کار خوبی میکنی یه مدت بی خیال باش حله همه چی ;)
خود منم اولا یه کم سختم بود به هرحال چند سال با تفکرات قدیمی زندگی کردیم ذهنمون درجا یه تغییرو قبول نمیکنه ولی یه کم بهش محل ندی کوتاه میاد :دی
یاد میگیره مثبت باشه پرانرژی باشه
بعدش دیگه همه چیزای خوب و مثبت واست حقیقته محض میشه و
این خیلی شیرینه...
منم خیلی خوشحالم که اینجایی ... دوست دارم دوست گلم :-*
مهسا جون.....بغلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منم ازت امتحان میگیرما!چی فکر کردی....خخخخخخخخخخخخ. فلش کارتاتو خوب بخون:)
این جمله خیلی قشنگ بود:)مرسی عزیزم.
از جوابی که به سحر دادی خیلی خوشم اومد. مخصوصا این قسمتش: باور کن اگه تو همین مرحله تو به روت نیاری به خواسته هات بچسبی ورق یهو برمیگرده همین مرحله است که آدما یا به آرزوشون میرسن یا نمیرسن .
مهسا جون در مورد پول حتی با اینکه در حال حاضر سر کار نمیرم میتونم فراوانی پول رو انتظار داشته باشم؟و راهشو بسپارم به خدا؟

پاسخ:
پاسخ:
پریااااااااااااااااا بغــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل ;)
چشم خانوم معلم :دی تئوری تموم شد میریم سراغ عملی باید یه چیزیو در عرض 3 ثانیه جذب کنی خخخخخ :))
ممنون گلممممممم... میسی آره باور کن دقیقا همین مرحله استااا خیلی تعیین کنندست .
آره عزیزم میتونیم هر راهی ممکنه خیلی راه ها ممکنه به ذهن ما نرسه شاید یه موقعیت شغلی خوب باشه، شاید از طرف خانوادت پول بهت برسه شاید کادویی باشه و چیزی باشه که تو لازم داری هدیه باشه جایزه قرعه کشی باشه تو فقط بخواه فقط بخواه راهش بسپار به خدا بشینو معجزه هاشو ببین ;)
بله جذب 3 ثانیه ای که اصل کار ماست:-Dخخخ. مرسی مهسا جوون همین کارو میکنم بدون توجه به ظاهر امور فراوانی رو درخواست میکنم:-) مرسی گلم:-*:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
100% :دی
دقیقا درست ترین و بهترین کارو میکنی ... ایووووووول
بشین از حالا نقشه بکش با پولات میخوای چیکار کنی ;)
خوشگلم بهت ایمیل زدم
سلام مهسا جان . منم مدتی خواننده خاموش ایتجا بودم حالا میخوام کم کم روشن شم :)

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا محمد علی . خیلی خوش اومدی ...
خوشحالم که روشن شدی این طوری میتونیم از نظرات هم استفاده کنیم :)
سلام دوباره . مهسا به نظرت من که خیلی خیلی از درسا عقبم میتونم تو آزمون یه نتیجه ی عالی بگیرم؟ به خوب هم قانع نیستما :دی مگر نه اینکه با قانون جذب همه چی ممکنه.. من چطوری میتونم درسایی که روشونم وا نکردم تا آزمون خوب یاد بگیرم و درصد بالایی بزنم ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوباره خانوم خانومااا :دی
وای دقیقا منم مثله تو بودم فقط فرقمون اینه که اون موقع من رازو بلد نبودمو تو بلدی :)
بعد از کنکور که نتیجه ها اومد اینقدر خوشحال شدم رشته ای که دوست داشتم قبول شدم بعد به خودم گفتم اگه الکی نگران نبودم و بی خیال میخوندم بهتر از اینا نتیجه میگرفتمو یه دانشگاه خوب تر قبول میشدم ...
عزیزم انرژیتو تحلیل نده با یه برنامه ریزی و تفکر + بشین بخون.
با قانون جذب همه چی ممکنه ولی چطور ؟ اول اینکه به خودت ایمان داشته باشی و آروم باشی . وقتی آروم باشی بدون نگرانی درس میخونی بازده ذهنت بیشتر میشه میتونی از توانایی هات کامل استفاده کنی...
سحر با یه برنامه ریزی خیلی آروم بشین بخون ایمان داشته باش به چیزی که میخوای میرسی اینقدر راجع به اینکه نمیرسم همه درسها رو تموم کنمو اینا ف نکن باور کن این نگرانی هات بی فایدست بهتر از اونی که فکر میکنی نتیجه میگیری من مطمئنم :)
تو وظیفه خودتو انجام بده بخون + باش قانون جذب خودش کارشو بلده ;)

مرسی مهسا جونم تو هم برام انرژی + بفرستیا :دی

پاسخ:
پاسخ:
چشم عزیزم حتما خانوم خانومااااااا :-*
سلام به همگی ، مهسا جونم عزیزم این جمله چقدر به دلم نشست ، خیییییییلی خوشم اومد ، این جمله رو مینویسم وبه دیوار میزنم ......

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم . ممنونم گلم
منم خیلی خوشم میاد ازش وقتی میخونیش یه هیجان شیرینی آدم را در برمیگرد ( چه قدر ادبی صحبت کردم :دی )
راس میگی پس منم میزنمش که همش جلوی چشمم باشه :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی