به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

خودتان را دوست بدارید

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ
من اندام جذاب و متناسبی دارم.

من همان طور که میخواهم زیبا هستم.

پوست من شفاف ونورانی است.

بدنم کاملا سلامت و شاداب است.

من لبخند زیبایی دارم.

من بدنم را دوست دارم و از آن مراقبت میکنم.

من همیشه احساس عالی در بدن و ذهنم دارم.

من از داشتن بدن زیبایم احساس غرور میکنم.

من در ذهن ، بدن و روحم زیبا هستم.

من عاشقانه سپاسگزار زیبایی و برازندگی ام هستم.

من از دورن و بیرون زیبا هستم.

من خوش استیل و جذاب هستم.

من زیبا ، مهربان و باهوش هستم.

من چهره زیبایی دارم. من عاشق خودم هستم و از این بابت لذت میبرم.

من شیک و دلربا هستم . من استیل بدنی عالی دارم.

من شخص اسرار آمیزو جذابی هستم.

من قدر زیبایی طبیعی و جذابیتم را میدانم.

بدن من سلامت و به بهترین شکل ممکن فعالیت میکند.

من از این که خودم را دوست دارم لذت میبرم.

همه از زیبایی من تمجید میکنند.

من انرژی و زیبایی را در تک تک سلول های بدنم احساس میکنم.

من فریبنده و زیبا هستم. من با بدنم شاد هستم.

من به زیبایی، عشق، خوش خلقی در هرزمان توجه میکنم.

من شاد، پرانرژی و با روحیه هستم همان طور که میخواهم.

 

عبارت هایی که پریای عزیزم پیشنهاد داده : میسی پریا جونم :-*

 

خودم را سرشار از عشق به خودم میکنم.


نیاز به کامل بودن را رها می کنم. همانی که هستم عالیست.


من مهمترین شخص زندگی خودم هستم.


من تنها اختیار دار دنیای خودم هستم.


من با خودم در صلح و آرامشم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
ماه درخشان

عبارت تاکیدی

نظرات  (۶)

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۱ تنها ترین یاس
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست....

دلم را... به روی عالم و آدم بسته ام...!

مگر " دلبستگی " همین نیست...

پاسخ:
پاسخ:
زیبا بود :)
مهسا جونم:-*:-*
وای چه عبارات تاکیدی زیبایی
مرسی عزیزم:-*
خودم را سرشار از عشق به خودم میکنم.
نیاز به کامل بودن را رها می کنم. همانی که هستم عالیست.
من مهمترین شخص زندگی خودم هستم.
من تنها اختیار دار دنیای خودم هستم.
من با خودم در صلح و آرامشم.

پاسخ:
پاسخ:
فداااات عزیزم :-*
اوخی اینایی که گفتی چه نازن اینا رو هم آخرش اضافه میکنم مرسی :-*
قربونت برم مهساااا جووون عزیزم فوق العاده بودن
نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم عزیزمییییییی
مررررسی :)

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز دلم :-*
خوشحالم که دوست داشتی انا جووونم یه عالمه بوووووووووس

مهسا جونم مرسی که اونارو هم اضافه کردی. عبارتای خودت هم خیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عالین همه رو میخوام بنویسم تا هرروز بخونمشون

پاسخ:
پاسخ:
فدات شم عزیزم . میسسسسسی :-*
وای آره خیلی تاثیر داره منم از دیروز دارم تکرارشون میکنم ;)
سلام به دوستان خوبم ، مهسا جون ، عزیزم ، خیلی عالیییییی بود بینهایت ازت ممنونم ، عباراتی رو که گذاشتین حس فوق العاده عالی در هر کسی این مطلب رو بخونه بوجود میاره ..،، من که خیلی خوشم اومد ، واقعا این دوست داشتن خود چه معجزه هایی مبکنه . .....پریای عزیزم از شما گلم متشکرم که عبارات خوشگلی رو برامون گذاشتین برا هردوی شما بهترینها رو آرزو میکنم.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله جان .. فدا مدا ... میسی عسیسممممممممممم :-*
دقیقا به نظرم اولین و مهمترین قدم تو جذب دوست داشتن خودمونه
سلام مهسا جون من تازه با وبلاگت اشنا شدم خیلی زیباست مرسی
میگم این عبارت تاکیید ی زیبا که گذاشتی رو باید همش باهم هر روز تکرار کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام فریده جون خیلی خوش اومدی
هرعبارت تاکیدی که بهت حس خوبی میده انتخاب کن و حداقل سه مرتبه در روز هر چند بار که دوست داری تکرارش کن :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی