به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

کوله پشتی

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ
از زمان های خیلی قدیم بند کوله پشتیم تا به تاست. خیلی قدیم و من هیچ وقت نشستم وقت بزارم این بندها رو یکی کنم تا رو شونه سمت راستم بیشتر از سمت چپی فشار نیاد .

نمیدونم چرا نمیره تو لیست کارهام. مثه خیلی کارهای دیگه که به نظرمون کوچیک میاد اذیت میشیم ولی تلاش واسه بهتر شدنش نمیکنیم. . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۸
ماه درخشان

متفرقه

نظرات  (۴)

تنبل

پاسخ:
پاسخ:
:))

تنبلی نیست بی تفاوتی به جزئیات برای حذف یه سری احساس ناخوشاینده :دی

۰۹ آبان ۹۳ ، ۰۵:۴۱ معلم تاریخ
آدرس جدید:
لطفا به جای به جای 1384، 1400 بزنید.

پاسخ:
پاسخ:
چشم :)

مهسا جون به نظرم اینکارو بقیه کارهای عقب افتادتو بنویس. خود نوشتن باعث نوعی تعهد میشه. من گاهی وقتا کارامو مینویسم بعد دیگه به لیست نگاه نمیکنم.چند روز بعد میبینم بیشترش انجام شده. به خاطر همون نوشتن که شروع تعهد به کاره:-):-)

پاسخ:
پاسخ:
وای راس میگی پریا همین کارو میکنم همیشه نظراتت عالین میسی پرپریه خودمم
یه عالمه میبوسمت
سلام سلام
ببین کی اینجاست، دوس جون خودم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟
یعنی یهویی رفتیااااا
میس یووووووو

پاسخ:
پاسخ:
وااااااااااای سلاااااااااام مستانه جووووووووووونم
فداااات چطوری عزیزممممم؟
اگه بدونی چه قدر خوشحال شدمممممممم نظرتو دیدمممم
واقعا ببخشید یه مساله پیش اومد مجبور شدم حذف کنم گفتم دوباره ساختم از طریق وبلاگ شمیم جون پیداتون میکنم ولی اونم به روز نشد گمتون کردم :(
خیلی خوشحالم اینجایی مستانه جووووونم . منم دلم برات خیلی تنگ بوووووود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی