به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

زندگی یک آرزوی خوب است یک آرزوی خوب کنید و به برآورده شدنش ایمان داشته باشید همــین …

به روشنی یک لبخند :)

اصلی وجود دارد که همه چیز
را به حرکت درمی آورد.
در کیمیاگری آن را روح جهان
می نامند.وقتی از ژرفای قلبت
چیزی را بخواهی به
روح جهان نزدیک تری.
روح جهان همواره
نیروی مثبتی است.

جذب

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ب.ظ
هلنا جون به طور ساده و خلاصه بخوام جذب رو توضیح بدم اینه که به هرچی فکر کنی بهش میرسی در واقع هرچیو در طول روز بهش فکر کنی همون تو زندگیت پدیدار میشه. زندگی که الان داری در واقع افکار دیروزت بوده و اگه میخوای آیندت عالی باشه باید امروز + فکر کنی و + باشی.

 

به هرچی که میخوای برسی باید احساس درستشو داشته باشی. مثلا فرض کن یه ماشین میخوای باید طوری رفتار کنی که انگار اون ماشینو الان داری و به خاطر داشتنش شکرگزار باشی اگه فکر کنی یه روزی اون ماشینو میخری این احساس مربوط به ایندست و همیشه تو آینده میمونه . همین الان باید احساس دارایی کنی تا تو زندگیت پدیدار بشه .

 

برای ایجاد احساس دارایی و رسیدن به خواستمون راه های مختلفی وجود داره. یکی اینکه از عبارات تاکیدی استفاده کنی. یا تجسم کنی . به دنبال همانند های اون بری مثلا عکسای چیزی که دوست داری یا هرچیزی که حس هیجان و ذوق وشوق رو در تو به وجود بیاره.طوری تو زندگی رفتار کن انگار که هست وداریش.

 

هلنای عزیزم خیلی دارم خلاصه میگم فقط میخوام مفهومو بهت برسونم شاید اگه بهم بگی خواستت تو چه زمینه ای هست بهتر بتونم بهت کمک کنم.

 

یه چیز خیلی خیلی مهم شکرگزار بودنه به هرچی فکر کنی و بابتش قدر دان باشی به سراغت میاد اگه میخوای به خواستت برسی شکرگزاری و عبارت تاکیدی رو تو برنامه روزانت قرار بده. شکرگزاری برای چیزهایی که داری و میخوای داشته باشی این فوق العاده قدرتمنده خیلی. عبارت تاکیدی هم روزی سه مرتبه عالیه . صبح،ظهر، شب.تو هر مرتبه هرچند بار که دوست داری و حس هیجان رو درونت ایجاد میکنه تکرار کن. طوری رفتار کن که انگار بهش رسیدی و خوشحال باش درست مثل زمانی که واقعا تو زندگیت هست.

 

یادت باشه افکار قدرتمنده پس بعد از تجسم یا عبارت تاکیدی در طول روز هم باید در مورد خواستت مثبت فکر کنی.

یادت باشه کلمات قدرت دارن پس وقتی راجع به خواستت حرف میزنی مثبت باش.

یادت باشه همه این کارها برای داشتن حس مثبته چون حس مثبت ، ذوق و شوق ... جذب رو به وجود میاره.برای رسیدن سریع به خواستت افکار و احساساتت باید هم جهت باشن.

امیدوارم واست مفید باشه حرفام بازم سوالی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۱
ماه درخشان

تلالو نور

نظرات  (۹)

وای مهسای عزیزم دستت درد نکنه خیلی پستت عالی بووود ازین که این پست رو برا من گذاشتی نمیدوووونی چقد خوشحالم خیلی ماهی
خوشحالم ک توو این روزا تو و این وب بینظیرت رو پیدا کردم اینهم حتمن یه لطف بزرگه از طرف خدا ک نشونم بده چقد دووووسم داره و دلش میخواد من به خواستم برسم
مهسا جوووون راستش خواستم مربوط به ازدواج هست تازه توو مراحل اولیم میخوام ان شالله خدا خودش همه چیو جوووره جووور کنه
بازززززززززززززززززم ممنوون دوووست خوبم
ایشالا ک همیشه شاااااااااااااد باشی عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
فدات گلمممم خوشحالم از احساس قشنگت :-*
معلومه که خدا میخواد به خواستت برسی میخواد خوشحال باشی خوش بخت باشی.
خیلی محبت داری هلنای عزیزم :-*
خب پس عشق رو اطرافت احساس کن . شکرگزاری کن به خاطر داشتنش. عبارت تاکیدی مربوط به ازدواج رو پست بعدی میزارم.
راستی تو برپسب ها عبارت تاکیدی رو بزنی گفته عبارت تاکیدی چه جوری باشه و ...
فکر میکنم کسی خاصی هست که میخوای بهش برسی نه ؟
اگه نیست بگم چه جوری متن خصوصیاتشو بنویسی اگه هست بگم یه متن دیگه بنویس.

مرررررسی بابت جواب های پر از مهرت مهساجوووون :-):-)
آرررره عزیزم هست ;-)

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم گلمممممم :-*
پس یه متن اینجوری بنویس که با خوندنش اون هیجان و ذوق و شوق در تو ایجاد بشه.
"من خیلی خوشحال و شکرگزارم که با کسی که دوسش دارم ازدواج کردم. این واقعا هیجان انگیزه که ... (اسمش) همسر ایده آل و رویایی منه . من واقعا خوشحالم که همه چی سریع و آسون پیشرفت و ..." هرچیزی که بهت حس خوبی میده .
هرشب یا هروقت دوست داشتی این متنو بخون و اون خوشحالی رو احساس کن.

۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۹ معلم تاریخ
کتاب راز راندا برن هم می تونه به هلنا کمک کنه

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم عزیزم میسی. وای راز که عشقههههههه

مهسای عزیزم واسه متنت که پر از انرژی + بووود متشکرم
راستی یه عکس عروس و دوماد توو گوشیم دانلود کردم و متن قشنگی که واسم گذاشتی رو رووش نوشتم تا همیشه جلو چشمم باشه فک کنم اینجوری خووب باشه !!
راستی یه حسی بم میگه بهمین زودیا میام اینجا بت میگم که
هوراااااااااااااااا دوووست خوووبم من به خواستم رررسیدم

پاسخ:
پاسخ:
فدات گلمممممم. آره عزیزم بهترین کارو کردی عالیههههه
اوهوم منم منتظر خبرت هستم زودی بیای بهم بگی عروس خوشگلممممم
مهسا جوونم
مردی از بودا پرسید: چرا من اینقدر فقیر هستم؟بودا گفت: چون یاد نگرفته ای بخشش کنی.مرد: من چیزی ندارم که ببخشم.بودا: چرا، تو خیلى چیزها براى بخشیدن دارى!-یک صورت که می توانی لبخند بر آن داشته باشی.-یک دهان که می توانی از دیگران تمجید کنی.-یک قلب که می توانی به روی دیگران بگشایی.هیچ یک از ما فقیر نیستیم؛ فقر واقعی، فقر روحی و شخصیتی ست .

پاسخ:
پاسخ:
عزیزدلمــــــــــ
وای پریا جونم خیلی زیبا بود خیلی واقعا همینه هااا!!! میسی گلمــــــــــ
منم خیلی خوشحالم دوستی مثل پرپری خودم دارم :-*

سلام
مطالب امیدبخشی مینویسید،میخوام بیشتر با شما در ارتباط باشم،به کمک نیاز دارم،این آدرسه ایمیلمه
با تشکر

پاسخ:
پاسخ:
سلام زهرا جان . خیلی لطف داری عزیزمــــــــــــ
حتما . بهت ایمیل زدم گلم :-*
سلام مهسا جونم . مهسا... میشه در مورد یه مشکلی با هم حرف بزنیم؟ البته الان حوصله ندارم توضیحش بدم.. بعدا میام میگم دوس دارم نظرتو بدونم. فک کنم بتونی با حرفات کمکم کنی . البته مشکلمو خصوصی بهت میگم

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحری خوووبی؟؟؟
آره گلمــــــ چرا نشه؟!!! امیدوارم بتونم کمکت کنمـــــــ خوشمل خانوم
باشه عزیزم خصوصی بزار اگه میشد سرپوشیده اینجا بهت ج میدم یا ایمیل میزاری بهت میل میزنمـــــــــ :-*
سلام دوباره ، داشتم فک میکردم وبلاگت چقد حس خوبی بهم میده گفتم دوباره کامنت بذارم

پاسخ:
پاسخ:
سلامـــــــــــ سحرجونی. وای میسی کامنت تو هم بهم حس خوبی میده بوخودااا ;)
خوشحالم اینو میشنوم بوووووووووووووس
سلام مهسا جوووووووووووونم خوووبی
این چن روزه حالم عالیه انقد که فکرای مثبت کردم دارم خل میشم کم کم !!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
سلام هلنا جووووووونم فدااااااااااات . وای این عالیهههههههههههه
انرژیتو با این کامنتت به منم منتقل کردی خود به خود خنده اومد رو لباااام
عاشق اینجور حس ها هستمــــــــــ ایوووووووووووول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی