به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

Unknown

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ق.ظ

سلام دوستای گلم من به خاطر یه جذب فوق سریع فرصت نمیکنم پست بزارم

ولی دوستون دارمااااااا

__________________________________________________

فریده جون ممنون از لطفت خیلی خوش اومدی

عزیزم هر عبارت تاکیدیو که دوست داری بهتره سه مرحله در روز مثلا صبح ، ظهر، شب

هرچند بار که دوست داشتی تکرار کنی تعداد دفعات مهم نیست مهم اینه که اون حسو پیدا کنی

شاید با یه دفعه تکرار احساساتت برانگیخته بشه و همین کافیه.

ولی تکرار کن اون قدر تکرار کن که تو تک تک سلول های وجودت حس کنی و باورش کنی

خود من با سه 4 بار تکرار عبارت به اون باور میرسم دوستم با 20 بار بستگی به خودت داره

__________________________________________________

پریا جونم عزیز منی . خیلی کارخوبی میکنی دوست خوشگل خودم. زندگی دقیقا همینه

باید سراغ احساسات خوب بریم اون وقت جذبامونم سه سوت اتفاق میفته

عبارت تاکیدی که گفتی فوق العاه بود عزیزم . خیلی خوشحالم که تاثیرشو دیدی

یه عالمه دوست دارم گلممممممممم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۳
ماه درخشان

نظرات  (۶)

سلام وب خیلی نازی داری
خوش حال می شم ب منم سر بزنی

پاسخ:
پاسخ:
تو که وبمو نخوندی از کجا فهمیدی :دی
سلام به مهسا خانم گل و مهربون ودوست داشتنی ، عزیزم خیلی عالییییییییی بود من که خیلی خوشم اومد از اینکه به همه ما محبت میکنی تا ما هر چه عالیتر و سریعتر به خواسته هامون برسیم جای بینهایت تقدیر و قدردانی داره که از خدا بزرگ میخوام همون چیزی که منتظر جذبش هستی هر چه سریعتر جذبش کنی و من منتظر خبرای خوش هستم ...گلم ، بینهایت ازت ممنونم.........

پاسخ:
پاسخ:
سلام عادله یکی یه دونه خودم.
میسی گل قشنگمممممممم. وای آره به زودی میام مینویسمش ;)
ممنون به یادمی. منم از حضورت ممنونممممممم دوست گلممممممم
سلام مرسی فدایی داری گلم

پاسخ:
پاسخ:
عسیسمی :-*
روزتم مبااااااارککککک

پاسخ:
پاسخ:
میسی روز تو هم مبارک دخمل خانوم خوشمل
مهسا جونم موفق باشی. منم دوست دارم خیلی گلم:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
مرسی پریای من :-*
سلام من تازه اینجا اومدم. چیکار کنم که حس تکرار عبارت تاکیدیو ندارم. کلا آدم بی حوصله اییم و بی انرژی چیکار کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم . خیلی خوش اومدی خانومی :-*
ببین بعد چند بار تکرار عبارت وقتی میبینی همه چی شروع کرده به عوض شدن خودت مشتاق میشی و انگیزه پیدا میکنی. ولی الان... واقعا دلت چه قدر تغییر میخواد؟!!!
واسه شروع فقط یه عبارت انتخاب کن. عبارتی که حستو برمی انگیزه
یه موسیقی بی کلامم بزار . راه برو . برقص . دور خودت بچرخ با انرژی بیانش کن یا اگه دوست داری بیشین فکرهای خوب کنو اونو بیان کن.
قدم اولو خودت باید برداری اگه واقعا دوست داری زندگیت تغییر کنه به این فکر نکن که حسشو نداری اصلا به روی خودت نیار لبخند بزن و تکرارش کن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی