به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

قلب قهرمان

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
این پست رو برای کسایی گذاشتم که فکر میکنن چون مثبت هستن به هیچ عنوان حق ناراحت شدن یا ترس ... ندارن و اگر دچار این احساسات بشن خودشونو سرزنش میکنن...


با این که تک تک ما فردی خاص هستیم ، همگی انسانیم و بنابراین هر یک از ما صورت های مختلف احساسات بشری را به طور کامل داراست. مثل ترس ، عدم اطمینان ، تردید، لذت ، شور و شوق ، امید و باور. همه در مواقع مختلف به هنگام پا گذاشتن در سفر قهرمان دچار هر یک از این احساسات میشوند ، چون موفق بودن کسی به این معنا نیست که هرگز دچار احساس ترس و تزلزل و تردید نمیشود. آن ها هم مثل تو می ترسند. آنها هم مثل تو دچار تردید میشوند. فرقش این است که افراد موفق تصمیم میگیرند با وجود این قبیل احساسات که بر وجودشان حاکم است ، به دنبال کردن رویایشان ادامه بدهند. این افراد اجازه نمی دهند ترس یا تردیدشان آن ها را از حرکت بازدارد یا مانع دستیابی به رویایشان شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۰
ماه درخشان

اینجا ممنوع

نظرات  (۸)

۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۴ شاهزاده پــــــارســـا
ســــــــــــــــــــــــلــام

وب خوشملی داریــــــــــــــــــ

خوشحــــــــــــــــــــال میشمـــــــــــــــــــــ

به منم یه ســـــــــــــــــریـــــــــــــــــ بزنـیــــــــــــــــــــــ

منتظـــــــــــــرمـــــــــــــــــــــ بایـــــــــــــــ

پاسخ:
پاسخ:
من که مطمئنم نخوندیییییییییی :دی
تو هم نظر خوشملی گذاشتی :)
سلام دوست عزیز
واقعا وب عالی و بینظیری دارری خیلی
من زیاد اهل خووندن وبلاگ نیستم ولی با یه نگاه سرسری که به مطالبت انداختم عاشقشوون شدم و گفتم اول اینارو بت بگم و بعد بشینم حسابی مطالبتو بخونم
اخه منم عاشق این تفکرات و جذب و اینجور چیزام ولی هم یه کمی تنبلم هم راهشو خووب بلد نیستم که البته فک کنم جای خووبی اومدم
راستی توو این روزا یه چیز بزگ از خدا میخوام حالا تقریبا دارم به بدست آوردنش ایمان میارم
وبت حالم خیلی خووووب کرد
همیشه شاد و موفق باشی دوست عزیز

پاسخ:
پاسخ:
سلااااااام هلنا جون عزیززززززمممممم . نظرت پر از انرژی و حس مثبته . واقعا حس خیلی خوبی بهم داد میسی . خوشحالم کردی زیااااد
محبت داری گلم . خیلی خوش اومدی
امیدوارم مطالب اینجا حسابی واست مفید باشه . سوالی هم داشتی منو بچه ها هستیم .من خودم به واسطه وب و دوستای گلی که پیدا کردم خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم. به کمک هم خیلی جذبها انجام دادیم ...
همینجا منتظرم که بیای بهم خبر بدی که به خواستت رسیدی گلم :-*
خواستت تو دستای پرمهر خدا براورده شدست ;)
قربونت مهسا جونی.آره کار خوبی میکنی بنویس نمیدونم قبلا بهت گفتم یا نه؟کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد و حتما بخون.
در مورد این پست: کاملا قبول دارم باید علی رغم ترس و تردید دست به عمل زد.اینو منم تجربه کردم:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
فدات بشم . میسی گلممممم . باشه حتما میگیرم میخونمش وقتی تو پیشنهادش میدی حتما حتما قشنگهههههه :-*
آره همه حس های تردید ، ترس ، دودلی ممکنه پیش بیان ولی واسه یه لحظه ان وقتی همون لحظه آگاهی و ایمانشو پیدا کردیم باید مثبت باشیمو مثبت بمونیم و بریم جلو.
مهم اینه که به این احساس ها بها ندیم تا پایدار بشن ولی به وجود اومدنشون بخشی از انسانیته
پریا جونم جواب کامنت تو فردا به ایمیلت میفرستمممممم
بووووووووووس بوووووووووووووس
۱۱ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۲ مهسا به پرپری
ایمیل بهت زدم عزیزممممممممم
مرسی مه مهی جوونم خوندم جواب دادم خیلی ازت ممنونم عزیزم:-*:-*بووس بووووووس:-*:-*

پاسخ:
پاسخ:
فدات شم منم دوباره ج دادم پرپری بوووووووووووس بووووووووووووس
سلام عزیییییییییییییییزم
باز من مزاحمت شدما
بابت جواب قشنگت ممنون مخصوصن جمله اخرت
امروز اون ویدیوویی رو که توو وبت گذاشتی رو دیدم واقعا عالی ممنون یه دنیا
راستی یه سوال داشتم
مهساجوون من چیزی رو که الان میخوام فقط باید روزی چند بار تکرار کنم ک بش میرسم فقط همین ؟؟
کار دیگه ای واسه جذب نباید انجام بدم راستش من خیلی سر در نیاوردم دقیقن باید چیکار کنم
میشه یکم مختصر راهنماییم کنی
یه دنیا ازت ممنون میییییشم
خیلی این قضیه واسم مهمه دلم میخواد بهمین زودیا بیامو بت بگم به خواستم رسیدم و بابت حرفای قشنگت بازم ازت تشکر کنم

پاسخ:
پاسخ:
سلااااااام گلم خواهش میکنم این حرفها چیهههه خوشحالم اینجایی :-*
فدااات . وای منم عاشق اون ویدئو هستم بعد دیدنش دقیقا میدونم چطور رفتار کنم و حرف بزنم :دی
خواهش میکنم گلم . آره بابا زودی میای میگی رسیدی منتظر خبر خوشت هستم
چون طولانیه تو پست بعدی به طور خلاصه میگم چیکار کنی ;)
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۴ معلم تاریخ
مثبتها از اینکه دیگران از دستشون ناراحت باشند عذاب می کشند.

پاسخ:
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی